Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (4201)
Vierailija kirjoitti:
Mikäs pikku alamittainen rölli poistattaa viestejä? Huono päivä?
Mikäs paisunut röllykkä se suoltaa ohista? Lue otsikko ja toimi sen mukaan niin eipä niitä poisteluitakaan tule.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs pikku alamittainen rölli poistattaa viestejä? Huono päivä?
Turhaa pskaa varmaan 80%. Poistutaan kaikki täältä, ainakin ne joilla on vaihtoehtoja! Ja jos on vaikkapa neliraajahalvaantuneena ilman sosiaalisia kontakteja eikä muu kuin nettipalstailu onnistu, niin kaikkea hyvää!
Jos näkisimme toisemme livenä, emme todellakaan tuhlaisi tällaiseen aikaa. Vähän jotain normaalia small talkia ehkä, mutta ei todellakaan mitään sen kummempaa.
Viikonloppuja! (Niin pääsee töihin lepäämään taas maanantaina ;-)
Itse aiheeseen sen verran, että välilla haluaisin kirjoittaa hänestä ja tapahtuneista jotain päiväkirjaan, mutta en uskalla, kun pelkään, että joku joskus lukee sen.
Ei niissä kirjoituksissa mitään pahaa tai ihmeellistä edes olisi, mutta olen nk. very private person, joten ajatus ei tunnu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kaivatun sinisiä silmiä 💙😍
Minä huomasin myös kaivattuni siniset silmät, kun jälleen istuttiin pöydässä vastatusten. Kaivattu potkaisi mua vahingossa pöydän alla. Vahingossa, mutta tunsin sen syvällä in my guts
Minulta 0 ei-signeerattua.
En puutu toisten mielipiteisiin
parisuhteesta. Annan jokaiselle
tilan näkemyksiinsä.
Muutostani en halua
puhua yksityiskohtia.
🤍💕🧡💛
Rakas mies mielikuvissani.
Jykevästi, jylhästi
Sinun nimesi kaikuu
jokaisessa sydämeni lyönnissä.
Vapaudesta nousee
välttämättömyys,
välttämättömyydestä vapaus.
x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin mies katsoi viestit heti. Ja vastas. Nyt ei enää. Ei kiinnosta ilmeisesti enää. Jos viestin laittaa päivällä ja vastaus tulee illalla ja vastauksesta kumpuaa hälläväliä asenne niin voi voi. Ei ole mun makuun enää. Voi kun löytäis sellaisen ihanan ihmisen joka on oppinut hyväksymään ihmiset sellaisina kuin on ja tykkää kaikista ihmisistä. Tämä viimeinen lause vaan toteamus.
Eli olet lähtenyt viestittelijäksi? Jatkossa ei kannata.
Tutustumiseen ja yhteydenpitoon tarvitaan viestintää, puheluja ym. Ilman sitä koko juttuhan on vaan panemista. Mulle se ei jatkossa kannata. Sitähän tämä oli. Yhteys poikki kunnes paneminen yhtäkkiä toista kiinnostaa. Joo ei kiitos.
Kun ketjua lukee, kummasti sitä alkaa omat ihmissuhteet vaikuttaa tosi terveiltä, vaikka erimielisyyksiä niissä olis ollutkin. Ainakin me osataan sopia asiat kuten normaalit ihmiset eikä harrasteta mitään valtapelejä tai selkäänpuukotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan meidän välillä tapahtunut jo jotain, jos oltais rohkeampia?
Minun estot poistuu ainakin sillä hetkellä,kun ns jää on rikottu. Ainakin puhepuolella tarkoitan
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin, jos olisimme tavanneet useammin, ja toinen tehnyt vaikka tikusta asiaa.
Vaikea hahmottaa miltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea hahmottaa miltä näyttää.
Kaikki selkenee lopulta ajallaan.
Alkuiltaa mammoille. Mamma voisi tanssia mulle.
Pusuja yhdelle erityiselle opelle. Hymyilyttää kun ajattelen sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun estot poistuu ainakin sillä hetkellä,kun ns jää on rikottu. Ainakin puhepuolella tarkoitan
Miten jää rikotaan?
Olipa kiva nukkua pienet päikkärit sinusta unelmoiden. Olin miettinyt sinua niin paljon juuri ennen nukkumista, niin tulit uniinikin,
Saattaisi minulla olla rohkeutta, hyvä ja rento tilaisuus vain uupunut.