Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (4182)
Vierailija kirjoitti:
Saisit pyytää mut sun luo 🤨
Mun koti on kuin taistelukeskittymä. Ollaan mielummin sinun luona. Sulla on viihtyisämpi koti.
Järkiavioliitot onnistuvat paremmin kuin intohimoon perustuvat.
Vierailija kirjoitti:
Tuu vartin päästä käymään sitten
Vierailija kirjoitti:
Yhteyteen ja molemminpuoliseen kunnioitukseen perustuvat liitot kestävät parhaiten.
iloa alkavaan viikonloppuun, sinua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteyteen ja molemminpuoliseen kunnioitukseen perustuvat liitot kestävät parhaiten.
Ja anteeksiantoon. Mikään "My good opinion once lost, is lost forever" ei toimi. Kunnioitus perustuu aika pitkälti luottamukseen, pitää aina kohdella muita, kuten toivoisi itseään kohdeltavan. Sanat ja teot eivät saa olla ristiriidassa, vaan myönteinen kuva toisesta ja molemminpuolinen arvostus olisi paikallaan kaikissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Tule mun luo! Ei nyt heti tietysti, mutta illemmalla. Tervetuloa!
Tulen luoksesi jos niin haluat. Sisääsikin, koska sua haluan.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs järkeä siinä sitten on? Sama ku ois hyvän kaverin kans kimpassa. Mielummin yksin, himoja ootellessa..
Vierailija kirjoitti:
Millaisena näet tulevaisuuden? Missä itsesi vuoden tai kahden vuoden päästä?
Haluan uskoa että olen tunteideni kohteen vierellä onnellisena miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs järkeä siinä sitten on? Sama ku ois hyvän kaverin kans kimpassa. Mielummin yksin, himoja ootellessa..
Ei ole niin yksin. Ja jos toisesta välittää aika paljonkin, vaikkei suhde olisikaan kaikin puolin täydellinen. Tai jos toinen on paras vaihtoehto, jonka voi saada. Suuremmat tunteet voivat tulla myöhemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Järkiavioliitossa ei ole mitään järkeä. Mielummin ehdottomasti yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan asioiden järjestyvän, että saisin tehtyä sen isoimman harppauksen toisiin ympyröihin.
🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja anteeksiantoon. Mikään "My good opinion once lost, is lost forever" ei toimi. Kunnioitus perustuu aika pitkälti luottamukseen, pitää aina kohdella muita, kuten toivoisi itseään kohdeltavan. Sanat ja teot eivät saa olla ristiriidassa, vaan myönteinen kuva toisesta ja molemminpuolinen arvostus olisi paikallaan kaikissa tilanteissa.
Kyllä joo mutta luottamusts täytyy ansaita takaisin jos sitä menettää.
Exä ei kestänyt epäluottamukseni osoittamista kun oli itse pettänyt minua vaan hän loukkaantui ja vaati siltikin täyttä arvostusta ja luottamusta aina. Sairastako? Kyllä ja heikointa mahdollista miesenergiaa.
Hän siis vaati hiljentymään täysin ja vaati kaiken arvostuksen mutta omien vainoharhojensa vuoksi oikeutti itsensä jatkuvasti epäilemään minua syyttä ja oikeutti itsensä loukkaamaan minua jatkuvasti omien ongelmiensa vuoksi.
Toinen voi saada kaiken ja toinen ei mitään mutta tällöin on tärkeintä olla itse itselleen uskollinen kaikesta huolimatta että selviää järjissään.
Vierailija kirjoitti:
Tulen luoksesi jos niin haluat. Sisääsikin, koska sua haluan.
Haluan! 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Järkiavioliitossa ei ole mitään järkeä. Mielummin ehdottomasti yksin.
Ehkä et ole ollut vielä tarpeeksi yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pois täältä ja turvassa.
Tuokin vois olla hyvä vaihtoehto -sivusta
Olen lopettanut sen jo monta kertaa. Ei se mitään auttanut eikä lopettanut kiusaamista eikä kaipausta.