Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Vierailija kirjoitti:
Pahoille pahaa, hyville hyvää!
Sitä suu puhuu, mitä sydän on täynnä.
Kukaan muu ei ole sanonut minua pahaksi. Mitä luulet, mitä kertoo sanojastaan? Teot ja sanat kertovat, mikä ihminen on. Olet näyttänyt sydämesi.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nukkua kaivattuni vieressä siveästi ainakin ensimmäiset yöt.
Jos tapaisin miehen, joka ajattelisi noin - saattaisin harkita jopa seurustelua. Ihmisillä on nykyään ihan liian kiire saada kaikki heti kiireellä. Kiire ei sovi sänkyyn paitsi sitten kun tunnetaan jo ja luotetaan toiseen.
Sivu
Aurinkoista aamupäivää kaivatulleni!
Vierailija kirjoitti:
Ja mä kun luulin että siirrytään nopeasti irl kun onnistuin sut löytämään, traagista..
Niin minäkin. Eipä halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista aamupäivää kaivatulleni!
Samoin sinnekin.
Kyllä halusin nähdä entisen kaivattuni, en vain uskaltanut. Oletteko yhtään miettineet, kuinka kiusallinen tilanne se voisi olla?
Kaikki asiat olivat totta jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sinä minusta olet tarvinnut? Mitä niin antoisaa ketjuviestittelyssä on, että tätä jaksaa puoli vuosikymmentä?
Et taida olla mun kaivattu, häneltä olisin tietoa tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki asiat olivat totta jossain vaiheessa.
Kun sanoo yhtä ja toimii päinvastaisesti, jokin ei täsmää. Ei vaadi suurtakaan älyä ymmärtääkseen.
Sanoit haluavasi tavata, päästä lähelle ja tehdä asioista totta. Samaan aikaan suunnittelit isoja toisen kanssa. Yhtä aikaa ei voi tarkoittaa päinvastaisia asioita. En usko, ettet itse tajuaisi tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sinä minusta olet tarvinnut? Mitä niin antoisaa ketjuviestittelyssä on, että tätä jaksaa puoli vuosikymmentä?
Mitä tietoa? Mikset kysy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tietoa? Mikset kysy?
En voi ottaa yhteyttä enkä usko enää, että saisin sieltä muuta kuin valheita.
Jatkuvasti kollegoina.