Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (3265)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks kaikki meni päin vttua vaikka molemmat oltiin kiinnostuneita?
No mietipä sitä! Miten esittelisit mut isällesi? Ja äidillesi? XD
Tässä on mun kämppis😄
Vierailija kirjoitti:
Turha vinkata jos edes kohde itse voi tunnistaa.
Tuskinpa on edes täällä nämä kohteet. Turvapaikka ajatuksille.
Huh, taisin tunnustaa hiukan liikaa..
Luen kommenttejani ja kuulostan jo itsekin liian negatiiviselta. Ehkä se on tämä loppuunpalanut mielenkiinto kaikkea kohtaan. Olen ihan finito tähän kaikkeen. Enkä edes tykkää valittaa mutta nyt valitan siltikin. Parasta on kun kukaan ei tiedä mitään. Ehkä joku saa valituksistani tukea, ainutlaatuinen tilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
No nii i, sa se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mietipä sitä! Miten esittelisit mut isällesi? Ja äidillesi? XD
Helposti. Ne tykkäisi vaikka töpeksisitkin.
Sivusta, m>n.
Joskus tuntuu että jotkut mun onnistumiset kantaa sun jälkeä. Oot mun johtotähti.
Vierailija kirjoitti:
Luen kommenttejani ja kuulostan jo itsekin liian negatiiviselta. Ehkä se on tämä loppuunpalanut mielenkiinto kaikkea kohtaan. Olen ihan finito tähän kaikkeen. Enkä edes tykkää valittaa mutta nyt valitan siltikin. Parasta on kun kukaan ei tiedä mitään. Ehkä joku saa valituksistani tukea, ainutlaatuinen tilaisuus.
Pitää hyväksyä, että elämä on. Ja mennä sillä mitä on.
Miksi en halua kuulla ääntäsi. Älä puhu minulle. Kuka nyt sitten lieneekään, hitostako sitäkään oikeasti tiedän. Ihmisen mieli kehittää helposti omia mielikuvia ja assosiaatioita.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuntuu että jotkut mun onnistumiset kantaa sun jälkeä. Oot mun johtotähti.
Millaisia onnistumisia?
Vierailija kirjoitti:
Tässä elämässä ei ole enää ketään kiinnostavaa ihmistä. Juuri minulle sopivaa tuuria, kaikki menee pieleen. Lopulta huomaa että se on hyvä asia. Sinua vain rakastan nyt ihan luvan kanssa ja vain sinua olisin ihaillut koko loppuelämäni. Liian skifiä kyllä tämä. En olisi uskonut että voin järkyttyä näin monta kertaa ja olla tässä vieläkin. Ihan sairasta.
Alkaako toisen nimi J:llä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää hyväksyä, että elämä on. Ja mennä sillä mitä on.
Olet harvinaisen oikeassa. Olen saapunut niille äärirajoille joissa kipuilen tätä totuutta. Täytyy myöntää asian häpeällisyys mutta turvaan tietoon siitä että minäkin olen vain ihminen. Rajat tulevat vastaan, nyt on ymmärryksessä sekin totuus hyvin vahvasti.
Ehkä pitää vain hyväksyä, että paikkaa minulle elämästäsi ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluan sut kokonaan ja olen valmis eroamaan nykyisestä. Oletko sinä valmis eroamaan nykyisestäsi?
Jaaha? Tääkin ässälle?
Ällälle
M? n-n?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä elämässä ei ole enää ketään kiinnostavaa ihmistä. Juuri minulle sopivaa tuuria, kaikki menee pieleen. Lopulta huomaa että se on hyvä asia. Sinua vain rakastan nyt ihan luvan kanssa ja vain sinua olisin ihaillut koko loppuelämäni. Liian skifiä kyllä tämä. En olisi uskonut että voin järkyttyä näin monta kertaa ja olla tässä vieläkin. Ihan sairasta.
Alkaako toisen nimi J:llä?
Ei ole jiille.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta leikit, suora yhteys. Naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta leikit, suora yhteys. Naiselta.
Oli nm. T. Ap
Hyvää yötä. Minäkin rakastan sinua.