Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko istua taas vierekkäin niin että meidän jalat viattomasti koskettaa, koska se tuntui (vähän pelottavan mutta samalla) mahdottoman hyvältä ja mukavalta ja lämpimältä viimeksikin? Päädyin ehkä vähän sellaiseen puutostilaan sillä sekunnilla kun siitä jouduin irtautumaan.
Viaton kosketus käy.
Muu ei?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä
....kevytkenkäisiä naisia!
Vierailija kirjoitti:
Luulin tietäväni mitä haluan. Enää en ole varma. Jokin on muuttunut, jotain puuttuu. Sinä? Ja tavallaan, en haluaisi enää hukata hetkeäkään näin.
Valintojen maailma.
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Partio? Ollaan molemmat oltu.
Olen itse ollut, mutta kaivatusta en tiedä.🤔
Huomenta. Kaivattu tietää.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että haluat vain pitää kiinni tästä, joka on täällä, koska tämä merkitsee sulle. Et ole aikaisemminkaan antanut mitään oikeassa elämässä, miksi haluaisit nytkään.
Ei tämä kaikkea merkitse. Tärkeintä on oikeasti nähdä ja tuntea. Sitä odotan.
Olis kiva keskittyä johonkin hyvään ja inspiroivaan välillä. Päästä eroon sellaisten ihmisten seurasta, joilta saa kuulla pelkkiä valheita ja joista on ollut pelkkää harmia aivan liian pitkään.
Jännän elävän unen näin Emily-naisesta. Me oltiin niin luontevia yhdessä. Oltaisiinkohan irlinäkin?
Mä näin unen, jossa kiusaajani istui alasti oopperassa. Kävi sääliksi häntä.
Vierailija kirjoitti:
Onko väärä ketju tollo! 👋
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva keskittyä johonkin hyvään ja inspiroivaan välillä. Päästä eroon sellaisten ihmisten seurasta, joilta saa kuulla pelkkiä valheita ja joista on ollut pelkkää harmia aivan liian pitkään.
Ero on aina hyvä ratkaisu tuollaisesta ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Toi on kyllä kuumottavaa kun noin tapahtuu irl mutta mitäs pienistä. Toisten painajaiset on toisten normielämä, turhaan säälit, eiköhän ne oo outojen tilanteiden mestareita jo. Nyt ei ehdi kyl palstailla, kun niin kiva talvinen päivä täs. Terveisii kaikille muillekin outojen tilanteiden keisareille (ilman kuteita??) :D -Palstalepakko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyömätön linja.
Ohis vaan mutta ihmiset voivat tuntea itsensä nujerretuksi myös ilman väkivaltaa.
Huono kohtelu ja epäreiluus on usein syynä tähän.
Jos yrittäis vaan olla lyömättä toista millään tavalla. Ei henkistä tai fyysistä satuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että haluat vain pitää kiinni tästä, joka on täällä, koska tämä merkitsee sulle. Et ole aikaisemminkaan antanut mitään oikeassa elämässä, miksi haluaisit nytkään.
Ei tämä kaikkea merkitse. Tärkeintä on oikeasti nähdä ja tuntea. Sitä odotan.
En tiedä, mitä uskoa: sanoja täällä vai sanoja tuolla?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta kaivatulleni !
Hyviä huomenia sinnekin ja mukavaa päivän alkua.
Aurinkoista ja mukavaa tiistaita kaipaamalleni. Neljä viikkoa ja..
Halein suukoin hyvää yötä elämäin naiselle. Huomiseen.