Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (2931)
Vierailija kirjoitti:
Saakelin Emilia susta pääse millään irti.
Tule ja nappaa, mulla on tylsää
Mä haluan rakastaa, ja siihen kuuluu kaikki ihana ja kuuma💕 Mulle ei ole kunnon intohimoa ilman rakkautta eikä kunnon rakkautta ilman intohimoa. Jos siis haluan sinua kuin heikkopäinen, on mielenikin rakastuva.
Ihanaa päivää rakas! Oot hurjan söpö! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on musta kauheeta, jos Suomessa joutuu olemaan toisen kanssa taloudellisista syistä.
Moni monimiljonäärikin on yhdessä taloudellisista syistä, ihan ulkomaita myöden. Tiedän useita. Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.Niin no muualla kuin Suomessa asia onkin eri. Suomessa soisi esim. sosiaaliturvan olevan sillä tasolla, ettei pakkoavioliittoja rahan takia olisi. Tunnen minäkin muutaman, jotka ovat yhdessä rahan takia. On se silti musta tosi surullista.
Katto ku sossuturva ei ole se mikä monellekaan riittää hyvään elämään ni kai ne laskee ettei kannata lähtee. Moni tuttavakin kertonut pitävänsä silmänsä avoinna uusien ihastuksien varalle ja pitävät oikeaa kumppaniaan sillä tavoin vararenkaana, koska se kannattaa taloudellisista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä, muuta sit kun kaikkea hyvää sulle 🧡 Olet ollut ainoa, jonka olen ottanut vakavasti 15vuoteen, just sua odotin tulevaks, tositarkoituksella. Aina ei voi voittaa. = Mun pelleily jatkukoon 🤦😭😜
Mitäpä jos lopettaisit sen pelleilysi 😉 ja tehtäisiin jotain todellisempaa? Et ole vielä hävinnyt.👍
No, saan sellaista signaalia nyt, että hävisin jo. Olen todellakin valmis päättämään kaiken pelleilyn hänen takiaan. Ei kiinnosta muut nyt. Oon sitoutumiskammoinenkin, mut hänen kohdalla ei tunnu siltä. Hänen kohdalla tuo vaikeus on poissa 🤗🧡😔Haluan hänet. Vaan ja ainoastaan hänet.
Mä en oo pitkään aikaan uskaltanut rakastua kun rakkaus satuttaa ja ne arvet jää pitkäksi aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Millainen toi Emilia oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muuttui niin nopeasti puoleltasi. Ei se mitään. Olen tottunut tähän.
Ei muuttunut, vaikkei viestisi tainnut olla mulle. Tarkentui vain. Anteeksianto voi tarkoittaa eri ihmisille eri asioita. Mulle se ei tarkoita, että hyväksyisin hänen tekonsa tai pitäisin häntä kaverina kaiken jälkeen. Koska kavereille ei sellaista tehdä eikä kaveriksi sellaisille ryhdytä, jotka kohtelevat toisia noin epäoikeudenmukaisesti ja raukkamaisesti. Mihinkään kostoretkiin en kuitenkaan ala.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo pitkään aikaan uskaltanut rakastua kun rakkaus satuttaa ja ne arvet jää pitkäksi aikaa.
Minä annoin itselleni luvan vuosikymmenten jälkeen vihdoin ihastua/rakastua, niin hän ei tunnu hyväksyvän/haluavan minua sellaisena kuin olen 😔 Ei siinä. Surullista. Tiedän että jossain on joku odottamassa joka rakastuu/hyväksyy/haluaa omana itsenäni minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin vahingossa toiseen ketjuun täällä ja ihmisten pinnallisuus ja ilkeys järkyttää. Kaipauksenikin on nyt ohi.
Jep. Sitä näki jotain, mikä lopetti kaipauksen, mikä ei ollut selitettävissä millään muulla kuin ilkeydellä, pahantahtoisuudella ja erittäin pitkäjänteisellä satuttamisen halulla. Entisen kaivatun kauniit ja tyhjänpäiväiset sanat olivat sen jälkeen pelkkää sokerikuorrutusta ulostemassan ympärillä.
En minä sitä tarkoittanut. Se oli erillinen huomio, jolle on omat syynsä.
Vierailija kirjoitti:
Tukka vai kalju?
Ei ole vaihtoehtoja.
"Katto ku sossuturva ei ole se mikä monellekaan riittää hyvään elämään ni kai ne laskee ettei kannata lähtee. Moni tuttavakin kertonut pitävänsä silmänsä avoinna uusien ihastuksien varalle ja pitävät oikeaa kumppaniaan sillä tavoin vararenkaana, koska se kannattaa taloudellisista syistä."
Ja sitten pitäisi voida hyväksikäyttää vielä muita 🤦. Jos ei muuten suostu, niin tuhoamalla toisen maineen ja parisuhteet saletisti natsaa pimpansaanti jonkin verkkoon jääneen onnettoman kanssa. Epäilemättä hyvä ihminen, oikea kultakimpale, toimii näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä annoin itselleni luvan vuosikymmenten jälkeen vihdoin ihastua/rakastua, niin hän ei tunnu hyväksyvän/haluavan minua sellaisena kuin olen 😔 Ei siinä. Surullista. Tiedän että jossain on joku odottamassa joka rakastuu/hyväksyy/haluaa omana itsenäni minut.
Odottavan aika on pitkä mutta odotus palkitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ATM tavoittamaton. Ihmeellinen, mieleentunkeutuva, samaan aikaan painajainen ja fantasiauni, nokkela, hauska jne. Ei jaksa enempää naputella.
Pus, oot söpö ja harmillisen ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin vahingossa toiseen ketjuun täällä ja ihmisten pinnallisuus ja ilkeys järkyttää. Kaipauksenikin on nyt ohi.
Jep. Sitä näki jotain, mikä lopetti kaipauksen, mikä ei ollut selitettävissä millään muulla kuin ilkeydellä, pahantahtoisuudella ja erittäin pitkäjänteisellä satuttamisen halulla. Entisen kaivatun kauniit ja tyhjänpäiväiset sanat olivat sen jälkeen pelkkää sokerikuorrutusta ulostemassan ympärillä.
En minä sitä tarkoittanut. Se oli erillinen huomio, jolle on omat syynsä.
Kommentoin koskien vain ihmisten ilkeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin veikata sellane nainen johon kenelläkään miehelle ei ole lupa koskea ja ottaa koska, "ei vaan voi" ja syitä on moneen lähtöön, voi myös olla hyvän näkönen patjaksi, mutta ei mihinkään muuhun ja Emilia sen on tajunnu ja pitää jalat tiukassa ristissä. Joten ihan turhaan olla jostain Emiliasta kateellinen. T. Nainen sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin veikata sellane nainen johon kenelläkään miehelle ei ole lupa koskea ja ottaa koska, "ei vaan voi" ja syitä on moneen lähtöön, voi myös olla hyvän näkönen patjaksi, mutta ei mihinkään muuhun ja Emilia sen on tajunnu ja pitää jalat tiukassa ristissä. Joten ihan turhaan olla jostain Emiliasta kateellinen. T. Nainen sivusta
Lol sivusta