Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (2955)
Tollot lässyttää eikä ymmärrä ketjun otsikkoa. Hävetkää ameebat lapsi aikuiset 👋👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on paljon kauniita sanoja. Mutta ilman tekoja rakkaus ei ole mitään.
Ja teot paljastavat, ketä joku oikeasti rakastaa ja kenestä ei välitä vähääkään.
Rakkaudessa ei saa olla liian itsekäs vaan rakkaudessa tulee olla tasapainoinen itsensä kanssa jotta kykenee olemaan terveessä vuorovaikutussuhteessa.
Mutta terve itsekkyys ei myöskään saa puuttua.
Vierailija kirjoitti:
kyllä, jos tulet, reilusti kohti
Mitenhän tämän nyt voisi tulkita..
Idiootit horiset omia asioitaan tuntemattomille 👋👋
Vierailija kirjoitti:
Tukka vai kalju?
Takatukka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on parisuhteessa koska siitä saa turvaa tai koska haluaa lapsia tai taloudellisista syistä tai koska ei halua olla yksin. Mua ei noi jutut kiinnosta vaan ainoastaan se romantillis-rakkaudellinen suhde.
Noita on joskus aika vaikea pitää erillään, mikäli aikoo rakentaa elämänsä toisen kanssa yhdessä. Siinä tulee helposti erilaisia asioita mukaan kuvioon.Niin, totta. Mutta monelle vaikka se perheen olemassaolo on tärkeämpi kuin se parisuhde. Mulle se on niin, että ei noi muut jutut niin paljoa kiinnosta, se parisuhde on se tärkein syy olla yhdessä.
Olet kyllä varmasti tosi nuori tai muuten kokematon.
Mitäs sitten on se, kun täytyy litistää itsensä ja olla mieliksi toiselle, joka ei edes yritä miellyttää vaan kulkee kuin puskutraktori siitä, mistä milloinkin huvittaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten on se, kun täytyy litistää itsensä ja olla mieliksi toiselle, joka ei edes yritä miellyttää vaan kulkee kuin puskutraktori siitä, mistä milloinkin huvittaa?
Mitäs luulet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään mulla miehiä riittää. Mut nyt joudun luultavasti vaan tyytymään. Olisin vaan halunnut sut. Oot mun mielessä vaikka pidät selkeää etäisyyttä.
Älä selitä. Tuu syliin.
🤗 Tulisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs luulet?
Sanoo rakastavansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja teot paljastavat, ketä joku oikeasti rakastaa ja kenestä ei välitä vähääkään.
Rakkaudessa ei saa olla liian itsekäs vaan rakkaudessa tulee olla tasapainoinen itsensä kanssa jotta kykenee olemaan terveessä vuorovaikutussuhteessa.
Mä oon huomannu että ihmiset on niin kovin kriittisiä aina tässä kulttuurissa kun taas itse pyrin esimään mitä hyvää ihmisissä on. Joku valmistusvirhe vissiin meikäläisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on parisuhteessa koska siitä saa turvaa tai koska haluaa lapsia tai taloudellisista syistä tai koska ei halua olla yksin. Mua ei noi jutut kiinnosta vaan ainoastaan se romantillis-rakkaudellinen suhde.
Noita on joskus aika vaikea pitää erillään, mikäli aikoo rakentaa elämänsä toisen kanssa yhdessä. Siinä tulee helposti erilaisia asioita mukaan kuvioon.Niin, totta. Mutta monelle vaikka se perheen olemassaolo on tärkeämpi kuin se parisuhde. Mulle se on niin, että ei noi muut jutut niin paljoa kiinnosta, se parisuhde on se tärkein syy olla yhdessä.
Olet kyllä varmasti tosi nuori tai muuten kokematon.
En kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Vielä kun yhdistää kauniit sanat ruumiin tekoihin, kyse on rakkauden irvikuvasta.
Joskus on myös kyse rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon huomannu että ihmiset on niin kovin kriittisiä aina tässä kulttuurissa kun taas itse pyrin esimään mitä hyvää ihmisissä on. Joku valmistusvirhe vissiin meikäläisessä.
Mulla on sellainen että mä aistin aina hirveän voimakkaasti jos jollain on pahamieli ja haluan ottaa selvää mistä se johtuu ja parantaa sitä mieltä.
Menin vahingossa toiseen ketjuun täällä ja ihmisten pinnallisuus ja ilkeys järkyttää. Kaipauksenikin on nyt ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väsynyt mutta rakastunut.
Pahoin pelkään että niin minäkin...hurjaa vauhtia rakastumassa. Näin yhtäkkiä ja näin nopeasti käynyt koskaan. Hän pääsi yllättämään🤭😚
Se voikin tulla aivan puun takaa. Tai vaikka hyllyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Vielä kun yhdistää kauniit sanat ruumiin tekoihin, kyse on rakkauden irvikuvasta.
Joskus on myös kyse rahasta.
Raha on ongelma, kun sitä on liian paljon tai liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä varmasti tosi nuori tai muuten kokematon.En kumpaakaan.
Sitten vain tyhmä.
En tyhmäkään. Tiedän vaan mitä haluan.
Tulen reilusti kohti ihmistä, joka ei halua, että tullaan kohti?