Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (2393)
Vierailija kirjoitti:
Silityksiä. 🥰
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko saaneet enkeltenne nimiä tiedoksi? Tai muiden oppaiden nimiä? Voivathan he muitakin olla. Miltä he näyttävät, oletko saanut selville?
Valkoinen valopatsas, joka sanoi: "Hidasta." Tämmöistä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ainakin täysin suora yhteys nykyään. Oon huomannut että tiedät ihan kaiken mitä mulle tapahtuu reaaliajassa
Hä?
Nii.
Vierailija kirjoitti:
virtaat minussa, yhä
Luulis mallien nyt jo näissä vuosissa valuneen kokonaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kuitenkaan sitten kiinnosta ne ajatukset tai läsnäolokaan. Mielenkiintoni täytyisi siirtää ketjusta jonnekin muualle. Pyydän enkeliltäni apua. Tämä paikka ei sovi minulle enää yhtään, voisitko auttaa minua? Terveisiä vauvalta.
Psykiatrikaan ei olis huono vaihtoehto.
Ei saisi käyttää palveluita ilman tarvetta. Lisäksi kukaan ei osaa keskustella mistään. Olisihan se kyllä muuten hyvä. Onneksi olen jo jutellut hyvän ajan vauvalla ja saanut autettua monia samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silityksiä. 🥰
Kenelle?
Just sulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko saaneet enkeltenne nimiä tiedoksi? Tai muiden oppaiden nimiä? Voivathan he muitakin olla. Miltä he näyttävät, oletko saanut selville?
Okei, mielenkiintoinen. Osaatko sanoa miksi sanoi näin?
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla leikkiä.
Et ole leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ketään kelle puhua, se on totta. Äitini kyllä sanoi että aina saa opettaa mutta haluaisin keskustella. Hän kuuntelee mielellään ja kommentoi jotakin mutta ei oikein osaa keskustella. Se on vähän harmillista.
Mä voin jos haluat. Ei mullakaan irl ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ketään kelle puhua, se on totta. Äitini kyllä sanoi että aina saa opettaa mutta haluaisin keskustella. Hän kuuntelee mielellään ja kommentoi jotakin mutta ei oikein osaa keskustella. Se on vähän harmillista.
Mä voin jos haluat. Ei mullakaan irl ole.
Ei mulla nyt sellaista tarvetta ole, asiat vain aina kiinnostavat. Hyviä ketjuja on ollut aiemmin. Joku nyt vain oli huolissaan siitä onko juttukavereita. Onneksi on keskustelupalsta olemassa.
Hanipöpölille hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Haluaisin tulla istumaan päällesi. Halittelisin ja suukottelisin sinut ihan puhki. 🥰 Olet semmonen haniliini josta haluan ikioma aviomiehen. Semmosen. 😍
Mun kehon fysiikka on todella kummallinen. Suorastaan koominen. Mun vyötärö on kutistunut 59 senttiin. Peffa on 93cm. Mun reisi on 54 senttiä. Tissit hävinneet lähes kokonaan. 😂🤣 Mä oon tekemässä jotain mistä en voi täällä kertoa ja se harmittaa minua kovin paljon.
-M.K.K
En ymmärrä vieläkään miten enkelit tai muut auttajat yhdistetään johonkin terapian tarpeeseen.
Hauskinta on ihan se että olen viimeisen parin vuoden aikana oikeasti auttanut palstalla hyvin paljon. Ihan näiden omien auttajieni kanssa myöskin.
Vierailija kirjoitti:
Hauskinta on ihan se että olen viimeisen parin vuoden aikana oikeasti auttanut palstalla hyvin paljon. Ihan näiden omien auttajieni kanssa myöskin.
Kerrohan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, mielenkiintoinen. Osaatko sanoa miksi sanoi näin?
Ehkä oli liukasta.
Väititte minua mielisairaaksi mutta sellaiset eivät osaa auttaa samalla tavalla muita ihmisiä.
En haluaisi olla leikkiä.