Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.
Kommentit (2379)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kuitenkin kaikille, olen itsekin oppinut paljon teiltäkin. Nyt on elämäkin tasaantunut ja arjessa on lisää puuhia taas pitkästä aikaa joten luonnollisesti läsnäoloni täällä on vähentynyt.
Ainahan sä oot täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä laulaisit minulle?
So kiss me under the mistletoe, Abbaa, Queeniä, INXS:ää, Antti Tuiskun ja Robinin valitut palat ja vaikka mitä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 98-prosenttisen varma, että et halua etkä pystyisi jättämään häntä.
En ollut koskaan aikeissa jättää häntä. Sinä tupsahdit elämäni sivujuoneksi.Sama
Kuinka kehtaat olla jättämättä miestäsi ja paeta kanssani... jonnekin. Sivusta!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä laulaisit minulle?
Jos tulet vaimoksi minulle
Tahdon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä laulaisit minulle?
So kiss me under the mistletoe, Abbaa, Queeniä, INXS:ää, Antti Tuiskun ja Robinin valitut palat ja vaikka mitä muuta.
Mieluinen setti
Ainahan sä oot täällä.
Toivoisit niin. Aina kun sitten saavun, olet heti minussa kiinni.
Olette siinä mielessä tuttuja henkilöhahmoja että tämä toiminta on minulle koko elämäni ajalta tuttua, kiukutellaan ja sitten kuitenkin roikutaan ja vaaditaan koko ajan kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin ottaa yhteyttä kaipaamaani ja harrastaa hänen kanssaan sellasta seksiä, mitä en oo koskaan saanut. Mul on hyvin vahvasti sellanen olo, et me oltais yhteensopivia siinä mielessä. Jos mulla ei olis mitään estoja, niin ehdottaisin yhteistä yötä. Tai päivää, iltaa ja yötä. Tai miksei kokonaista viikkoa.
Minä ehdottaisin hänelle yhteistä loppuelämää. En välttämättä ensimmäisessä lauseessa. Loppuelämä voisi sitten sisältää kuumia öitä ja lämpimiä päiviä.
Koko ajan paranee! 🥰😍
#2211, 2214, enkelit,
terapiat et cetera..
muualta.
~
Yötä, Mies. Vartioin untasi.
Kanssani olet turvassa.
Kuolematon,
koskematon.
- your warrior x
Joskus olen huomannut käydessäni ketjussa ett minua on haettu mutta en ole jaksanut reagoida.
En jaksa korjata virhettä. Ett eli että.
Mitäs sitten kertoisin.
En tiedä onko muuta. Kahvin aika kuitenkin.
Kahden kummun välissä laakso, jonka syövereissä kaneliruusu pukkaa aromiaan.
Jos tulet vaimoksi minulle