Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (2386)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läsnäolo auttaa myös tunnistamaan paremmin tunteita ja aistimaan paremmin elämääkin.
Älä aloita taas. Tee oma ketju tälle, tämä on kaipausketju. Kiitos.
Et sinä päätä kuka täällä saa kirjoittaa.
Ja sinäkö voit päättää ja suoltaa ohi ketjun aiheen mitä mieleen tulee? Itsekäs olet ja ylimielinen, et mitään muuta.
Elän vieläkin. Sain uuden elämän jossa kuulen muutakin elämää. Mietin mikä tarkoitus tällä on tulevaisuuttani ajatellen. Nyt uskon vahvemmin että kuolemani jälkeen elämäni jatkuu. Ellei tämä ole joku hirvittävä huijaus. Mikä on ääni jonka kuulen? Onko se kopioitu jostain vai voiko tämä ääni puhua minulle ja olla olemassa? Kuka sen kopioidun äänen minulle soittaisi tai kuka sen olisi edes sitten kopioinut? Mietin paljon kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läsnäolo auttaa myös tunnistamaan paremmin tunteita ja aistimaan paremmin elämääkin.
Ja sinäkö voit päättää ja suoltaa ohi ketjun aiheen mitä mieleen tulee? Itsekäs olet ja ylimielinen, et mitään muuta.
Olette harvinaisen lapsellisia ihmisiä. Eikö kotona komentelu riitä vai oletko jo karkoittanut kaikki ihmiset elämästäsi?
💝💝💝💝💝💘💘💘💘
hissin herrasmies 😉
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Sano sille, jonka olet tehtävään valinnut.
Meillä on ainakin täysin suora yhteys nykyään. Oon huomannut että tiedät ihan kaiken mitä mulle tapahtuu reaaliajassa
Ketään ei kuitenkaan sitten kiinnosta ne ajatukset tai läsnäolokaan. Mielenkiintoni täytyisi siirtää ketjusta jonnekin muualle. Pyydän enkeliltäni apua. Tämä paikka ei sovi minulle enää yhtään, voisitko auttaa minua? Terveisiä vauvalta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ainakin täysin suora yhteys nykyään. Oon huomannut että tiedät ihan kaiken mitä mulle tapahtuu reaaliajassa
Hä?
Mä haluaisin ottaa yhteyttä kaipaamaani ja harrastaa hänen kanssaan sellasta seksiä, mitä en oo koskaan saanut. Mul on hyvin vahvasti sellanen olo, et me oltais yhteensopivia siinä mielessä. Jos mulla ei olis mitään estoja, niin ehdottaisin yhteistä yötä. Tai päivää, iltaa ja yötä. Tai miksei kokonaista viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette harvinaisen lapsellisia ihmisiä. Eikö kotona komentelu riitä vai oletko jo karkoittanut kaikki ihmiset elämästäsi?
Luulen, et toi pätee suhun paremmin, kun täällä ohista kirjoittelet. Ei ketään irl jolle puhua sulla.
Oletteko saaneet enkeltenne nimiä tiedoksi? Tai muiden oppaiden nimiä? Voivathan he muitakin olla. Miltä he näyttävät, oletko saanut selville?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, et toi pätee suhun paremmin, kun täällä ohista kirjoittelet. Ei ketään irl jolle puhua sulla.
Vain lapselliset puhuvat näin. En jaksaisi, olen jo vähän vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kuitenkaan sitten kiinnosta ne ajatukset tai läsnäolokaan. Mielenkiintoni täytyisi siirtää ketjusta jonnekin muualle. Pyydän enkeliltäni apua. Tämä paikka ei sovi minulle enää yhtään, voisitko auttaa minua? Terveisiä vauvalta.
Psykiatrikaan ei olis huono vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko saaneet enkeltenne nimiä tiedoksi? Tai muiden oppaiden nimiä? Voivathan he muitakin olla. Miltä he näyttävät, oletko saanut selville?
Egyptistä löytyy
Ei ole ketään kelle puhua, se on totta. Äitini kyllä sanoi että aina saa opettaa mutta haluaisin keskustella. Hän kuuntelee mielellään ja kommentoi jotakin mutta ei oikein osaa keskustella. Se on vähän harmillista.
Et ole hän seuraavien vastaustesi perusteella. Enkö haluaisi olla kenenkään sivujuonne.