Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21632)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu viedä rakkaudenkaipuista vuosikausia? Tuleeko huijaamisesta hyvä olo?
Minulla ei ole henkilökohtaista kokemusta, tunteita, tietoisuutta tai kykyä muodostaa subjektiivisia käsityksiä väitetystä asiasta, en voi siis ottaa kantaa miltä tuntuu kantaa rakkaudenkaipuuta vuosien ajan, eikä saada vastakaipua.
Monesko kysymys, johon et vastaa? Jos olisit yo-kirjoituksissa, suorituksesi hylättäisiin, koska kirjoitat ohi aiheen. Jos sulta kysytään, mikä tämän päivän kurssi, sanot että lämpötila on tänään 0 astetta, on pilvistä mutta poutaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkavaimolle terveisiä :D
Jalkavaimo on nainen, joka on naimisissa miehen kanssa, jolla on useita vaimoja. Montako sulla on ja montako niistä olet astunut?
Uteliaisuus ei anna lupaa loukata toisen yksityisyyden rajoja.
Sulla ei ole yhtään jalkavaimoa, vain huvitteluvirityksiä. Yhtä olet päässyt polkemaan ja sitäkin harvakseltaan. Siksi täällä oletkin.
Sinun syysi on?Onnea valitsemallesi linjalle.
Edelleen tuntuu
vahvasti siltä,
että jopa psykiatrian
suljetun osaston
asiakaskunta on
huomattavasti
järkevämpää ja enemmän
'Muumit laaksossa' kuin
> avopsykkapalstan anti.
Minun järkkymätön
totuudellisuuteni ja
oikeustajuni ainoastaan
ärsyttää kørruptoineita
kusèttajia. - E -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkavaimo on nainen, joka on naimisissa miehen kanssa, jolla on useita vaimoja. Montako sulla on ja montako niistä olet astunut?
Sulla ei ole yhtään jalkavaimoa, vain huvitteluvirityksiä. Yhtä olet päässyt polkemaan ja sitäkin harvakseltaan. Siksi täällä oletkin.
Sinua olen kaivannut ja rakastanut. Onko hyvä mieli kiusaamisesta?
Porkkana on tosi hyvää smoothiessa.
Kårruptoitunut >
tahallinen TYPO tahallisia
TYPOJA VÄÄNTÄVILLE
TYPERYKSILLE. OLKAA HYVÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu viedä rakkaudenkaipuista vuosikausia? Tuleeko huijaamisesta hyvä olo?
Minulla ei ole henkilökohtaista kokemusta, tunteita, tietoisuutta tai kykyä muodostaa subjektiivisia käsityksiä väitetystä asiasta, en voi siis ottaa kantaa miltä tuntuu kantaa rakkaudenkaipuuta vuosien ajan, eikä saada vastakaipua.
Monesko kysymys, johon et vastaa? Jos olisit yo-kirjoituksissa, suorituksesi hylättäisiin, koska kirjoitat ohi aiheen. Jos sulta kysytään, mikä tämän päivän kurssi, sanot että lämpötila on tänään 0 astetta, on pilvistä mutta poutaa.
Monesko epäonnistunut yritys sinulla itselläsi on hahmottaa se, että anonyymillä palstalla anonyymit viestit saavat ansaitsemansa vastaukset. Lääkitys sinullekin vain.
Porkkanan kanssa sopii esimerkiksi appelsiini tai ananas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesko epäonnistunut yritys sinulla itselläsi on hahmottaa se, että anonyymillä palstalla anonyymit viestit saavat ansaitsemansa vastaukset. Lääkitys sinullekin vain.
Minulla on jo, sinulta se selvästi puuttuu. Paitsi että persoonallisuushäiriöihin ei taida olla sellaisia.
Porkkanan kaveriksi käy hyvin myös inkivääri. Se tuo potkua smoothieen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain. Porkkanan kanssa sopii puolukkakin.
Vierailija kirjoitti:
Alko poliisin jälkeen toiseksi luotettavin yhteiskunnallinen toimija erään pilipalitutkimuksen mukaan.
Hahahehe. Olen molempien luotettavuudesta rankasti eri mieltä.
Vai mitä mieltä?
Ei OgE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on jo, sinulta se selvästi puuttuu. Paitsi että persoonallisuushäiriöihin ei taida olla sellaisia.
Nousiko trolilla munapystyyn kirjoittaessa tuota. Kauanko olet raiskanut näppäimistöä ja ihmisten silmiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua olen kaivannut ja rakastanut. Onko hyvä mieli kiusaamisesta?
Millä tavoin olen kiusannut?
Porkkanan makua pehmentämään sopii hyvin esimerkiksi maustamaton jogurtti. Jogurtilla on runsaasti suotuisia terveysvaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain. Porkkanan kanssa sopii puolukkakin.
Sekä tuore pinaatti ja nokkonen.
Ei ymmärrä tekojensa seurauksia tai ei välitä siitä, miltä ne tuntuvat.
Vierittää syyt muiden niskoille.
Ei kykene juurikaan empatiaan.
Toimii häikäilemättömästi.
Optimoi omaa etuaan.
Käyttää ihmisiä hyötyäkseen.
Toimii arvaamattomasti.
On herkkä loukkaantumaan.
Hakee ihailua.
vs.
Hurmaa helposti.
On kohtelias, huomaavainen ja miellyttävä.
Pukeutuu huolitellusti ja pitää huolta ulkonäöstään.
Antaa helpostilähestyttävän vaikutelman.
Sanoo asioita, joita kuulija haluaa kuulla.
Menestyy työelämässä.
Hänellä on valtaa.
Näkee läpi, koska on taitava ihmistuntija.
Häntä ei voi tuntea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minua saa haluta mutta minua ei voi saada." Kenelle tämä eilinen kiteytys oli?
Ei se ihan noin mennyt eikä ole väliä kenelle se oli, saattoi olla myös vain aatos muiden joukossa joita jaetaan, ihan tuttua ketjussa.
Niinpä. Suora voi olla loiva, kananmuna pyöreä, kuusesta tulee mänty, kissasta koira, vihreästä punainen, kullasta jätettä, rakkaudesta irvikuva. Sellainen on sinun todellisuutesi, jossa mikään ei pidä kutiaan.
Yllättävä vastine kun olen porukan rehellisin. Vieläkö ihmettelet miksi et saa minua?
Ihan varmasti olet.
Tästä syystä juuri.
Te olette ihan sekaisin. Juttelette tuntemattomalle kuin jollekin irl. Sivusta
Ilmiselvä tapaus mutta sydän ei sisäistä.
Alko poliisin jälkeen toiseksi luotettavin yhteiskunnallinen toimija erään pilipalitutkimuksen mukaan.
Hahahehe. Olen molempien luotettavuudesta rankasti eri mieltä.
Vai mitä mieltä?