Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21430)
Gallup
Minkälainen kostyymi kaivatullasi oli viimeksi kohdatessanne? Millaista olisit toivonut?
Hy Emilialle. En ole taas ollut täällä muutamaan päivään, ja tänäänkin ehkä vain seuraavan vartin. Olet mielessä vielä välillä. Oot rakas, vaikka alat jo unohtua.
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮
Mistä tän möhömahan tavoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Minkälainen kostyymi kaivatullasi oli viimeksi kohdatessanne? Millaista olisit toivonut?
Sininen paita, siniset farkut. Ihan hyvä oli niin.
Vierailija kirjoitti:
itkisin kyl onnesta, jos
panisin sua kunnolla?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kun näin vilaukselta niin tais olla musta t-paita. Sitä ennen tummat housut/paita muistaakseni ja työvaate.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Jotain mustaa muistaakseni.
Miksi minä toivoisin jotain hänen pukeutumiseltaan..? Aikuinen mies pukee mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hylätkää kaikki katkeruus, kiukku, viha, riitely ja herjaaminen, kaikkinainen pahuus."
Oonkin tarjonnu kaivatulle halailua, suutelua, syliä, lämpöä, aikaa ja huomiota, kaikkea hyvää, mut se vaan haluaa kinastella täällä.
Missä tarjosit? Kasvokkain, WA:saa vai kaipaus ketjussa?
Sivu
Sulle vain: hyvää yötä, nuku hyvin kaipaamani.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tulisin rannalle.
Mihin tämä oli viittaus? Kolahti jotenkin kun olin katsomassa hiekka-aiheisia videoita.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Olisin toivonut että hän olisi ilman mitään kostyymia! Mutta se ei käy päinsä keskellä katua.
" Missä tarjosit? Kasvokkain, WA:saa vai kaipaus ketjussa?
Sivu"
Jotain täällä, jotain epäsuorasti muualla.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Jotakin sinistä, jotakin kiiltävää ja päässä pörrötettävät hiukset. Kaivattu olisi hyvännäköinen, vaikkei olisi päällä rihmankiertämääkään. 🙃
Hiekalla on minulle syvä ja symbolinen merkitys, jota kaivattu ei tiedä. Tämä oli kauan ennen kuin tutustuin häneen.
Vierailija kirjoitti:
" Missä tarjosit? Kasvokkain, WA:saa vai kaipaus ketjussa?
Sivu"
Jotain täällä, jotain epäsuorasti muualla.
Jos suoraan tarjoat, ei jää tarvitse enää täällä kirjoittaa. Mutta sinä tiedätkin, että en kieltäytyisi tarjouksestasi.
Vierailija kirjoitti:
Hiekalla on minulle syvä ja symbolinen merkitys, jota kaivattu ei tiedä. Tämä oli kauan ennen kuin tutustuin häneen.
Hiekan värillä vai hiekalla?
Vierailija kirjoitti:
Toi video ei ole multa.
Mä signeeraan myös
ei_oo_multa_läbät. XxX🥳
😃