Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21430)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tulisin rannalle.
Mihin tämä oli viittaus? Kolahti jotenkin kun olin katsomassa hiekka-aiheisia videoita.
"Tuutko istuskeleen pihalle, jos kävelen pitkän matkan sun luo rantaan?"
Vierailija kirjoitti:
Halaus ihanalle naiselle tähän ihan lähelle 🤗
Sama miehelle lähelle. Olisipa kiva tutustua 🤭😉
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Minkälainen kostyymi kaivatullasi oli viimeksi kohdatessanne? Millaista olisit toivonut?
Villapaita ja housut.
Ihmishenki ei ole lopulta minkään arvoinen.
En muuten tarvitse edes näköpiiriini ihmisiä jotka yrittää selän takaa sotkea elämääni tai ilkeillä. Unohdan hetkessä sellaiset, bye bye.
Voisin tulla paimentamaan sua 🐑 hyvää yötä
Vee
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Minkälainen kostyymi kaivatullasi oli viimeksi kohdatessanne? Millaista olisit toivonut?
Ei olna kostyymia, oli ihan normaali vaatetus. Keltainen yläosa.
Oh my goodness. Googlasin sut uudestaan ja löysin viime vuodelta kirjotuksia työasioihin liittyen, kävin lukemassa. :)
Ettekö te ikuiset negailijat joilla ei koskaan ole mikään hyvin voisi aloittaa ihan omaa ketjua ja kertoa siellä toisillenne kaikki paska mitä saatte kokea joka päivä melkein joka tunti.
Me muut voisimme sitten kaipailla , kaihoilla ja rakastaa kuten otsikko kertoo.
aamulla ohi kaupungin jossa tavattiin seuraavaan kaupunkiin ja iltapäivällä takas - miten ois
Vierailija kirjoitti:
Minä olen prinsessa 🥰
Ja minä pelkkä kuiva herne
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te ikuiset negailijat joilla ei koskaan ole mikään hyvin voisi aloittaa ihan omaa ketjua ja kertoa siellä toisillenne kaikki paska mitä saatte kokea joka päivä melkein joka tunti.
Me muut voisimme sitten kaipailla , kaihoilla ja rakastaa kuten otsikko kertoo.
Kaipaukseen kuuluu kaikki sävyt samoin kuin tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun asiat ovat, miten ovat, voitko ystävällisesti olla tulematta kulmilleni. Miksi sinun pitäisi saada jotakin, kun et mulle halua antaa mitään?
Nää ei oo multa. Miten musta tuntuu että täällä on nyt joku ihan sillä töin että trollailee, mustamaalaa ja sekoittelee ihan tarkoituksella. Kovin on jollain hätä jos vaikka jotkut saisivat toisensa eikä hän voi sitä estää. Muista trollailija että vaikka mitä suollat tänne menemään, se ei estä sitä mitä kahden rakastuneen ihmisen välillä tulee ennen pitkää tapahtumaan. Voisit käyttää tämänkin ajan vaikka hoitamalla itseäsi.
Erittäin ikävää laittaa sanoja suuhun. Sinun assosiaatioisi eivät ole minun ajatuksiani.
Tämäkään ei edusta minun mielipidettäni. Vaikka kyse on vastarakkaudesta, en ole huomannut, että muut täällä haluaisivat haluamaani henkilöä tai että he haluaisivat toisiaan.
Ja edellinen viesti sivusta josta ei saanut kyllä yhtään mitään tolkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin, kun tuijotit. Mulla on silmät selässä.
myönnettäköön että katoin sun pyllyä 🍑
Mitäs ajattelit?
Vierailija kirjoitti:
Oh my goodness. Googlasin sut uudestaan ja löysin viime vuodelta kirjotuksia työasioihin liittyen, kävin lukemassa. :)
Siis tältä vuodelta myös.
Juku miten ihana nähdä uus kuva susta, onkohan uus vai vanha. Ei tee kyllä oikeutta mutta ihana nähdä silti.
Hiekka. Voisi sen värikin liittyä asiaan.
Mutta hiekka on minulle niin pyhä etten haluaisi sotkea sitä tähän.