Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21520)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnisteita, tunnisteita!
Sittenhän nämä harhaiset vasta omisivatkin kaiken ja sekoisivat lisää.
On seottu jo! Siksi käytän huutomerkkejä! 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi luopua kummastakaan, vaikka ne ovatkin kaiketi toisensa poissulkevia. Toinen olet sinä, toinen on asia.
Oletko sama henkilö, joka kirjoitti:
"Surullinen olo. Pidän sinusta liikaa vaikka en saisi.
Silti en toivo ettemme olisi tavanneet, olet erityinen ja tässä on paljon herttaista ja kaunista. Täytyy vain oppia vielä paremmaksi luopujaksi."
En ole.
Mä rakastan miestä, joka on hyvin kaukana täydellisestä. Mutta rakastan, rakastan, rakastan!!!
Halaus ihanalle naiselle tähän ihan lähelle 🤗
Mun silmät jäi kiinni suhun, siksi kaipaan kun kirjoitan tai puhun.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi luopua kummastakaan, vaikka ne ovatkin kaiketi toisensa poissulkevia. Toinen olet sinä, toinen on asia.
Mikä asia?
No ei vaisin. En ole mustasukkainen sanoista.
Oon järkeillyt, että kaivatussa on juuri se resonanssi, joka tuottaa mussa suurimman vasteen ja kun näin tapahtuu, sielu saa energiaa ulkopuolelta ja alkaa värähdellä suuremmalla amplitudilla. Siksi tuntuu niin kummallisen hyvältä hänen seuransa.
Hetken täydellinen lumous, kuin taikaa 🤍💫
Vierailija kirjoitti:
Uskonnollisten yhteisöjen ja lahkojen dynamiikkaa tarkasteltaessa on tärkeää erottaa toisistaan yksittäisten ihmisten vilpitön usko ja järjestelmälliset rakenteet, jotka voivat altistaa manipuloinnille. Pyrkimys ymmärtää näitä ilmiöitä ei ole vihan lietsomista, vaan pyrkimystä inhimilliseen ymmärrykseen siitä, miten ryhmäpaine ja psykologiset mekanismit vaikuttavat meihin kaikkiin. Sosiaalipsykologian näkökulmasta ryhmät, joissa on vahva hierarkia ja tätähän niin valtauskonnoissa kuin lahkoissakin on, suositaan usein vahvistusharhaa. Jäseniä kannustetaan lainausmerkeissä etsimään tietoa, joka tukee yhteisön oppia, ja välttämään kriittistä tarkastelua. Tämä ei ole merkki jäsenten tyhmyydestä, vaan inhimillisestä taipumuksesta välttää kognitiivista dissonanssia eli epämiellyttävää tunnetta, joka syntyy, kun omat uskomukset ja todellisuus ovat ristiriidassa. Valta-asemassa olevat henkilöt kuten papit, vanhemmat yms. voivat itsekin olla omien oppiensa vankeja. Kun johtaja on rakentanut identiteettinsä tietyn opin varaan, hän saattaa kokea minkä tahansa kritiikin hyökkäyksenä itseään ja koko yhteisöä vastaan. Tämä johtaa puolustusreaktioihin, joita ulkopuoliset pitävät manipulointina, mutta jotka sisältäpäin katsottuna näyttäytyvät "totuuden puolustamisena". Yhteenvetona voidaankin todeta, että niin valta kuin lahko uskonnollisten yhteisöjen harjoittama manipulointi ja ulkokultaisuus jäseniään ja mahdollisia sellaisia kohtaan ovat usein seurausta inhimillisestä tarpeesta vain kuulua joukkoon ja pelosta kohdata epävarmuutta ja totuus. Nämä kaikki ovat siis ei mistään jumalan sanasta ja ohjauksesta johtuvaa. Vaan, että niin lahkoissa kuin valtauskonnoissakin manipulointia käytetään usein jäsenten taloudellisen ja ajallisen panoksen maksimoimiseksi. Luomalla narratiivin "valituista" tai "erityisestä tehtävästä", olevista opetuslapsista johtajat voivat perustella epäeettistäkin toimintaa korkeammalla hyvällä, mikä on klassinen esimerkki ulkokultaisuudesta, jossa päämäärä pyhittää keinot
Kiitos ChatGPT
Ensin särkyi sydän ja sitten minä, minuus.
Puhelimen ja facen hakkerointi oli liikaa. En enää kestä. Sietokykyni ylittyi.
Hyvästi.💔
Tuutko h istuskeleen pihalle, jos kävelen pitkän matkan sun luo rantaan?
Nyt on kyllä kiva fiilis. Kevään ja hienoisen raikkauden seurauksena sain taas edistävän onnellisen askeleen, pienen ihmemieheni virpomaan ovelleni saattajansa kanssa. Hänkin uskaltautui kurkistamaan nurkan takaa. Ehkä hän ei pelkää taas enää. Ehkä hänkin nyt jo huomaa että olen sama nainen kuin aina ennenkin. Pitkä on matka mutta onneksi olen jo tässä kohdassa. Olen kiitollinen edistymisestäni. Olen kiitollinen maailman mahtavimmasta pojastani. Olen kiitollinen siitä mitä näen kun näen pojan isänsä seurassa. Hän ei ole nyt elämässään yksinäinen. Nyt hänellä on elämässään taas valoa. Minä hyväksyn tämän. En kaipaa enää mitään vanhasta elämästäni. Kiitollisena uuteen. Hyvää pyhää sunnuntaita kaikille. Muistakaa siivota ja muistakaa ostaa joku hieno ja kallis pyhärätti joka ei kestä montaakaan pölyhiukkasta. On syy ostaa aina uusia. On syy kierrättää. On syytä vaihtelulle. On syytä rahanmenolle ja huumorintajulle.
On myös sairasta esiintyä toisena ja saada huonoon valoon. Haluaisitko itse tulla kohdelluksi siten?
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ensin särkyi sydän ja sitten minä, minuus.
Puhelimen ja facen hakkerointi oli liikaa. En enää kestä. Sietokykyni ylittyi.
Hyvästi.💔
Jacsuhali. x
Oletko sama henkilö, joka kirjoitti:
"Surullinen olo. Pidän sinusta liikaa vaikka en saisi.
Silti en toivo ettemme olisi tavanneet, olet erityinen ja tässä on paljon herttaista ja kaunista. Täytyy vain oppia vielä paremmaksi luopujaksi."