Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21430)
Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Vierailija kirjoitti:
Oon yrittäny niin kovasti muuttua. Ajattelin että ulkoinen muutos auttaisi sisäisissä asioissa. Muutos vaan on niin hidasta ja aina vaan voisi enemmän sitä ja tätä.
Jacsuhali sullekin. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun asiat ovat, miten ovat, voitko ystävällisesti olla tulematta kulmilleni. Miksi sinun pitäisi saada jotakin, kun et mulle halua antaa mitään?
Nää ei oo multa. Miten musta tuntuu että täällä on nyt joku ihan sillä töin että trollailee, mustamaalaa ja sekoittelee ihan tarkoituksella. Kovin on jollain hätä jos vaikka jotkut saisivat toisensa eikä hän voi sitä estää. Muista trollailija että vaikka mitä suollat tänne menemään, se ei estä sitä mitä kahden rakastuneen ihmisen välillä tulee ennen pitkää tapahtumaan. Voisit käyttää tämänkin ajan vaikka hoitamalla itseäsi.
Erittäin ikävää laittaa sanoja suuhun. Sinun assosiaatioisi eivät ole minun ajatuksiani.
Tämäkään ei edusta minun mielipidettäni. Vaikka kyse on vastarakkaudesta, en ole huomannut, että muut täällä haluaisivat haluamaani henkilöä tai että he haluaisivat toisiaan.
Sairas sairaampi yhteisö/ kuppikunta.
Miten tahdotte tulevanne kohdelluksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös sairasta esiintyä toisena ja saada huonoon valoon. Haluaisitko itse tulla kohdelluksi siten?
Miksi?
Chat masinoitu jeesustelu + tämä
ei mun. Teen kaiken autenttisesti
ilman aaiin jeesiä. Aina. E
Teksti ei ollut chat marinoitu toisin kuin tämä sinun botin tuottama teksti.
Tuli muuten puheeksi pojan kanssa yksi toinenkin poika samasta koulusta joka on joutunut samanlaiseen ikävään tilanteeseen elämässään ja halusin muistuttaa poikaani siitä ettei saa koskaan kiusata ketään koska koskaan ei tiedä mitä joku elämässään kokee tai on kokenut. Painotin että on muitakin lapsia jotka joutuvat kärsimään kiusanteosta. Poikani ei siis ollut kiusannut ketään vaan hänen kaverinsa tunsivat tämän toisen pojan ja kuulin kun he puhuivat nimellä tästä kyseisestä pojasta. Siksi inspiroiduin puhumaan tärkeistä asioista. Sekava selitys mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
I love you
Tämä on totuus, riippumaton muista asioista
Vierailija kirjoitti:
Näin, kun tuijotit. Mulla on silmät selässä.
myönnettäköön että katoin sun pyllyä 🍑
pörröttäisin hellästi sun hiuksia
Nuku hyvin
Vierailija kirjoitti:
pörröttäisin hellästi sun hiuksia
Nuku hyvin
Huomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tuutko h istuskeleen pihalle, jos kävelen pitkän matkan sun luo rantaan?
Lisäys: En tuu sua tänään etsiin. Liian vaivalloista etsiä, kun ei ole varmuutta. Susta tykkään. Olis kiva olla yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
itkisin kyl onnesta, jos
Jos mitä?
Oot maaiman kiltein mies olematta nynny. Sinä oot niin 💛
Oon yrittäny niin kovasti muuttua. Ajattelin että ulkoinen muutos auttaisi sisäisissä asioissa. Muutos vaan on niin hidasta ja aina vaan voisi enemmän sitä ja tätä.