Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21521)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei vaan jaksa. Ihmiset on erilaisia eikä kaikki myöskään koe samalla intensiteetillä asioita.
" we get to carry each other"
Vierailija kirjoitti:
Kun asiat ovat, miten ovat, voitko ystävällisesti olla tulematta kulmilleni. Miksi sinun pitäisi saada jotakin, kun et mulle halua antaa mitään?
Nää ei oo multa. Miten musta tuntuu että täällä on nyt joku ihan sillä töin että trollailee, mustamaalaa ja sekoittelee ihan tarkoituksella. Kovin on jollain hätä jos vaikka jotkut saisivat toisensa eikä hän voi sitä estää. Muista trollailija että vaikka mitä suollat tänne menemään, se ei estä sitä mitä kahden rakastuneen ihmisen välillä tulee ennen pitkää tapahtumaan. Voisit käyttää tämänkin ajan vaikka hoitamalla itseäsi.
Surullinen olo. Pidän sinusta liikaa vaikka en saisi.
Silti en toivo ettemme olisi tavanneet, olet erityinen ja tässä on paljon herttaista ja kaunista. Täytyy vain oppia vielä paremmaksi luopujaksi.
En juokse enää maailman ja sen ihmisten perässä. Teen vaan pakolliset ja häivyn.
Sattumoisin kirjoittelin jokin aika sitten siitä kuinka olin näkevinäni kaivatun aika lähellä kotiani. Tosin taisi olla harha. Mua ei haittais ollenkaan jos törmäisin kaivattuun kulmillani. Päin vastoin.
Sun mies pettää sua. Mut sä et halua sitä tunnustaa, että aavistat ja tiedät. Ja se tuhoaa sun perhettä. Lapset aavistaa myös, haistaa sen epävarmuuden ja näennäisen luottamisen. Että sua ei kiinnosta, missä se mies menee. Kun et halua tietää. Koska et voi lähtee. Tuntuu pahalta sun puolesta. Mut itse jokainen sen valitsee. Eikä muille kuulu. Mut satoa siitä nyt sit korjaat.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko kuvitella kaipaamaai henkilön vaikka mielikuvitus kumppani seksi ja niin teillä olisi toisen ne 🥰
Mä ainakin tarvitsen ihan todellisen miehen, kosketeltavan, katseltavan ja helliteltävän. Ei pelkkä unelmakuva riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun asiat ovat, miten ovat, voitko ystävällisesti olla tulematta kulmilleni. Miksi sinun pitäisi saada jotakin, kun et mulle halua antaa mitään?
Nää ei oo multa. Miten musta tuntuu että täällä on nyt joku ihan sillä töin että trollailee, mustamaalaa ja sekoittelee ihan tarkoituksella. Kovin on jollain hätä jos vaikka jotkut saisivat toisensa eikä hän voi sitä estää. Muista trollailija että vaikka mitä suollat tänne menemään, se ei estä sitä mitä kahden rakastuneen ihmisen välillä tulee ennen pitkää tapahtumaan. Voisit käyttää tämänkin ajan vaikka hoitamalla itseäsi.
Erittäin ikävää laittaa sanoja suuhun. Sinun assosiaatioisi eivät ole minun ajatuksiani.
Jäätiin kiinni katseeseen <3
Vierailija kirjoitti:
Sä oot niin hot. 😭
Millä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Sattumoisin kirjoittelin jokin aika sitten siitä kuinka olin näkevinäni kaivatun aika lähellä kotiani. Tosin taisi olla harha. Mua ei haittais ollenkaan jos törmäisin kaivattuun kulmillani. Päin vastoin.
Mä oon käynyt edellisellä paikkakunnalla viimeksi joulukuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot niin hot. 😭
Millä tavalla?
Nyt on huono hetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän lyö miten sattuu. Sais mun puolesta vaikka lakata lyömästä.
Sama. Kuolisinpa pois ja kärsimys loppuisi. En enää tästä elvy.
Ryhdistäytykää
Vierailija kirjoitti:
Surullinen olo. Pidän sinusta liikaa vaikka en saisi.
Silti en toivo ettemme olisi tavanneet, olet erityinen ja tässä on paljon herttaista ja kaunista. Täytyy vain oppia vielä paremmaksi luopujaksi.
Ei tarvitse luopua sellaisesta, jota ei koskaan halunnutkaan.
Sinä.
Minulle luotu.
Niin luulin.
Se oli kaunis.
Satu.
Rakkaus.
Kuin perhosen lento.
Nyt niin hiljaista.
Ja tyhjää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei vaan jaksa. Ihmiset on erilaisia eikä kaikki myöskään koe samalla intensiteetillä asioita.
Mitä ei jaksa?
Kai säkin tiedät että meidän välillä on jotain. Meidän pitäis katsoa se kortti.
Anteeksi, että vajoan. Rakastan sinua.