Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21521)
Mä en kirjoittele katkeria viestejä. Oon iloinen.
Vierailija kirjoitti:
Sepä hyvä. Kaikki vaan eivät ole iloisia. Sopeudu siihen tai jätä ketju.
Vierailija kirjoitti:
"Hylätkää kaikki katkeruus, kiukku, viha, riitely ja herjaaminen, kaikkinainen pahuus."
Oonkin tarjonnu kaivatulle halailua, suutelua, syliä, lämpöä, aikaa ja huomiota, kaikkea hyvää, mut se vaan haluaa kinastella täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä hyvä. Kaikki vaan eivät ole iloisia. Sopeudu siihen tai jätä ketju.
Niin ,sinunhan on pakko olla täällä ilmaa pilaamassa joka päivä ja neuvomassa muita.
Vierailija kirjoitti:
Etkö tarttis vaikka palvelijaa? Joka tekis asioita sulle, lämmittäis vieressä kun haluut levätä tai muuten vaan, pitäis sylissä, tois juotavaa, pitäis vähän lisää sylissä, antais miljoona pusua ja silitystä. . .
Juu, tarviisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tarttis vaikka palvelijaa? Joka tekis asioita sulle, lämmittäis vieressä kun haluut levätä tai muuten vaan, pitäis sylissä, tois juotavaa, pitäis vähän lisää sylissä, antais miljoona pusua ja silitystä. . .
Juu, tarviisin
Joko tuun?
Oispa joku mulle yhtä ystävällinen ja huomioiva kun mä yritän olla muille.
Voisitko kuvitella kaipaamaai henkilön vaikka mielikuvitus kumppani seksi ja niin teillä olisi toisen ne 🥰
Vierailija kirjoitti:
Aivan kaamee ikävä J
Sama
Rakastuin sinussa sieluusi ja silmiisi.
Miehelle.
🤍🤍🤍🤍
Vierailija kirjoitti:
Sinä 🤍
Kuka tämä sinä on?
Tunteita tuskin voi absoluuttisesti jakaa myönteisiin ja kielteisiin, mutta ainakin niistä tietää, miltä ne tuntuvat. Joskus myönteisestä tulee kielteinen, kun se on kielletty eikä saisi edes tuntea sitä kauneinta, mitä maa päällään kantaa. Saati elää todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen prinsessa 🥰
Mä olen kuningatar.
Mä taidan sitten kuulua ihan rahvaan joukkoon.
Huumoria saa viljellä.