Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (20780)
Tänään on juuri sellainen olo että haluan pitää hauskaa, jutella, saada fiilistä ja astua taas uuteen.
Mutta miehet soittelee aina silloin kun mulla ei olekkaan hyvä hetki ja joskus muutenkin. Juuri tänään tarvitsen seuraa eikä kukaan soita.
Lähden yöjuoksulle metsän siimekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Mennäänkö peiton alle?
Taivasalle.
Siellä on vilpoista nyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos et nyt tajua niin.
Kerro mitä? Haluaisin tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot suuttuneena aika lapsellinen k y r p ä.
Et sä pelle oo nähny mua suuttuneena.
No hui kamala
Se on aina näppis ritarina helppo huudella, mutta livenä niinku vaate hengari.
Ihmismieli on silleen mielenkiintoinen.
Yösuukko naapurin suloiselle vapautuneelle miehelle.
M (juteltiin eilen)
Terkut kaukaa, niin unohdinko? En. Matkalla rannalle. Parhaassa kyydissä, mutta naputtelen viestiä vauvalle. Niin tärkeä kai sitten olit. Tajusitko ikinä, että pidin sua nextim levelin tyyppinä?
Lutherin mielestä naisille sopii istuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei multa. Sivu ):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hui kamala
Se on aina näppis ritarina helppo huudella, mutta livenä niinku vaate hengari.
Tämä. On se kumma miten digitaalinen maailma muuttaa miehen selkärangan pelkäksi optiseksi kaapeliksi. Kun he istuvat siellä ruudun takana, sormet syyhyten ja mieli laukaten kuin laukkahevonen, joka on juuri saanut annoksen adrenaliinia. Silloin nämä vässykät ovat ritarikunnan jäseniä, miekat viuhuvat ja moraalinen selkäsuoruus on tasoa teräsbetoni. Hurmioissaan he huutelevat totuuksia kuin Päivi Räsänen, jaellen tuomioita ja ollen niin sanotusti "linjalla". Mutta auta armias, kun nämä samat sankarit astuvat ulos sieltä mukavuusalueeltaan (jos astuvat - ja eiväthän astu, oikeaan maailmaan, ) missä on vastutuuta, tuulta, sadetta ja katseita, jotka eivät ole pikseleitä. Niin silloin nämä ritarit muuttuuvat silmissä vaatehengareiksi: ohuiksi hieman vinoon vääntyneiksi ja täysin vailla omaa ryhtiä oleviksi metallilangoiksi, jotka pelkäävät omaa varjoaan.
Vierailija kirjoitti:
Lutherin mielestä naisille sopii istuminen.
Jaa niinkö se sano? Pittääpä ruveta sitte istuksimaan. Aiotteko te miehet alkaa tehdä pyykkejä, siivoamaan, hoitamaan lapsia jne., kun me aiotaan ottaa teidän rooli eli istua?
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Tänään olisi ollut oikein mukavaa viettää aikaa kanssasi ja puuhailla jotain kivaa ulkona. 🥰 Nätti päivä oli. Tai oltaisiin voitu vaan pötkötellä. 😍
Oon välillä niin tomppeli että saatan yrittää sammuttaa valoja huoneesta aurinkoisena päivänä. 😅 Mä oon vahingossa syönyt mun kaikki jäätelöt. 😂
-M.K.K
Vaikken sua saa, niin joudun tekemään muutoksia elämääni. Sut tavattuani en enää pysty kaikkeen entiseen.
Hyvät yöt kultaiselle kipparille.
💛💛💛Toivottavasti muistst kääntää kellot jos menet töihin. Minä saan kyllä nukkua tällä kertaa. Hyvää yötä miehelle 💛💛💛
Ja sä v**tuumainen kanttura.