Eikö tietä rokotteiden ottajia pelota?
Maailmalla porukkaa putoilee jatkuvalla syötöllä muutaman viikon sisällä syöpä diagnoosista. Itse pari piikkiä ottaneena pelottaa niin perkuleesti. En ole siis mikään anti-vaxxer
Kommentit (114)
Mulla ei ole piik. Mietin mitä hammaslääkärin piikki sisältää. Ilman sitä en pysty menemään.
Kaikki olen ottanut mitä on pitänyt.
Ei o tullut tauteja eikä vaivoja.
Pelkää sinä ihan rauhassa jos niin haluat.
Voi jessus. 30 vuotta kohta ollut erikoissairaanhoidossa töissä ja kyllä ihmisiä on aina mennyt muutamissa viikoissa syöpädiagnoosin saannista. Joku kuolee, joku ei. Sellaista se on.
Kyllä pelotti. Ehdottomasti. MPR-rokote on erityisen vaarallinen. Muistammeko ennen vihurirokon aiheuttamasta kuuroutumisesta, entä tuhkarokon aiheuttamasta aivovaurioista ja sikotaudin aiheuttamasta kivesten surkautumisesta ja miesten hedelmättömyydestä.
Annan mielelläni lapselleni nämä sairaudet, kuin ottaisin myrkyllysiä rokotteita.
Olen viisas ja vihreä.
Tosiaan, jotain tolkkua huuhaahankin.
Minkälaists elämää ovat eläneet he joiden piiristä ei kukaan ole kuollut ennen 2021.
Olen 80, niin monia nuorten äkkikuolemia tiedän, nopeita syöpiä. (Avattiin ja ommeltiin, ei voinut leikata), hitaita syöpiä, aivoverenvuotoja, nuorin sydäri yllättäen 14 v, tiedossa oleva sydänkuolrma 7 v, nopea rintasyöäå 27 - vuotiaalla 60-luvulla, luusyöpä 23-vuotiaalla. Mieheni alle 70 kuoli äkkisydäriin 10 vuotta sitten.
Ei pelota rokotteet tippaakaan ja otan kaikki mitkä ilmaiseksi saa. Ja itse asiassa olen kyllä muutamasta maksanutkin. T. Sairaanhoitaja
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pelotti. Ehdottomasti. MPR-rokote on erityisen vaarallinen. Muistammeko ennen vihurirokon aiheuttamasta kuuroutumisesta, entä tuhkarokon aiheuttamasta aivovaurioista ja sikotaudin aiheuttamasta kivesten surkautumisesta ja miesten hedelmättömyydestä.
Annan mielelläni lapselleni nämä sairaudet, kuin ottaisin myrkyllysiä rokotteita.
Olen viisas ja vihreä.
Tosiaan, jotain tolkkua huuhaahankin.
Sisareni kuoli tuhkarokkoon. Joka on vaaraton lastentauti vastustajien mielestä
Naapurin isäntä vammautui jäykkäkouristuksesta vammaiseksi joriskoksi, ei sentään kuollut. Juuri tänään luin, sitä ei olis olemassa ilman rokotuksia ja paranee c-vitamiinilla.
Pelottaa kyllä kun sokeuduin kerran yhden rokotteen jälkeen ja olin menettämässä tajuntani kunnes onneksi tokenin. Oli hepatiitin vahvistusrokote.
Homiena en tulin. Kauhea sitressi.
Lapsuuden kotini naapurissa asui kaksi polioinvalidia, joiden luona kävimme usein ja minäkin olin sit koululaisena siellä apuna. Kyllä opetti olemaan kiitollinen rokotteesta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän monta tyyppiä jotka kuoli siihen rokotteeseen. Pumppu vain petti. Saihan näitä kuolemia lehdistä lukea mutta ei niistä enää pahemmin huudella.
Et taatusti tunne, olet vaan lukenut liikaa hörhöjen juttuja.
Minulla on kolmelta suunnalta iso suku, kaikki tokotettuja. Ei yhtään haittaa eikä ezes kuolemia neljään vuoteen. (Yksi 93 v)
Kolme lasta suurehkoissa työpaikoissa, he eivät ole kuulleet haitoista eikä kuolemista.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelota rokotteet tippaakaan ja otan kaikki mitkä ilmaiseksi saa. Ja itse asiassa olen kyllä muutamasta maksanutkin. T. Sairaanhoitaja
Vyöruusurokotteita harkitsen, on vaan niin kallis.
Tietä, miten se tie liityy rokotteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa kyllä kun sokeuduin kerran yhden rokotteen jälkeen ja olin menettämässä tajuntani kunnes onneksi tokenin. Oli hepatiitin vahvistusrokote.
Luulen, että ehkä verenpaine romahti eikä verta kulkenut aivoihini
Ei riskiryhmäläiset saakaan rokotteita ottaa, kuten vaikkapa (jotkut) syöpäsairaat tai muuten heikot ja monisairaat. Mutta perusterveet saavat ottaa ihan vapaasti. Itsellä on kaikki perusterveelle annettavat rokotteet. Olen saanut vauvasta asti rokotuksia ja myös hoitoalan koulutuksen. Kaikissa lääkeaineissa on myös riskinsä, niin itsehoitolääkkeillä kuin rokotteillakin. Mutta en niitä rokotteita kammoksu. Vain koronarokotusta pelkäsin aluksi vouhottajien ja salaliittoteoreetikkojen takia. Turhaan. Tiedän liki 90-vuotiaan, jolla on vuosien aikana kertynyt jo viisi tai kuusi koronarokotetta ja kaikki on ok.
Vierailija kirjoitti:
Lapsuuden kotini naapurissa asui kaksi polioinvalidia, joiden luona kävimme usein ja minäkin olin sit koululaisena siellä apuna. Kyllä opetti olemaan kiitollinen rokotteesta.
Tiesithän, että kaikki modernit polioepidemiat on olleet rokoteperäisiä? Myös Ukrainassa. On uutisoitu täälläkin jossain vaiheessa.
Sain rintasyöpädiagnoosin vuonna 2013. Nopeasti oli kehittynyt sinänsä, kun edellisestä joukkoseulonnasta ei kovin montaa vuotta ollut.
Peruskoulun yläasteella kuoli urheilijapoika sydänvikaan, toinen aivoverenvuotoon ja kolmas aivokalvontulehdukseen. Opiskeluvuosina menehtyi kaveri keuhkosyöpään 26-vuotiaana ja toinen aivoverenvuotoon pari vuotta myöhemmin. Serkun suolistosyöpä löydettiin liian myöhään. Hän kuoli 24-vuotiaana vuonna 1976.
Joillakin ei taida olla sen enempää sukua tiedossa kuin ystäviä ja tuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa.
Kyllä moni asia pelottaa, kuten naapuri ja paha tauti, johon ei ole rokotetta. Mutta rokote ei ole koskaan pelottanut.
Paljon enemmän pelottaisi, jos ei olisi syystä tai toisesta saanut yhtäkään niistä rokotteista, joita esimerkiksi Suomessa on otettu julkiseen jakeluun ja yleisesti saataville ja joiden kannattavuutta ja syitä ottaa / saada itselle tukee muun ohessa hyvin suuri määrä vertaisarvioitua ylikansallista tieteellistä tutkimustyötä ja näyttöjä niiden hyödyllisyydestä...
Uskovainen mies