Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuva-sana-kortteja?

27.02.2007 |

Heippa!

Onkos olemassa (varmaankin...) sellaisia kortteja, joissa olisi kirjoitettuna sana ja sen vieressä tätä sanaa kuvaava piirros tai kuva? Voisikos olla jotain pahvisia tai jopa jotain jämerämpää ainesta?

Tietäisikö joku? Olen sanakortteja askarrellut itse lapsellemme, mutta nyt tuntuisi, että olisi tarve sellaisille korteille, joissa sanat ja kuvat samalla alustalla.

Jotain tämäntyyppistä saattaisi löytyä jostakin? Early Learning?

Kiitos jo etukäteen, jos joku tietäisi! :)

- Nalle-Kirahvi

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukena käytettäviä pic-kortteja, en tosin osaa kertoa mistä näitä sais, mutta neuvola varasti osaa kerota. Toisaalta googlettamalla vois löytyä=)

Vierailija
2/3 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin osoitteesta http://www.erike.fi jotain sen suuntaista, mitä olen etsinytkin.

Edelleen saa laittaa vinkkejä, josko tietäisi jotain vastaavaa. Kiitos " Chow" lle (meniköhän oikein) pic-vinkistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

marketin parin euron korista: kaksipuoliset, kuvan alla isoilla kirjaimilla sana ja pyöristetyt kulmat. Antaisin mielelläni niitä lahjaksikin, mutten enää löydä mistään. Joten sama kysymys kuin ap:lla.

Lisäksi olen ostanut laatikollisen edullisia kiiltäviä A6-kokoisia korttiaihioita (punainen, vihreä ja keltainen) ja valkoista kiiltävää kartonkia. Niihin leikkasin kuvat aikakauslehdistä, mainoksista ja perhekuvista - tuli monipuolinen valikoima mielenkiintoisia kuvia. Kirjoitin sanan, joskus kaksikin, korttiin ja päällystin kaikki kontaktimuovilla ynnä leikkasin irti. Päällystäminen on kova homma, mutta kannatti. Lopuksi rei' itin jokaisen kortin samasta kulmasta ja yhdistin samanväriset isolla ja tukevalla avainrenkaalla. Näin sain 4 eriväristä korttikirjaa. Kortit ovat meillä jo toisella lapsella eli kestäneet yli 7 vuotta. Jossain kortissa on äidin kuva, toisessa venyttelevä kissa, yhdessä on monta erilaista kenkää kenkämainoksesta ja toisessa aamupuuron kuva. Enkelityttö näyttää sormellaan, että shhh, ja yhdessä kuvassa on potta. Lehdet ovat täynnä kuva-aarteita :)