Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavuusleikattu Niina Kuhta vetelee jo suklaata ja jäätelöitä

Vierailija
30.12.2024 |

Miten tuosta tulee sellainen fiilis ettei tuo leikkaus auta häntä?

Kommentit (170)

Vierailija
101/170 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä lapsia?

Toivottavasti ei.

Vierailija
102/170 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tapa syödä, jolla tunnen kylläisyyden tunteen on vähähiilihydraattinen ruokavalio. 

Annoskoot pienenevät, eikä sokeri seilaa. Mutta sitten sitä taas kokeilee, että miten se suklaalevy nyt kuitenkin iltaa piristämään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/170 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo akka on? Miks sitä kuunnellaan? Bimbohan se o.

Vierailija
104/170 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin 99,6kg kun minut leikattiin. Maksimipaino toki 122kg, mutta omatoimista laihtumista jo muutaman vuoden aikana. Joten kyllä alle 100kg leikataan ihan julkisella puolella Suomessa.

Turhaa kävit leikkauksessa. Tosin et kerro kuinka pitkä olet. Olen itse laihtunut 98 kilosta 84 kiloon ja aion laihtua lisää. Ei tartte tehdä mitään ihmeellistä. Ei edes syödä. N171cm

En halua olla ilonpilaaja, ja mutta tarkastellaan tilannettasi uudelleen viiden vuoden päästä. Ehkä kuulut siihen muutamaan prosenttiin laihduttajista, jotka oikeasti pystyvät pitämään kilonsa poissa...

Vierailija
105/170 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt insta täynnä raskaalla kädellä käsiteltyjä kuvia...siis laihtuuko nykyään tällä tavalla?

Ei auta vaikka laihtuisi huippumallimittoihin, kun naama on mitä on... :/

Kommenttisi ei auta ketään laihtumaan.

Vierailija
106/170 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu pienemmälle kuin kakkonen niin laihtuu varmasti.

Vierailija
107/170 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas vetänyt pari minttu puffet jäätelöä. Joka päivä siis jotain herkkua. Miten hän ajattelee, että se on normaalia, että joka päivä vetää jotain herkkua? Tekstissä luki, että pitää olla balanssi herkkujen syömisen suhteen. Ei tuo silt vaikuta. 

Vierailija
108/170 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ikävää kirjoittelua. Itse ihailen Niinan rehellisyyttä asian suhteen. Hän altistaa itsensä tällaselle nettikirjoittelulle kertomalla rehellisesti ettei leikkaus vie mielihaluja.

Nimenomaan siksi hän stooreissaan sanoi että vatsalaukun pienennysleikkaus oli ainoa vaihtoehto kun ei saa poikki sokerinhimoaan. Ninahan on kärsinyt lapsettomuudesta ja voi olla että ylipaino on vaikuttanut siihenkin. 

Ette olisi niin kamalan kriittisiä, toivon Niinalle paljon tsemppiä ja rohkeutta jatkossakin näyttää esimerkkiä rehellisesti kaikille leikkausta harkitseville.

Se ei tosiaankaan herkkuhimoa vie ja minusta on hyvä ettei Niina esitä mitään. Eipähän kukaan luule että leikkaus on taikasauvan heilautus.

Miksi on leikkauksen jälkeen ruvennut julkaisemaan itsestään rajusti käsiteltyjä hoikkiskuvia? Itsepetos haisee...

Vierailija
109/170 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on lihavuusleikattu 2kk sitten. Jouluna söin muutaman konvehdin ja olen myös syönyt kerran viikossa sipsejä. Olen laihtunut 15kg/2kk ja ennen leikkausta jo 22kg. 

Kyllä leikattukin voi syödä herkkuja, mutta määrä on paljon pienempi kun ennen. Aikaisemmin söin jouluna kokonaisen kovehrirasian, tänä vuonna 6kpl. Sipsejä vedin koko pussin, nyt 50g/kerta. 

Hienoa, että olet onnistunut vähentämään määriä. Pakko kuitenkin kysyä, että miksi syöt kerran viikossa sipsejä? Eihän ne kuulu normaaliin ruokavalioon kuin muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
110/170 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt insta täynnä raskaalla kädellä käsiteltyjä kuvia...siis laihtuuko nykyään tällä tavalla?

Sulla on kùsta päässä. Ota diureettisi ja ajattele asia uudestaan. 

Vierailija
111/170 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
112/170 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse itsekurista. Se on jo vanhentunut käsite. Tietenkin heidän, joille tulee ruuasta kylläinen olo, on helppo arvostella muita.

Minulle ei tule. Lisäksi verensokeri seilaa todella helposti, olen mitannut alle kolmen sokereita useita kertoja. 

Asia ei ole niin yksinkertainen kuin ajattelisi. 

Geenitestin mukaan minulla on ne lihavuusgeenit jotka tällä hetkellä tunnetaan. Kaikki kolme kappaletta. 

Ozempic auttaisi tuntemaan tuota kylläisyyden tunnetta. En ole vielä lääkärissä asian tiimoilta käynyt. Paino seilaa 90-105 välillä.

No miten nää lihavuusgeenit on yleistyneet räjähdysmäisesti puolessa vuosisadassa? Kyllä kun itse vietän aikaa pyöreämpien ihmisten seurassa vähänkin enemmän, niin aika äkkiä huomaan, ettei se lihavuus pelkistä geeneistä johdu...

Vierailija
113/170 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Niina Kuhta instastooreissa kertoo, ettei ns syömishäiriö parantunut lihavuusleikkauksella. Eli pääkopassa on se vika miksi syö kuten arvelinkin.

Vierailija
114/170 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naama on kaunis ja hän on kaunis myös isokokoisena. Kaunis luonne. Ihailen.

Tykkäät päärynäpäisistä kykloopeista?

Kyllä.

T. Niina

Vierailija
115/170 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Niina Kuhta instastooreissa kertoo, ettei ns syömishäiriö parantunut lihavuusleikkauksella. Eli pääkopassa on se vika miksi syö kuten arvelinkin.

Millä logiikalla lihavuusleikkaus auttaisi syömishäiriöön?

Vierailija
116/170 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää linkin vinkujat aina niitä peruskoulun käyneitä jotka ei osaa käyttää nettiä tai ei ole mitään sos median, kuten ig tai fb tai tiktok tilejä? 🤔 

Vierailija
117/170 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nää linkin vinkujat aina niitä peruskoulun käyneitä jotka ei osaa käyttää nettiä tai ei ole mitään sos median, kuten ig tai fb tai tiktok tilejä? 🤔 

Varmaan niitä jotka keskustelevat joillain sivistyneillä palstoilla tämän lisäksi. 

Vierailija
118/170 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on tullut hulluksi. Itsekurin puuttuessa leikataan vatsaa....jokainen grammaa on laihdutettavissa liikunnalla ja syömällä vähemmän. Ja näin moni on tehnytkin. En suostu pitämään näitä leikkauksia kuin hulluuden ilmentyminä. Yhteiskunnan rahoja valuu tähän aivan turhaan. 

Joku saakelin silakka siellä kommentoimassa asiaa, josta ei tiedä yhtään mitään. 

Vierailija
119/170 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos syö pääasiassa terveellisesti voi suoda itselleen vaikka yhtenä päivänä viikossa ja juhlatilaisuuksissa kohtuudella herkuttelun sellaisilla ruoka-aineilla/herkuilla mitkä eivät kuulu enää normaaliin päivittäiseen ruokavalioon eikä se estä laihtumista eikä painon hallintaa jos ruokavalio on muuten terveellinen ja ruokailurytmi ja ankoskoot oikeaoppiset.

Esim minulle tämä ei sovi. Jos lipsun, niin siitä tulee viikkojen tai kuukausien putki. 

Lipsuminen kertoo siitä, ettet ole täysin valmis tekemään pysyviä muutoksia ruokailutottumuksiisi ja elintapoihisi. Kertalaakista ja nopeassa tahdissa kaiken muuttamista paremmin sinulle sopisi vähän kerrassaan ruokailutottumusten ja elintapojen muuttaminen vaikka tavoitepainon saavuttamiseen täytyisi sitten varata aikaa useampi vuosikin.

Vierailija
120/170 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tämä Niina on tullut julkisuuteen? Ainoa mitä olen nähnyt, on kitinä omista kiloista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan