Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulelahan, lupasit tulla päivälliselle etkä tulekaan. Siitä langetetaan tuomio

Vierailija
30.12.2024 |

Saat korvata kustannukset viimeistä penniä myöten, eikä summa vaatimaton olekaan 😡 Yksi salaatinkerä, kolme kotiloa ja kaksi munaa oli varattu henkeä kohti. Lisäksi oli hunajaviiniin sekoitettua ja lumella kylmennettyä spelttijuomaa ( tämän saat ottaa myös huomioon, koska lumi sulaa tarjottimella ), oliiveja, juurikkaita, kurpitsoja, sipuleita ja lukemattomia muita yhtä hienoja ruokalajeja. Sinulla olisi ollut tilaisuus kuulla otteita huvinäytelmistä, luentaa, lyyransoittoa tai kaikkia näitä, tunnetaanhan anteliaisuuteni. Mutta sinä pidit parempana jonkun toisen päivällisiä - ostereita, siankohtua, merisiilejä ja espanjalaisten tanssityttöjen esityksiä. 😕 Saat rangaistuksen, mutta en kerro millaisen. Teit tylysti, pilasit ilon ainakin minulta, luultavasti myös itseltäsi. Kuinka olisimmekaan pitäneet hauskaa, nauraneet ja nauttineet sivistyneistö keskusteluista! Monien muiden luona voit kyllä aterioida ylellisemmin mutta et missään niin hilpeästi, aidosti ja huolettomasti kuin minun luonani. Lyhyesti sanoen: kokeile päivälliskutsujani, ja jollet sen jälkeen mieluummin kieltäydy muiden kutsumista, saat luvan kieltäytyä aina minun kutsustani.

Voi hyvin! 🤬

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä avohoitotapauksia sikiää?

Vierailija
2/8 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole luvannut kuule sulle yhtään mitään!

En edes tunne sinua🤯🤯🤯🤯

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä avohoitotapauksia sikiää?

Mistä teitä sikiää, jotka ette tunnista kuuluisaa historiallista Pliniuksen tekstiä Septicius Clarukselle? 

Vierailija
4/8 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitus johtaja mieskö siellä raivoaa?

Vierailija
5/8 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 

Mistä teitä sikiää, jotka ette tunnista kuuluisaa historiallista Pliniuksen tekstiä Septicius Clarukselle? 

Sulla on nyt ihan väärä kohderyhmä, jos tosissas kuvittelet jonkun täällä moisen tietävän...

Vierailija
6/8 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, tuli parempi kutsu muualta!

Vierailija
7/8 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostamassa raketteja ja sitten Lidlissä,a

Vierailija
8/8 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija 

Sulla on nyt ihan väärä kohderyhmä, jos tosissas kuvittelet jonkun täällä moisen tietävän...

Niin no, ymmärrän kyllä, ettei tämän palstan enemmistö ole erityisen sivistynyttä ja lukenutta porukkaa, mutta silti olisi pitänyt jo aloituksen sisällöstä tajuta..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän