Miksi Yle Areena ei toimi?
Näyttää sarjat, mutta kun valitset jää jumittamaan ja näkyy vaan musta ruutu. Onko muilla samaa?
Kommentit (13)
Areenan vikatiedote
Yle Areenassa on teknisiä ongelmia ja kaikki sisällöt eivät tällä hetkellä toimi. Suorat lähetykset toimivat normaalisti. Vikaa selvitetään. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa häiriötä.
Ei toimi täälläkään. Pari tuntia sitten toimi hyvin.
Sama havainto firefoxilla tietokoneelta.
Sovelluksessa ei näkynyt mitään vikatiedotetta, mutta nettisivullahan se näkyi, että vikaa korjataan
Eilen ei toiminut alkuillasta. Sitten toimi myöhemmin. Ja nyt ei taas toimi 😡
Eilen oli tekninen vika, joka kesti muutaman tunnin.
Noin yleisesti palautetta vioista kannattaa lähettää Ylelle, eikä ihmetellä sitä esim. täällä.
Toisaalta Yle itse voisi tiedottaa vähän paremmin vikatilanteista: talo on täynnä viestinnän asiantuntijoita, mutta edes facebookin ei meinata saada minkään näköistä ilmoitusta.
Mulla se sanoo et joku meni vikaan mut video alkaa silti muutaman sekunnin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli tekninen vika, joka kesti muutaman tunnin.
Noin yleisesti palautetta vioista kannattaa lähettää Ylelle, eikä ihmetellä sitä esim. täällä.
Toisaalta Yle itse voisi tiedottaa vähän paremmin vikatilanteista: talo on täynnä viestinnän asiantuntijoita, mutta edes facebookin ei meinata saada minkään näköistä ilmoitusta.
eilen ainakin oli kyllä ilmoitus
Nettiliittymässä ongelma? Ainakin pk-seudulla ongelmia liittymissä.