Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enaa ystavaa, joka raahaa lapsensa mukaan kaikkialle, joka tilaisuukksiin joihin on nimenomaan toivottu ettei tulisi lapsia.

Vierailija
27.02.2007 |

Lapsi on 3½-vuotta ja on ollut yhden kerran yön yli hoidossa.

Sinänsä asia ei ole minulta pois, mutta kun hän ei ikinä voi jättää lastaan edes isälleen (asuvat siis kaikki yhdessä) että lähtisi baanalle kanssamme. Puhumattakaan tilaisuuksista (isot juhlat tulossa), joihin ei lapsia toivota, koska ovat kosteat bileet... niin mitä tekee tämä äiti? Jättää tulematta, koska ei voi ottaa lastaan mukaan. En ymmärrä, vieressä asuu mummoja ja vaareja, mutta ei, ei voi jättää. Hassua on myös se, että lapsi aivan mielellään menisi mummonsa luo, mutta tämä super-mama ei päästä...

Mitä? Miksi? Kuulostaa jo läheisriippuvuudelta?

Olen kysynyt asiaa häneltä ja mumisee vaan, eikä siis pysty perustelemaan asiaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään rentouttavaa siinä, että on pois lasten luota höpöttämässä ystävien (joista osa lapsettomia) kanssa asioista, jotka eivät minua itseä kiinnosta ja keskustelu on muutenkin teennäistä ja väkinäistä. Mielummin kulutan harvinaisen oman aikani johonkin muuhun ja näen ystäviä mielummin sillain että lapset on mukana. Jos ystäväsi on samaa kastia kuin minä?

Vierailija
22/29 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luehan tarkemmin ketju. Ap:hän kertoi että hänelläkin on lapsia eikä ole ylipäätään kyse mistään humusiskoreissuista pääasiassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin tämän asian tänne, että jos täältä löytyisi jotain hänen " hengenheimolaisiaan" selventämään, miksi joku käyttäytyy näin? Miksi ei luota edes lapsen isään hoitajana?

ap

Vierailija
24/29 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään, mutta olen samaa mieltä kuin ap.

Kyllä se äitikin tuuletusta tarvii ettei ihan totaalisesti jumitu lapsen kanssa kotiin. Onhan äidilläkin enemmän annettavaa lapselle kun on saanut vähän tuuletella omia ajatuksiaan. Ei ole ihme, että sosiaalinen elämä loppuu jos tuon ikäisen lapsen kanssa vielä pitää kaikki illat nyhjöttää kotona - jonkin sortin masennusta epäilisin kyllä tai ihan laiskuutta. Onhan sitä itsellekin joskus sattunut niin ettei olis huvittanut lähteä, mutta kun vähän potki itseään persuksille niin olikin ihan mielettömän kivaa.

Mitäs sitten kun lapset on kouluiässä ja äiti herää horroksestaan ja sosiaalinen elämä on vuosien aikana näivettynyt olemattomiin. Ollut lähinnä sellaista todella pinnallista täydellisten äitien liipalaapajuttua jossain avoimessa päiväkahvilassa. Uusia todellisia ystäviä on aika vaikea löytää/saada tässä iässä.

Vierailija
25/29 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankäytön laajuus ja äkillisyys tietysti vaihtuu, mutta minusta on hyvin epäkohteliasta, ettei koskaan voi tarjota omaa huomioitaan 100 %:sesti vaan aina on mukana lapsi tai mies.

Vierailija
26/29 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En näe mitään rentouttavaa siinä, että on pois lasten luota höpöttämässä ystävien (joista osa lapsettomia) kanssa asioista, jotka eivät minua itseä kiinnosta ja keskustelu on muutenkin teennäistä ja väkinäistä. Mielummin kulutan harvinaisen oman aikani johonkin muuhun ja näen ystäviä mielummin sillain että lapset on mukana. Jos ystäväsi on samaa kastia kuin minä?

Vierailija
27/29 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit, et todellakaan kyselisi tällaisia tällä foorumilla :( Jotenkin vielä ymmärsin sen alkuperäisen viestisi, mutta nämä loput... Et vissiin oikeasti haluakaan edes ymmärtää " ystävääsi" vaan saada tukea täältä omille, kurjille ajatuksillesi: et itse asiassa edes pidä tuosta tyypistä, ja nyt " hyvästä" syystä.

Miten muuten voit selittää, että kuvailet ystävääsi noin avoimen negatiivisesti? Siis tyyliin mies tossun alla, tämä " ystäväsi" itse läheisriippuvainen ja hankala ja ties mitä. Häpeäisit!

En ihmettelisi vaikka hän oikeasti käyttäisikin lasta vain tekosyynä sille, ettei seurasi kiinnosta.

Vierailija
28/29 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen kanssaan kohta.

Kyllä se ottaa päähän että aina pitäisi olla hänen tavan mukaan ja ne aikuisten jututkin puhua lasten kuullen -mitä en muuten ymmärrä myöskään!

ap

Vierailija:

Jos olisit, et todellakaan kyselisi tällaisia tällä foorumilla :( Jotenkin vielä ymmärsin sen alkuperäisen viestisi, mutta nämä loput... Et vissiin oikeasti haluakaan edes ymmärtää " ystävääsi" vaan saada tukea täältä omille, kurjille ajatuksillesi: et itse asiassa edes pidä tuosta tyypistä, ja nyt " hyvästä" syystä.

Miten muuten voit selittää, että kuvailet ystävääsi noin avoimen negatiivisesti? Siis tyyliin mies tossun alla, tämä " ystäväsi" itse läheisriippuvainen ja hankala ja ties mitä. Häpeäisit!

En ihmettelisi vaikka hän oikeasti käyttäisikin lasta vain tekosyynä sille, ettei seurasi kiinnosta.

Vierailija
29/29 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävät unohdetaan ja ollaan vain lapsen ja miehen kanssa kaiken aikaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan