Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Evakuointikuljetukseen ei saa ottaa lemmikkieläimiä

Vierailija
29.12.2024 |

Tiedoksi eläinten omistajille: Evakuointikuljetuksiin ei saa ottaa lemmikkieläimiä. Valmistautukaa siis kulkemaan omalla autolla tai järjestämään itsellenne ja lemmikillenne jokin muu kyyti.

Itse olen autoton lemmikkien omistaja, eli tämä pulma koskee minuakin.

Kommentit (258)

Vierailija
121/258 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se olen . Jeesus. 

Vierailija
122/258 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemnikkejä ei saa tuoda väestönsuojaan, myöskään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/258 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemmikkejä, siis 🙃

Vierailija
124/258 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin te aiotte ajella? Tietä pitkin kun menee niin vihollisen on helppo paukutella pakenijat taivaan tuuliin. Suomessa ei sellaista paikkaa olekaan minne vihollisen ase ei kantaisi,

No eihän ne osu Ukrainassakaan kuin kerrostaloihin. Vahingossa. Pääkaupunki on tietysti ensin tulilinjalla kunnes niiden touhut hyytyy.

Vierailija
125/258 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä jättäisi omia koiriani.

Vierailija
126/258 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lemmikkien omistajien kannattaa liittoutua ja miettiä vaihtoehtoinen kyyti sekä majoitus. Itse en onneksi asu sellaisessa paikassa, josta pitäisi lähteä mihinkään. Ja majoitusta jos tarvitaan, otan lemmikinomistajat ensin lemmikeineen. 

Ei sitä saa itse päättää, ketä majoittaa. Viranomaiset päättävät.

Eiköhän viranomaiset ensisijaisesti järjestää majoituksen kouluihin tms. kuntien tai valtion omistamiin tiloihin. Yksityiskotiini otan ketä haluan ja valitsen tietenkin niitä, jotka lemmikin kanssa eivät pääse viranomaisten järjestämiin kohteisiin. Väitänpä vielä, että ne viranomaiset eivät käy hankaloittamaan asioita, päinvastoin. Heidän ja minun intresseissä on majoittaa mahdollisimman paljon väkeä lämpimään. Ja mulla on puulämmitteistä tilaa monelle. 

Itse taas uskallan väittää, että hädän hetkellä viranomaisia ei sen suuremmin sun mielihalut kiinnosta. 

Vierailija
127/258 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulispa sota niin päästäisiin näistä oksettavista karvaperseistä eroon. Inhoan koiria ja niiden tyhmiä omistajia. 

Kärpänenkin on arvokkaampi kuin sinä.

Vierailija
128/258 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä semmoista evakkoletkaa enää nähdä mitä on ollut. Siitä pitää ohjukset ja dronet huolen.

Oletko jotenkin sairas ? Ainoat joiden tarkoitus on sodassa siviilit tappaa on Israel, yksikään muu maa ei siviileitä tarkoituksella tapa. Ne on ihan muut kohteet. Toki jos tänne USA tulee sähläämään ampuvat omiaan ja siviilejä joita pitää puolustaa, niin vähiin käydään 

Sano tuo mun ukrainalaiselle naapurille jonka koko perheen, myös lapset, venäläiset tappoi dronella kun olivat lähdössä pakoon.

Heh, usa ja israel mainittu. Onhan se joku naapurin trollikin palstalla. Ne tuntee siitä että näkevät amerikkalaisia joka puolella.

Vierailija
129/258 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, jäisin kotiin koirieni kanssa, jos ei ehdittäisi yhdessä kaikki pakenemaan, tosin harkitsen muuttoa toiseen maahan muutenkin.

N27

Vierailija
130/258 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukotus. 

Lopettakaa jo. 

Vierailija
131/258 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ainakin niissä ukrainavideoissakin sillon oli väestönsuojat täynnä lemmikkejä ja hyvä niin. Ihmiset on vähän erilaisia tosipaikan tullen. 

Vierailija
132/258 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa muuttuu tahdottomiksi ja helposti ohjailtaviksi, ettei ole käytännössä mikään ongelma jättää lemmikkiä tai vaikka läheistäkään.

Vierailija
133/258 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tuon ja sille et mahda mitään.

Vierailija
134/258 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on voi kyllä luottavaisin mielin odotella sitä monen toivomaa sotaa, kun kommenteista päätellen jokainen joko vetää lonkkaa jossain pommisuojassa tai karkaa muille maille :D

Vierailija
135/258 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä semmoista evakkoletkaa enää nähdä mitä on ollut. Siitä pitää ohjukset ja dronet huolen.

Oletko jotenkin sairas ? Ainoat joiden tarkoitus on sodassa siviilit tappaa on Israel, yksikään muu maa ei siviileitä tarkoituksella tapa. Ne on ihan muut kohteet. Toki jos tänne USA tulee sähläämään ampuvat omiaan ja siviilejä joita pitää puolustaa, niin vähiin käydään 

Sano tuo mun ukrainalaiselle naapurille jonka koko perheen, myös lapset, venäläiset tappoi dronella kun olivat lähdössä pakoon.

Heh, usa ja israel mainittu. Onhan se joku naapurin trollikin palstalla. Ne tuntee siitä että näkevät amerikkalaisia joka puolella.

Israel pommittaa sairaaloita ja siviilejä jos et osaa lukea niin pyydä joku lukemaan. Vasta oli uutinen kuinka oli USA taas omiaan tappanut. 

Vierailija
136/258 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmiset panikoi näin paljon? Kuka haluu vuosien jälkeen miettiä, että tuhlasi nämä vuodet pelkoon ja patikointiin? Niitä vuosia ei saa koskaan takaisin. Keskittykää ELÄMÄÄN!

Vierailija
137/258 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, jäisin kotiin koirieni kanssa, jos ei ehdittäisi yhdessä kaikki pakenemaan, tosin harkitsen muuttoa toiseen maahan muutenkin.

N27

Miten voi olla, että voimaantunut ja kaikkivoipa maisteris-nainen ei olekaan tukena ja turvana, kun jotain pitäisi oikeasti tehdäkin!?

Vierailija
138/258 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tuon ja sille et mahda mitään.

Ei minun tarvitsekaan mahtaa. Viranomaiset kyllä hoitavat asian.

Vierailija
139/258 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukotus. 

Lopettakaa jo. 

Minkähän takia niissä sadoissa tuhansissa naisten painoa ja ulkonäköä käsittelevissä ketjuissa kukaan ei koskaan tule sanomaan: Lopettakaa jo!

Miksi täällä ei saisi keskustella mistään muusta kuin naisista?

Vierailija
140/258 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tänään oli uutisissa miten tämä maa saadaan päivässä pimeäksi. Siis mikään ei toimi enää silloin. Ei edes huoltoasemat. Joten miten ja millä meinaatte täältä lähteä? Laivojen kulku loppuu samantien, Ruotsiin ajomatka mahdoton ilman bensaa. Sähköt ei toimi, joten sähköautojen matkakin loppuu lyhyeen. Lennot ei toimi.  Eipä tarvii miettiä miten lemmikit otetaan mukaan.

Eli Itämeren pohjassa olevat kaapelit pimenee, niin on koko Suomi pimeänä kun ei voida myydä virolaisille sähköä ? Tässä on viisi voimalaa viiden kilometrin säteellä ei kuule ihan heti lopu vaikka kaikki kaapelit sieltä Itämeren pohjasta katkastaistiin