Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti diapam 10mg vaikuttaa?

Vierailija
27.02.2007 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 45 minuuttia menee vaikutuksen alkamiseen korkeintaan.

Vierailija
2/13 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huono vaihe menossa. Päällä deprakine 1200mg ja seroquel 75mg mutta ei auta. En pysty lähtemään ulos tai tekemään yhtään mitään, olen kireä kuin viulunkieli. Siksi 10mg diapamia. Olen kokeillut ottaa vain 5mg mutta ei auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tässä itsekkin toivon, että olo muuttuisi. Nousi kyyneleet silmiin toivotuksestasi. Kauhea tuska sisällä. Huono vaihe jatkunut jo tammikuusta asti, sitä ennen oli maniaa. On niin paha mieli.

Vierailija
4/13 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sairastin seitsemän vuoden syvän masennuksen ja mulla oli kanssa muun lääkityksen ohella Diapam päivittäisannoksena. Se helpotti oloa kyllä, kun oli suurimmat ahdistukset. Silloin otin kanssa suurempaa annosta lisänä.

Ymmärrän tuskasi, yritä ajatella (tiedän, että lähes mahdotonta), että tulee aika, jolloin kurkkuasi ja sieluasi ei enää kurista. Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
5/13 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni sama vaiva ollut jo ikuisuuden. Ei siinä bipolaarisuudessa vielä mitään, mutta hän oli vittumaisen ilkeä aina maanisina kausinaan, ja itketti minua pikkulapsesta saakka.

Maanisina kausinaan hän penkoi aamusta iltaan kasvimaalla, kestitsi vieraita yli äyräiden, sisusti silmät kiiluen kuin viimeistä päivää, sai yht´äkkisiä purkauksia, haastoi riitaa.. Sitten hän yllättäen vaipui sängyn pohjalle ja vietti siellä kuukauden itkien. Hän myös kävi suljetulla aina välillä.

Minä olin silloin 8-vuotias ja hoidin puolivuotiasta siskoani ja 5-vuotiasta veljeäni, jäin koulustakin silloin pois. Isä oli töissä.

Vierailija
6/13 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiaa hullun lailla ja höpöttelen kaikille kaikista jutuista, ventovieraillekkin. Siivoan aivan järjettömästi ja olen koko ajan menossa. Seksiä harrastan miehen kanssa todella pajljon. Toisaalta keskittymiskykyni katoaa täysin enkä suoriudu mistään oikein kunnolla. En siis pysty pysähtymään ja olen ostamassa taloa ym. Rahaa tuhlaan paljon vaatteisiin ym. En nuku kuin n. 3 tuntia yössä ja silti olen virkeä. Liikunympäriinsä ja höpötän mitä joudun katumaan myöhemmin. Sit iskee depis, makaan suunnilleen sängyn pohjalla kuukauden ja itken Paljon. Nyt ollut kuukaus depistä ja nyt alkanut sekavat olotilat ja sisäinen tärinä, en pysty menemään ulos, puhelimeen en pysty vastata tai nähdä ihmisiä. Muuten olen ylisosiaalinen, depis jaksossa erakko. Itsemurha ajatuksia pyörii mielessä vaikka en niin aio tehdä, koska tiedä olon menevän ohi. Lapsiani en tässä depis kohdassa pysty hoitamaan lainkaan, ovat isovanhemmilla sen aikaa. Käyn toki heitä tervehtimässä muutaman kerran viikossa. Olen yliärtyisä ja jotenkin agressiivinen, miestä tekis mieli iskeä puukolla rintaan ym, näin en ole kuitenkaan tehnyt. Seksi kiinnostaa paljon myös depis vaiheessa, se jotenkin laukaisee kireyttä. Nytkin olen kireä kuin viulun kieli, joka paikka jumissa. Tiedän kyllä että tämä menee ohi, mutta tuska silti kova ja kärsimys. Hirveä syyllisyys siitä, etten tällä hetkellä pysty huolehtimaan lapsistani. Muuten olen aika superäiti. En siis pysty täyttämään omia kriteerejä hyvästä äitiydestä nyt ja se tuo kovaa ahdistusta.

Saa kysyä lisää jos haluaa

Vierailija
7/13 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ahdistusta ja sain siihen rauhoittavia ja vhum vaan kun oli rento olo. Sen vuoksi itsellä jotenkin vahva usko siihen, että lääkkeillä pystytään helpottamaan oloa paljon.

Vierailija
8/13 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana kova päihderiippuvuus ja siksi diapameja annetaan varovasti, etten jäisi niihin koukkuun. Tosin olen ollut irti päihteistä jo monen monta vuotta.

Vierailija
9/13 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappailin lääkkeitä lopulta vain muutaman päivän päästäkseni pahimman yli. Mutta tuo bipolaarisuushan on tosi yleinen vaiva ja sitä saadaan kyllä lääkkeillä tasattua. Voimia ja jaksamista!

Vierailija
10/13 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa samanpäivän aikana.

Vierailija
11/13 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää sairaus kyllä ei ole yleinen, sitä sairastaa vain n. 1% väestöstä.

Vierailija
12/13 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ei mullakaan oo niin pitkät vaihtelut koko aikaa. Illalla sit oonkin taas ihan voimissani ja kunnossa.

Vierailija
13/13 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereitä, liimaa, pilveä, sieniä ja lopuksi n. 12 vuotta amfetamiinia. Onneksi hyvällä hoidolla pääsin eroon aineista jo siis vuosia sitten. Tätä sairautta ei sit ole aiheuttanut päihdeongelmani vaan minulla ilmeisesti ollut jo tämä sairaus ja siksi ajautunut huume kierteeseen ja huonoon elämään mukaan jo nuorena. Tautihan puhkeaa yleensä jo 15-30 vuotiaana. Mutta tautiin saadaan diagnoosi vasta n. 15 vuotta myöhemmin. Ikävä kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi