Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehenne ovat jättäneet teidät pitkästä avioliitosta?

Vierailija
29.12.2024 |

Te vaimot, jotka on jätetty pitkästä avioliitosta. Mitä mies sanoi ja teki?

Miten itse reagoit?

Kommentit (830)

Vierailija
821/830 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankki uuden naisen, kuten nyt miehet useimmiten tekevät, ja sitten ne liiton toimimattomuudetkin alkoivat painaa niin paljon, että halusi erota. Ei sitten jaksanut kiusata minua, kun oli se uusi mielessä, kiitos sille naiselle.

Mies ei kyllä jätä naista ilman, että uusi on valmiina katsottuna, sillä 95% miehistä tietää, että eivät löydä uutta. Tarkoitan tällä keski- ikäisiä. 

Vierailija
822/830 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/830 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies ei osannut suojella ylppäreihin menevää lasta, niin äidin se olisi pitänyt sitten osata. Nyt kumpikin mokas lapsen osalta.

Ai? Olisiko äidin pitänyt askarrella sellainen livekokoinen isän näköinen pahviukko ja laittaa se ruokapöytään istumaan isän paikalle? Sitten teeskennellään, että isä on paikalla kun ei ole. Voisi vaikka käydä osan keskusteluista möreällä äänellä kuin vatsastapuhuja. Vai mitä oikein tarkoitit?

Miehen moka.

Mutta hyvin te anopit vedätte. Ei ihme, että pojat ovat tuollaisia aviomiehiä.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
824/830 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari jätti vaimonsa ja lapsensa ja meni Sarin kans joka jätti miehensä ja lapsensa. Siinä on kyllä sellainen kombo, että. Kari on tunnekylmä ja häneltä puuttuu normaalille ihmiselle ominainen empatia ja herkkyys.

Vierailija
825/830 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bitte sai mitä ansaitsi.

Donnerin tuhka kompostiin oli hieno teko.

Vierailija
826/830 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies alkoi sanomaan, että tarvitsee omaa tilaa (opetetaanko tätä lausetta heille jossain?). 

Miehet lukee naistenlehtiä,sieltä oppii yhtä jos toistakin voimaannuttavaa.

Vierailija
827/830 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bitte sai mitä ansaitsi.

Donnerin tuhka kompostiin oli hieno teko.

No enpä tiedä, ansaitsiko. Ei kukaan ansaitse sitä, että toinen on jatkuvasti epärehellinen, ellei itsekin sitä ole. Tuossa on taas nuorempi nainen hoitanut itsekkään miesvanhuksen mukavaan vanhuuteen ja hautaan. Näitä yleensä tehdään rakkaudesta, vaikka onhan sitä muitakin motiiveja olemassa. Rakkauden hyväksikäyttäminen on alhaista.

Kompostoinnista olen samaa mieltä, tosin tuskin tekisi mieli sitten syödä niitä vihanneksia, jotka on tuolla kompostimullalla kasvatettu.

Vierailija
828/830 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti ensin saada minut hoitamaan eroamisen heittäytymällä täysin siaksi. Teki katoamistemppuja, luuhasi koko viikonlopun ryyppäämässä eikä vastannut puhelimeen jne. Koska en ollut heti ymmärtänyt yskää ja pakannut kamojani, ilmoitti sitten itse erosta ja katosi jälleen, koska ei halunnut käsitellä asiaa. Ilmaantui kämpille vasta kun olin muuttamassa pois.

Vierailija
829/830 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiiristä on niiiin monta esimerkkiä siitä, että jos suhde alkaa pettämällä, se myös päättyy pettämällä. En taida oikeasti tietää yhtään tapausta, jossa ei olisi näin. Ihmiselle tavallaan muodostuu toimintatapa, jossa ei käsitellä suhteen ongelmia ja rehellisesti erota, kunnes on uusi kiikarissa. Koskee sekä miehiä että naisia.

Vierailija
830/830 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotti niin kauan että uusi muija oli katsottuna ja muutti sen luo. Ovat nyt jo eronneet, kuinkas muuten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi