Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehenne ovat jättäneet teidät pitkästä avioliitosta?

Vierailija
29.12.2024 |

Te vaimot, jotka on jätetty pitkästä avioliitosta. Mitä mies sanoi ja teki?

Miten itse reagoit?

Kommentit (845)

Vierailija
801/845 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eipä se Bitte Westerlundkaan ilmeisesti pitänyt sitä kauhean suurena riskinä aloittaa suhteen naimisissa olevan miehen (Jörn Donner) kanssa, joka oli lisäksi pettänyt pari edellistä vaimoaan. Bitte oli aivan murskana, kun vasta Jörkän kuoleman jälkeen kävi ilmi, että hän oli koko ajan ollut kakkosena ja rakastajatar oli ollut ykkösenä. Tästä on ketju myös vauvalla. Julma-Jörkkä oli ilmeisesti myös oikein yrittänyt järjestää asin niin, että Bitte sen ymmärtäisi hänen kuoleman jälkeen. Kuvottava ukko. Bitte olisi toki säästynyt kärsimykseltä, jos olisi jättänyt naimisissa olevan ukon väliin."

Muistan, kuinka tätä puitiin kuukausitolkulla täällä. Aikamoinen petos Jörkalta kyllä. Vielä kuolinvuoteellakin hän kaipasi sen Ruotsissa asuvan rakastajattaren perään ja silloinhan vaimo tajusi, että hetkinen...ja alkoi selvittää asioita kuoleman jälkeen. Ja mitäs paljastuikaan. Ei ollutkaan ikinä ykkönen, vaan kakkonen.

Onko se sitten petos, jos ihminen on johdonmukaisesti samanlainen kusi*pää koko elämänsä? Nämä itseään reilusti vanhemman miehen kelkkaan lähtevät naiset kuvittelevat, että paatunut naistenmies ja pettäjä saadaan vanhana kesytettyä ja naisen vallan alle. Sama naisia hyväksikäyttävä äijä siellä on kuitenkin konepellin alla. Nyt vain otti vaimon saadakseen hoitajan. Saapi sitten rauhassa pettää.

Vierailija
802/845 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies ei osannut suojella ylppäreihin menevää lasta, niin äidin se olisi pitänyt sitten osata. Nyt kumpikin mokas lapsen osalta.

Ai? Olisiko äidin pitänyt askarrella sellainen livekokoinen isän näköinen pahviukko ja laittaa se ruokapöytään istumaan isän paikalle? Sitten teeskennellään, että isä on paikalla kun ei ole. Voisi vaikka käydä osan keskusteluista möreällä äänellä kuin vatsastapuhuja. Vai mitä oikein tarkoitit?

Miehen moka.

Mutta hyvin te anopit vedätte. Ei ihme, että pojat ovat tuollaisia aviomiehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/845 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
804/845 |
13.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nostellaas

Vierailija
805/845 |
14.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
806/845 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
807/845 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittoi videon itsestään nussimassa jotain 18-vuotiasta tyttöstä. Oli tuolloin 52-vuotias. Epäkypsä kusipää.

Vierailija
808/845 |
25.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostellaas

Vierailija
809/845 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostellaas

Vierailija
810/845 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nostellaas

Miksi? Jos ei muita kiinnosta, niin ei kiinnosta.

Vierailija
811/845 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähipiirissä on sattunut useita näitä, että mies jättänyt yli 15 vuoden avioliitosta ja noin 20 vuoden yhdessäolon jälkeen.

Yhteistä:

miehillä ikää 40 - 50 vuotta

kaikilla hommattuna toinen nainen ennen jättämistä

jättäminen tapahtui todella rumasti ja äkkiarvaamatta

Kysymys: miksi miehet muuttuvat todella kylmiksi ja tarpeettoman ilkeiksi siinä kohtaa, kun haluavat jättää vaimonsa ja mennä yhteen uuden naisen kanssa? 

Kuka sitä samaa lutakkoa monta vuotta suhamaan, uusille vesille sanon minä

M35

Vierailija
812/845 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittoi videon itsestään nussimassa jotain 18-vuotiasta tyttöstä. Oli tuolloin 52-vuotias. Epäkypsä kusipää.

No jo oli aikakin vaihtaa nuorempaan.

Vierailija
813/845 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
814/845 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostoo

Vierailija
815/845 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nosto

Vierailija
816/845 |
02.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän petti minua ulkomaanmatkallaan, mutta kertoi siitä vasta sen jälkeen, kun olimme harrastaneet seksiä. Koska kumpikaan meistä ei halunnut erota, päätimme avata suhteen ja sovimme samalla avoimuudesta myös muiden kumppanien suhteen. Käytännössä tämä ei kuitenkaan toiminut: hän oli mustasukkainen ja samalla pyrki salailemaan omia suhteitaan.

Alle vuoden kestäneen avoimen suhteen jälkeen hän ilmoitti syntymäpäivänäni rakastuneensa toiseen ja haluavansa parisuhteen tämän kanssa. Varsinainen syntymäpäivälahja.

Olin pitkään surullinen ja katkera, kunnes aloin ymmärtää, kuinka erilaisia olimme. Minä koin itseni yksilönä, kun taas hänen näkökulmastaan olimme yksi yhtenäinen kokonaisuus. Hän halusi minun osallistuvan kaikkeen, mitä hän teki, kun taas minä tarvitsin omaa tilaa. Hän pyrki myös kontrolloimaan minua, mihin en suostunut.

Kommunikaatiomme jäi pinnalliseksi, ja hänen tunne-elämänsä vaikutti yksinkertaiselta, ehkä jopa hieman lapsenomaiselta, eikä hän osannut käsitellä tai sanoittaa tunteitaan kunnolla. Mikään ei saanut muuttua, eikä kasvuun tuntunut olevan tilaa.

Kun erosta oli kulunut vuosi tai pari, ymmärsin lopulta, että ero oli paras asia, mitä minulle oli tapahtunut pitkään aikaan.

Emme ole enää tekemisissä. En tiedä, mitä hänelle nykyään kuuluu tai onko hän yhä yhdessä kyseisen kumppanin kanssa.

Vierailija
817/845 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostellaas

Vierailija
818/845 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähti naapuriin köyrimään ja sanoi mennessään: "se on moro"!

Vierailija
819/845 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nosto

Vierailija
820/845 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto