Sisaruskysymys: Oletko itse läheinen ja paljon tekemisissä sisaruksiesi kanssa ?
Itse koen, että olemme siskoni kanssa niin erilaiset, että emme vietä perheinemme aikaa juurikaan yhdessä. Juttelen hänen kanssaan usein, mutta jotenkin riita tulee helposti, kun ajattelemme asioista eri lailla.
Kommentit (22)
ja minulla on läheiset välit jokaiseen heistä. Toinen siskoista on luottoystävä, jolle voi kertoa " salaisuuksia" ja purkaa niin pahaa kuin hyvääkin mieltä.
Toisen siskon kanssa taas nähdään useammin, mutta välit ovat pinnallisemmat, en luota häneen yhtä paljon, enkä kerro kaikkia asioitani hänelle. Hän on enemmän kahvittelu- ja shoppailukaveri.
Veli tykkää käydä meillä usein ja hänellä on tosi hyvät välit mieheeni. Puhutaan veljen kanssa joskus aika vakavistakin aiheista, mutta enimmäkseen pelleillään ja kiusoitellaan toisiamme.
Veljistäni toiseen on ikäeroa 3 vuotta. Hänen on ihan ok, mutta meillä ei ole oikein mitään yhteistä. Jutellaan arkisista asioista ja siinä se. Välimatkaa 200 km
Toinen veli on 10 vuotta nuorempi ja veistetty samasta puusta kuin minut... Niin ulkonäöllisesti kuin luonteeltaan. Samanlainen huumorintaju, tietty pohtijaluonne jne. Musiikkimakukin on aika yhtenevä. Välimatkaa 300 km.