Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästän kahmalokaupalla rahaa kerrostalossa!

Vierailija
29.12.2024 |

Talossa on moderni ja ilmainen pesutupa ja kuivaushuone. Uusi ja ilmainen mankeli löytyy. Säästän sähkölaskussa ja vesilaskussa kun en omista pesukonetta.

Talossa ilmainen 100Gb netti. Säästän. 

Talossa ilmainen talosauna. Säästän vesi- ja sähkölaskuissa.

Eikä tarvitse huoltaa tai puhdistaa. Lisäksi bobcatmies kolaa lumet ja hiekoittaa pihan. 

En tajua mikseivät kaikki asu näin. Halpaa ja huoletonta.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli ap ei osannut avauksessaan kertoa edes sitä olennaisinta mitä säästämiseen tulee; asuuko vuokralla vai omistusasunnossa.

Vuokralla. 980e/kk. 

Omistusasunnossa säästäisit heittona joku 300-500e kuussa itsellesi. Oikeasti siis tuhlaat rahaa...

Vierailija
42/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisia lounaita ei ole. Kyllä sinä kaikesta maksat vastikkeessasi.

Itsellä vastike 180 e. V. 2017 rakennettu talo.

Halpaa on. Sisältää veden? Entä sähkö? 

Veden ja sähkön kanssa 220 e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäsin asua kerrostalossa. Äänet ei häirinnyt sillä omasta mielestä oli vain turvallista että jotain ääniä kuului.

Vierailija
44/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kahmalokaupalla. Siistii! 

Vierailija
45/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kertoi että omakotitalossa asuminen on edullista. 

onhan se, kun antaa talon mädäntyä. itse saa päättää remonteista. yllätys tulee vasta myöhemmin (eikä sekään pitäisi olla yllätys)

Putkiremontti. Sekin maksaa omakotitaloon.

Varmasti maksaa ja paljon. Ei kiinnosta kunnostaa mitään. Tässä talossa on lähes kaikki putket alkuperäisiä vm. 1951. Ajan koneet loppuun ja muutan ulkomaille, kun isompaa hajoaa.

Missään nimessä en ala velaksi mitään putki, katto, savupiippu, viemäri, ikkuna, lämmitys, ulkovuoraus tai eristeremonttia tekemään. Aivan hullua olisi. Todella paljon on säästynyt, kun on pitänyt alkuperäisenä talon. Asunut olen kokoikäni tässä. m39

Vierailija
46/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kertoi että omakotitalossa asuminen on edullista. 

onhan se, kun antaa talon mädäntyä. itse saa päättää remonteista. yllätys tulee vasta myöhemmin (eikä sekään pitäisi olla yllätys)

Putkiremontti. Sekin maksaa omakotitaloon.

Varmasti maksaa ja paljon. Ei kiinnosta kunnostaa mitään. Tässä talossa on lähes kaikki putket alkuperäisiä vm. 1951. Ajan koneet loppuun ja muutan ulkomaille, kun isompaa hajoaa.

Missään nimessä en ala velaksi mitään putki, katto, savupiippu, viemäri, ikkuna, lämmitys, ulkovuoraus tai eristeremonttia tekemään. Aivan hullua olisi. Todella paljon on säästynyt, kun on pitänyt alkuperäisenä talon. Asunut olen kokoikäni tässä. m39

Onhan se tuokin tapa hoitaa omaisuuttaan - antaa arvon laskea.

Vierailija
47/47 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralla asuminen EI ole säästöä, käytännössä heität omaa rahaa toisen lompakkoon🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi