Haluan lapsen, mutta en puolisoa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan puolison en lasta. Mutta nykyään saa usein molemmat samassa ihmisessä. Ei kiinnosta olla uutena äitinä aikuiselle miehelle. Ei pätkääkään.
Tässä on kaksi vaihtoehtoa, a. olet hankala ihminen, joka mielivaltaisesti ja perusteettomasti kutsuu tavallisia ja kyvykkäitä miehiä lapsiksi, tai b. olet niin epäviehättävä nainen, ettet kykene saamaan muita kuin aidosti jälkeenjääneitä miehiä.
On vielä c) miehet ovat tottuneet päästämään itsensä helpolla pienestä pitäen, ja se näkyy siinä miten he käyttäytyvät parisuhteessa. Tätä todistaa esim se, että lähes kaikki tuttavapiirin miehet heittäytyvät naistensa huollettaviksi eivätkä ota aikuisen vastuuta suhteessaan. Jos olet itse mies, et näe tätä, koska sinusta tuo käytös näyttää normaalilta ja luultavasti käyttäydyt niin it
Kuulostat sellaiselta naiselta, ettei kukaan itseään kunnioittava mies tuollaista pirttihirmua huolisikaan.
Ketjussa kirjoittelevat naiset eivät kyllä osaa myydä perheen perustamisen autuutta miehille. Saavat vain koko ajatuksen kuulostamaan vastenmieliseltä. Sitten ihmettelevät, mikseivät miehet halua perustaa perhettä heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan puolison en lasta. Mutta nykyään saa usein molemmat samassa ihmisessä. Ei kiinnosta olla uutena äitinä aikuiselle miehelle. Ei pätkääkään.
Tässä on kaksi vaihtoehtoa, a. olet hankala ihminen, joka mielivaltaisesti ja perusteettomasti kutsuu tavallisia ja kyvykkäitä miehiä lapsiksi, tai b. olet niin epäviehättävä nainen, ettet kykene saamaan muita kuin aidosti jälkeenjääneitä miehiä.
On vielä c) miehet ovat tottuneet päästämään itsensä helpolla pienestä pitäen, ja se näkyy siinä miten he käyttäytyvät parisuhteessa. Tätä todistaa esim se, että lähes kaikki tuttavapiirin miehet heittäytyvät naistensa huollettaviksi eivätkä ota aikuisen vastuuta suhteessaan. Jos olet itse mies, et näe tätä, koska sinusta tuo käytös näyttää normaalilta ja luultavasti käyttäydyt niin it
Tuttavapiirisi naiset todistavat ainoastaan että ovat myös, kuten sinäkin, aikaisemman väittämän a tai b vaihtoehtoa. Joko hankalia ihmisiä tai niin epäviehättäviä että saavat ainoastaan jälkeenjääneitä, huonoja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinhuoltajan elämä ei ole ihan niin herkkua kuin sinä ehkä oletat.
T. Yksinhuoltaja
Helpompaahan se on kuin perusmiehen kanssa, joka on vain yhtenä ylimääräisenä lapsena jaloissa.
Olette vain naisina sellaista tasoa että yksinkertaisesti ette saa kunnollista miestä.
Eihän se miesten vika ole kun teidän on tyytyminen huonoihin miehiin. Millainen astia, sellainen on myös kansi. Minun tuttavapiirin naisilla ei tätä ongelmaa ole, miehet ovat hyviä, kuten ovat naisetkin
Haluan puolison mutta en lasta. Mielellään kaunis nainen. Itse olen ruma mies.
Mä taas haluaisin ilmaista pimppiä, mutta en vaimoa samaan pirttiin asumaan.
Varaudu sitten elättämään ja hoitamaan se yksin.
Onnea yritykseen.muista pokata joku varattu mies isäksi 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän kun minun tuttavapiirissäni en tunne yhtään tuollaista miestä.
Onnea. Iso päätös, mutta onnistuu helposti.
Ymmärrän hyvin ratkaisuasi. Kun joka tapauksessa päätyy yh:ksi, niin ei tule yllätyksenä.
Jos olisin nainen itse, niin en minäkään haluaisi nurkkiin jotain epäluotettavaa ja lapsen tasolla olevaa narsistista ja hullua äijää.
Helpompaahan se on kuin perusmiehen kanssa, joka on vain yhtenä ylimääräisenä lapsena jaloissa.