HS: Nyt puhuvat nuoret naiset, joiden asenteet ovat vielä jyrkemmässä murroksessa kuin nuorten miesten
https://www.hs.fi/feature/art-2000010856527.html
Yllättäen: feminismi, vasemmisto, BLM, metoo, lesbous.
Kommentit (1415)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä kenties videolla rääkyvä vesikauhuinen rakki?
Miks te kaikki incelit aina kitisette tätä täysin samaa virttä. Ootteko te oikeita ajatteleviä ihmisiä ollenkaan
Eli olet. Miksi te punatautiset kitisette aina samaa virttä?
Tapa nyt jo itses v**un aivokuollut incel. Kukaan muu kun sun kaltainen säälittävä incel jäte ei kuluta aikaansa joihinkin itsenäisyyspäivän kulkueisiin saati katsele niitä youtuvest viikkotolkullla
Ui kun silakkauli on hurjana! :D
"Ei jeesuksen v**tu että te ylila
os tajuaisit minkälaista jätettä oot olisit jo tappanut itses. Harmi että tuohon incelismiin liittyy totaalinen kyvyttömyys itsereflektioon"
Olet täysi rikollinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tainnut mennä joulunpyhät viturallensa häh hää.
T satapäinen incel-lauma inisemässä vauva-palstalla koko joulupyhien läpi
Sinä täällä lähinnä iniset joka päivä 24 tuntia vuorokaudessa.
sääli tyttöjä. Meanwhile, me kumppanini kanssa mökkeillään tässä pyhien ajan. Mies lämmittää mulle saunan joka ilta ja tekee avannon, vaikkei itse siitä perustakaan. Vuorotellen laitamme toisillemme jotain hyvää ruokaa. Ulkoilemme ja nautimme tunnelmasta jonka minä olen esteettisempänä rakentanut kynttilöillä ja kukilla. Kun ei työt rasita on ollut aikaa keskustella kaikenlaisesta, myös niistä yhteiskunnallisista asioista ja rakastella joka ilta ja useimpina aamuina. Ei vaan ole miehen elimen ja vahvan lämpimän vartalon voittanutta.
No, on kai Helsingin baarit ja kahvilat meikattuine naisystävineen ja heidän kärkevine mielipiteineen sekä itsensä hierominen illan päätteeksi uneen jotain. Kukin tyylillään.
Palstan miehiä kehotan lämpimästi tutkaamaan kehäteiden ulkopuolelle puolison toivossa ja muistamaan kohdella toista kuten toivoisi itseään kohdeltavan, siitä se lähtee :)
Vierailija kirjoitti:
sääli tyttöjä. Meanwhile, me kumppanini kanssa mökkeillään tässä pyhien ajan. Mies lämmittää mulle saunan joka ilta ja tekee avannon, vaikkei itse siitä perustakaan. Vuorotellen laitamme toisillemme jotain hyvää ruokaa. Ulkoilemme ja nautimme tunnelmasta jonka minä olen esteettisempänä rakentanut kynttilöillä ja kukilla. Kun ei työt rasita on ollut aikaa keskustella kaikenlaisesta, myös niistä yhteiskunnallisista asioista ja rakastella joka ilta ja useimpina aamuina. Ei vaan ole miehen elimen ja vahvan lämpimän vartalon voittanutta.
No, on kai Helsingin baarit ja kahvilat meikattuine naisystävineen ja heidän kärkevine mielipiteineen sekä itsensä hierominen illan päätteeksi uneen jotain. Kukin tyylillään.
Palstan miehiä kehotan lämpimästi tutkaamaan kehäteiden ulkopuolelle puolison toivossa ja muistamaan kohdella toista kuten toivoisi itseään kohdeltavan, siitä se lähtee :)
Niinkö ne jännikset tekee?
Vierailija kirjoitti:
Ja siellä taas tämä yks kirjoitustaitoinen incel osaa painaa ctrl v. Tollasella osaamisella pääsee jo ulilauta-hierarkiassa aika korkealle
Mikä on ongelmasi? Voisitko edes joskus lähteä ulos ihmisten ilmoille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällä jatkuvalla miesvihalla ajatellaan saavutettavan? Ihmettelen vain.
Muutosta. Pysyvää muutosta. Minäkin uskon, että patriarkaalisten heterosuhteiden aika on maailmassa ohi.
Eli maailmanloppu ja selviytyjille sähkötön torppa ja kannettu vesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ideanahan olisi, että synnyttäminen ei olisi naiselle sen enempää hidaste uralla kuin lapsen saanti miehellekään. Eli että miehet hoitaisi yhtä suuren osuuden lasten hoidosta kuin naiset."
Onko sulla lasta?
Minä halusin imettää lastani min 6-7 kk. Lapsen vuoksi, äitinä kun tulee tehtyä monesti valintoja lapsi edellä, tasa-arvoista tai ei..
On kaksi. Imetin molempia yli vuoden. Viimeiset kuukaudet olin myös töissä, ei estänyt imetystä mitenkään. Olen samaa mieltä siitä, että ensimmäiset kuukaudet on äidin parempi olla lasten kanssa, mutta isä voi jatkaa sitten siitä. Vaikka ekat 9kk äiti ja seuraavat 9kk isä, sitten lapsikaan ei ole enää ihan vauva hoitoon mennessään.
Ja tämänkö järjestämisessä on Suomessa jokin lainsäädännöllinen ongelma?
M
Tarkalleen ottaen se olit sinä (tai joku muu saman tyyppisesti kirjoittava), joka kyseenalaisti voiko minulla olla edes lapsia kun ajattelen että isäkin voisi hoitaa heitä.
Minusta on oikeastaan aika surullista, jos perhepäivähoitajaa pidetään parempana hoitajana lapselle kuin tämän isää. Ja että isän ura on niin tärkeä, ettei siitä voi oman lapsen takia yhtään joustaa. Mutta tätä se on ollut ja on monessa perheessä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siellä taas tämä yks kirjoitustaitoinen incel osaa painaa ctrl v. Tollasella osaamisella pääsee jo ulilauta-hierarkiassa aika korkealle
Ja sinä osaat hokea että tapa ittes. Sillä taitaa punaulihierargiassa päästä ihan korkeimmalle huipulle :D
Ihan aidosti toivon että löydät itsestäs sen sisäisen voiman tehdä maailmasta parempi paikka ja tapat itsesi
Mistä vihasi kumpuaa vai saatko palkkasi setä-Putinilta?
Vierailija kirjoitti:
Valtavaa inceleiden parkumista täynnä koko keskustelu. Eihän teidän tarvitse tulla toimeen kuin itsenne kanssa. Kenenkään ei tarvitse tulla toimeen teidän kanssanne. Voitte ihan keskenänne kasvattaa vihaanne ja pyöriä siinä.
Sinäkö et muka vihaa?
Kysmys kuuluu Mistä suomalainen mies joka haluaa kumppanin saa sellaisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommarinaiset ovat sikäli mukavia, että antavat helposti pillua. Panen lujaa ja roiskin mällit naamalle, ja sitten vaihtoon enkä koskaan näe uudelleen. Näitä hauska raivonussia kun ovat juuri päästäneet suustaan jotain typerää vihervasemmistolaista paskaa. Ollaan niin feministiä että, mutta sitten kuitenkin haluavat alistua miehekkäisiin otteisiin sängyssä. Parisuhteisiin tosin kelpuutan vain kunnollisemmat järkevät naiset, joilla ei viiraa päästä. t. akateeminen "oikeistolainen" mies
Kannattaa pitää ehkäisystä huoli. On vanha naisten kikka sitoa "vahinkolapsella" itseensä mies, jota ei muuten saa pidettyä.
Incelin fantasioissa joku haluaa hänen kanssaan lapsen hahaha
Mielenkiintoista miten naiset haukkuvat miehiä inceleiksi,
"Mielenkiintoista miten naiset haukkuvat miehiä inceleiksi, kun ei ole argumentteja. Tällä nainen viestii maailmalle, ettei tällä ole mitään muuta tarjottavaa kuin haarovälinsä, koska tuon evääminen mieheltä tekee miehestä muka arvottoman. Viesti siis on: "Sinä olet incel, et saa minulta pillua, eikä minulla muuta tarjottavaa olekaan". No onhan tuokin jonkinlaista epäsuoraa rehellisyyttä ja itsetietoisuutta."
Hienosti sanottu. Näinhän asia juuri on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun poikani on jonkin sortin "vassari" mutta ei hänellä ole naisseurasta ollut puutetta. Kannattaisiko nuorten miesten kokeilla sitä eikä vain valittaa ja ruveta inceliksi?
Vasemmistoliberaalilla miehellä on todella kova kysyntä parisuhdemarkkinoilla, kun sellaisia miehiä on niin vähän.
Sama jos on persunainen, niin on varaa valita omaa maailmankuvaa kannattavista miehistä.
Vasemmistolaisuus ja liberaalius ovat mahdollisimman kaukana toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun poikani on jonkin sortin "vassari" mutta ei hänellä ole naisseurasta ollut puutetta. Kannattaisiko nuorten miesten kokeilla sitä eikä vain valittaa ja ruveta inceliksi?
Vasemmistoliberaalilla miehellä on todella kova kysyntä parisuhdemarkkinoilla, kun sellaisia miehiä on niin vähän.
Sama jos on persunainen, niin on varaa valita omaa maailmankuvaa kannattavista miehistä.
Ehkä siinä on enemmän se että vasemmiston suuntaan olevat miehet ei pidä naisia pelkkänä kulutustavarana ja käyttöesineenä, niin sitä seuraakin saattaa helpommin löytyä. Nää palstaincelit on kyllä jo täysin pilalla, josseivat olleet sitä syntymästään niin vuosien ulilaudan käyttö on pilannut heidän kaikki mahdollisuudet onnelliselle pariutumiselle
Vasemmistolaiset miehet ovat kaikken pahimpia kaksinaismoralisteja.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä ajatuksia näin hesalaisena miehenä näistä ulkkareiden perässä juoksijoista. Mutta ei ne pöndenaiset sen fiksumpia ole muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haastatellut myöntävät elävänsä omassa kuplassaan ja järkyttyvänsä, jos kuulevat erilaisia mielipiteitä. Tätä tämä nykyaika on.
Eikös pervopersut toimi juuri noin? Eletään tiukassa kuplassa ja haukutaan kaikki muut. Naurettavaa tekopyhyyttä tämäkin kommentti.
Luuletko ihan oikeasti, että vain persut vihaavat vassareita?
Olet täysin oikeassa. En tiedä vihaanko vai säälinkö vassareita. Jotenkin henkisesti vajaita he ovat. En ole persu, enkä muutenkaan kovin poliittinen.
Juu et oo poliittinen muuten vaan kiukuttelet vauva-palstalla jostain vassareista
Vierailija kirjoitti:
Kysmys kuuluu Mistä suomalainen mies joka haluaa kumppanin saa sellaisen?
Vapaasti voi etsiä vaikka maailmanlaajuisesti. Takeita ei ole, että mistään koskaan löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaisuus ja liberaalius ovat mahdollisimman kaukana toisistaan.
Sullakin taitaa olla joku aika vakava aivovaurio. Tai oikeastaan aika surullista on että keskiverto ihminen taitaa olla kutakuinkin noin saatanan tyhmä mitä sinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ou jee, Hesari wokettaa jälleen...
YLE myös. Siellä on juttu kommaritytöstä, joka haluaa muuttaa Suomen kommunistiseksi. Hyi olkoon! Muuttakoon Venäjälle tai Pohjois-Koreaan.
Minulla on onneksi jo ikää, mutta toivotan tuolle nuorelle 'kommaritytölle' pitkää ikää kommunistisessa ihannemaailmassaan, missä sitten lieneekin.
Rajan takana on onnela, enkä tarkoita Norjaa, Ruotsia tai Viroa.
Tääkin tyhmä suojatyöllistetty paska edelleen purkaa omaa epäonnistumistansa täällä. Voiko säälittävämpää tapausta olla
Mikäs siinä, freedom ja sillai. Miten ajattelitte hoitaa raketoivat tippuritartunnat nuorilla naisilla?