HS: Nyt puhuvat nuoret naiset, joiden asenteet ovat vielä jyrkemmässä murroksessa kuin nuorten miesten
https://www.hs.fi/feature/art-2000010856527.html
Yllättäen: feminismi, vasemmisto, BLM, metoo, lesbous.
Kommentit (1415)
Vierailija kirjoitti:
Olet pätemässä täällä jollain pilipali nippelitiedolla jolla ei ole mitään tekemistä muiden käyttäjien kanssa. Sinähän voisit vinkata ylläpidolle miten korjata tämä paska palsta ja laittaa lainaukset toimimaan jos noin näppärä olet. Sen sijaan louskuta leukojasi muille suomalaisille eikä oikein edes tiedä minkä takia? Taidat olla näitä jo kouluissa aivopestyjä nuoria jotka on opetettu halveksimaan omaa kansaansa.
Eiköhän ylläpito ole tietoinen tän sivun bugisuudesta, todennäköisesti joku sanoman omistajan sukulaispoika dei-valinta tämän sivun kyhännyt, ja jälki sen mukaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus toimii kyllä jos omaa edes alkeelliset tietotekniikan taidot
Tietotekniikan taidot. lol. Osaatko liittää liitteen viestiin? Onko eri hakukoneiden käyttö hallinassa ja osataanko vielä suodattaa roskaposti ja valetiedot faktoista?
Ovatko sisilialaiset somaleja? ;) Näitä sinun sukupolvesi ajatuspieruja.
Pitää ymmärtää ihan perusjuttuja tietotekniikasta että tajuaa miksi tää lainaus ei toimi ja mitenkä sen voi käyttäjä itse osittain korjata.
Sulta se ei onnistu eikä muiltakaan hyödyttömiltä dei-suojatyöpaikka buumereilta, koska teistä ei ole mitään hyötyä kellekään nollaosaamisellanne
Pitää ymmärtää ihan perusjuttuja tietotekniikasta että tajuaa miksi tää lainaus ei toimi ja mitenkä sen voi käyttäjä itse osittain korjata.
Sulta se ei onnistu eikä muiltakaan hyödyttömiltä dei-suojatyöpaikka buumereilta, koska teistä ei ole mitään hyötyä kellekään nollaosaamisellanne
Harvemmin keski-ikäiset tai vanhemmat niissä dei-työpaikoissa ovat. Ovat kuule ihan sinun omaa ikäluokkaasi ja sinun ikäluokkasi juurikin haluaa tätä kaikkea woke-pasckaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikella ystävyydellä, et kuulosta siltä, että pystyisit todistamaan yhtään mistään mitään. Ja sehän olikin sosialistimaissa tyypillistä: todisteita ei tarvittu tai ne tekaistiin.
Ja vielä lisää näitä tekniikkaa osaavia buumereita jotka ei osaa edes auttavasti lainata viestejä
Kyllä ootte varmasti palkkanne ansainneet siellä suojatyöpaikoissane, v**un tyhmät apinat :DDD
Lainaus ei toimi aina kunnolla tällä pohjalla. Kunnon sosialistin tapaan et siis itse työskentele, vaan hyödyt muiden työskentelyn hedelmistä. Olisiko Venäjä sinulle parempi paikka asua?
Ei ole minun ongelmani korjailla jotain keskustelupalstan lainaustoimintoa. Jos toiminto ei toimi kunnolla, niin lainaan toisella tavalla. Jos jankkaavat autistit eivät kykene lukemaan toisenlaista lainausta, niin ongelma ei ole minun. Sinulle suosittelen vähintään yläasteen oppimäärän kertaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karl Marx on tyytyväinen helvetissä tähän uuteen päivitykseensä. Vastakkainasettelu puree ja pahoinvointi lisääntyy.
Tutlimusten mukaan juuri nuorissa woke-naisissa, jotka siis eivät ole liberaaleja vaikka niin väittävät, on huomattavasti enemmän mt-ongelmia, kuin muissa ryhmissä. Kulttuurisota vaatii uhrinsa ja Karl Marxilla on aina ollut perävalotakuu. Sääliksi käy näitä nuoria.
Kommunismissa ja sen uudessa päivityksessä, intersektionaalisessa ideologiassa ei ole mitään tekemistä klassisen liberalismin eli suvaitsevaisuuden kanssa.
Vasemmistolaisten naisten rummuttamassa "liberaaliudessa" ei ole mitään yhteistä klassisen liberalismin kanssa. Kyseessä on pikemminkin tunkkainen ahdasmielinen vasemmistolaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus toimii kyllä jos omaa edes alkeelliset tietotekniikan taidot
Tietotekniikan taidot. lol. Osaatko liittää liitteen viestiin? Onko eri hakukoneiden käyttö hallinassa ja osataanko vielä suodattaa roskaposti ja valetiedot faktoista?
Ovatko sisilialaiset somaleja? ;) Näitä sinun sukupolvesi ajatuspieruja.
Harvemmin keski-ikäiset tai vanhemmat niissä dei-työpaikoissa ovat. Ovat kuule ihan sinun omaa ikäluokkaasi ja sinun ikäluokkasi juurikin haluaa tätä kaikkea woke-pasckaa ;)
Nimenomaan keski-ikäiset valkoset on noissa dei-työpaikoissa, ovat saaneet ne työpaikat täysin suhteiden perusteella eikä osaamisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä on edelleen kommunistinen maa. Siellä on vallassa Putinit ja muut 70+ johtajat, jotka ovat nimenomaan neuvostoajan kasvatuksen ja koulutuksen saaneita.
Ai venäjä kommunistinen maa :DDDDDDD joo nyt meni jo ihan täysin pelleily asteelle. Ettehän te ymmärrä edes alkeiden alkeita niistä asioista mistä puhutte
Täysin puhdasoppinen kommunistivaltio. Putin entisenä KGB-miehenä on ympäröinyt itsensä vanhoilla kommareilla.
Luiltaan ja ytimiltään periaatteessa kyllä. Entiset valtionyhtiöt ovat kyllä näennäisesti yksityisomisteisia; siis poliittisen eliitin ja sen lähipiirin omistamia. Jos joku liike-elämän huipulla kritisoi Kremliä, majoittuu hän pian hotellihuoneessa, jonka tuuletusikkuna on jäänyt sisäköltä vahingossa auki. Kansasta ne jotka noudattavat kiltisti "yhteistä" doktriinia, voivat kohtuullisesti: viinaa riittää ja vapauksiakin oman perheen piirissä. Kaikki kodin ulkopuolella onkin järjestelmän valvomaa ja kontrolloimaa. Ihan myytävistä tuotemerkeistä harrastusseuroihin. Riittävästi aineellista hyvää ja riittävästi vapauksia, että niiden menettäminen äkillisesti herättää pelkoa. Ja sitä kautta tottelevaisuutta. Esimerkkejä teini-ikäisistä pojista, jotka katoavat kuukausiksi löytyäkseen myöhemmin Itä-Ukrainaan suuntaavasta junasta on pilvin pimein. Näistä yksityisistä entisistä valtionyhtiöistäkin tulee nopeasti lopputili jos erehtyy arvostelemaan koko tuotantokapasiteetin "suunnittelemista" sotatalouteen.
Missä siis, oi marxilaisnero, se ratkaiseva eroavaisuus Neuvostoliittolaiseen järjestelmään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin luulet, niin Suomessa ei onneksi ole käytössä sosialistimaiden rekrykäytäntöjä, joita toki toivot tänne. Suojatyöpaikkakin on toki parempi kuin ideologinen työttömyys.
Eli myönnät saaneesi suojatyöpaikkas täysin suhteilla. Eikös tuo ole juuri miten neuvostoliitossa toimittiin, puolekirja, mielipiteet, sukulaissuhteet määräsi mihin töihin pääsit.
Ja miten suojatyöpaikka on parempi kuin työttömyys, enemmän sinä vain riistät ympäröivän maailman hedelmiä itselles antamatta mitään takaisin
En myönnä autoritaarisille sosialisteille yhtään mitään. Kai muuten tajuat, että kommunistisessa unelmavaltiossa on 100 % työllisyys eli ideologinen työttömyys ei enää onnistu? Perseenpäristintehtaa
Sosialisteille ei myönnetä mitään, siksi te keksitte syytöksiä omasta päästä ja järjestätte näytösoikeudenkäyntejä, täysin kommunismin pelikirjan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun ongelmani korjailla jotain keskustelupalstan lainaustoimintoa. Jos toiminto ei toimi kunnolla, niin lainaan toisella tavalla. Jos jankkaavat autistit eivät kykene lukemaan toisenlaista lainausta, niin ongelma ei ole minun. Sinulle suosittelen vähintään yläasteen oppimäärän kertaamista.
niin koska oot tyhmä, laiska, osaamaton paska joka ei viitsi edes pienintä vaivaa nähdä että asiat sujuis paremmin. sellaista kai se on kun on tottunut istumaan perseellänsä tekemättä mitään ja palkka juossut vuoskymmeniä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun ongelmani korjailla jotain keskustelupalstan lainaustoimintoa. Jos toiminto ei toimi kunnolla, niin lainaan toisella tavalla. Jos jankkaavat autistit eivät kykene lukemaan toisenlaista lainausta, niin ongelma ei ole minun. Sinulle suosittelen vähintään yläasteen oppimäärän kertaamista.niin koska oot tyhmä, laiska, osaamaton paska joka ei viitsi edes pienintä vaivaa nähdä että asiat sujuis paremmin. sellaista kai se on kun on tottunut istumaan perseellänsä tekemättä mitään ja palkka juossut vuoskymmeniä
Jotta korjaisin jotain, niin siitä pitää maksaa. Ilmaiseksi en ala sosialistityyliin tekemään yhtä sekuntiakaan töitä. Korjaa itse, kun olet jo kohottanut itseksi Gatesin kaltaiseksi it-guruksi. Odottelemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko jutussa edes Suomen isoimmasta tasa-arvo ongelmasta eli miesten pakollisests asevelvollisuudesta mitään? Aika tekopyhää olla tasa-arvon kannattaja jos unohtaa tämän asian
No feministinen puolue on ainoa joka ajaa asevelvollisuutta kaikille. Eli tasa-arvoinen asevelvollisuus lienee sisäänrakennettuna näiden feministinaisten arvoihin.
Ironistahan on se, että miehille tällainen tasa-arvo ei jostain syystä kelpaa. Onko syynä se että sitten ei olisi enää mitään mistä uhriutua?
Femakkopuolue on uuskommunistinen.
Itse käytän seuraavaa tapaa lainata jos suora lainaus ei vaikuta toimivan:
- Kopioi halutun tekstin johon haluaa vastata.
- Haen ketjusta jonkun minkä tahansa puhtaan viestin ja klikkaan Lainaa.
- Korvaan ko. lainauksen edellä kopioidulla. ja vastaan viestiin Enterin painalluksen jälkeen niin että oma kursori on vastausta kirjoitettaessa äärivasemmalla (ei poliittisesti).
Vierailija kirjoitti:
- Korvaan ko. lainauksen edellä kopioidulla. ja vastaan viestiin Enterin painalluksen jälkeen niin että oma kursori on vastausta kirjoitettaessa äärivasemmalla (ei poliittisesti).
Copypaste toimii ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi näin. Naisena olen paremmassa turvassa, kun välttelen miehiä
N26
Naisena olen turvassa hyvien miesten seurassa. Olen tavannut elämässäni mahtavia miehiä. Välttelen tosin äh lä mi miehiä kuin ruttoa, sillä ma muista on vain harmia.
Se on mukava kuulla. Minun nuoruudessani Suomessa ei edes ollut ulkomailta tulleita miehiä, vaan ainoastaan suomalaisia miehiä. Kaikki minua luvatta käpälöineet ovat ihan suomalaisia. Samoin ne, jotka ovat uhanneet väkivallalla.
- Eri
Olen mies ja minua ovat uhanneet väkivallalla sekä miehet, että naiset, ihan tasapuolisesti. Se siitä "paremmasta" sukupuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Copypaste toimii ihan hyvin.
Jos kopioit ja kirjoitat tyhjään viestiin niin silloin vastaus ja lainaus ei erotu omina kenttinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haastatellut myöntävät elävänsä omassa kuplassaan ja järkyttyvänsä, jos kuulevat erilaisia mielipiteitä. Tätä tämä nykyaika on.
Eikös pervopersut toimi juuri noin? Eletään tiukassa kuplassa ja haukutaan kaikki muut. Naurettavaa tekopyhyyttä tämäkin kommentti.
Kaikkein kuplaantuneimpia ja ahdasmielisimpiä ovat vasemman laidan tallaajat. Tästä ei pääse yli eikä ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta jutusta kävi ilmi että nämä nuoret ei edes koe tarvitsevansa miehiä mihinkään, monella oli romanttinen suhde toiseen naiseen. Joku kertoi että ainoa läheinen mies oli oma isä. Muuten ei miesten kanssa edes vietetä aikaa.
Aika jännä juttu. Oma isä on kyllä rakas, mutta muut miehet ovat paskaa. Eikö tässä ole selvä ristiriita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin kuin luulet, niin Suomessa ei onneksi ole käytössä sosialistimaiden rekrykäytäntöjä, joita toki toivot tänne. Suojatyöpaikkakin on toki parempi kuin ideologinen työttömyys.
Eli myönnät saaneesi suojatyöpaikkas täysin suhteilla. Eikös tuo ole juuri miten neuvostoliitossa toimittiin, puolekirja, mielipiteet, sukulaissuhteet määräsi mihin töihin pääsit.
Ja miten suojatyöpaikka on parempi kuin työttömyys, enemmän sinä vain riistät ympäröivän maailman hedelmiä itselles antamatta mitään takaisin
En myönnä autoritaarisille sosialisteille yhtään mitään. Kai muuten tajuat, että kommunistisessa unelmavaltiossa on 100 % työllisyys eli ideologinen työttömyys ei enää onnistu? Perseenpäristintehtaaseen päristintä pakkaamaan vaan.
Vielä kun pärisisi.. ja mahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haastatellut myöntävät elävänsä omassa kuplassaan ja järkyttyvänsä, jos kuulevat erilaisia mielipiteitä. Tätä tämä nykyaika on.
Eikös pervopersut toimi juuri noin? Eletään tiukassa kuplassa ja haukutaan kaikki muut. Naurettavaa tekopyhyyttä tämäkin kommentti.
Luuletko ihan oikeasti, että vain persut vihaavat vassareita?
Olet täysin oikeassa. En tiedä vihaanko vai säälinkö vassareita. Jotenkin henkisesti vajaita he ovat. En ole persu, enkä muutenkaan kovin poliittinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kummasti samalla teikäläiset halveksii kokemattomia ja ujoja miehiä. Miesvihako on ok?
Onko ujot ja kokemattomat niitä, jotka ahdistelevat ilman lupaa?
Eivät ole.
Myönsit jo olevas täysin mihinkään kykenevä luuseri joka nostaa palkkaa siitä että pysyy mahdollisimman kaukana oikeista työntekijöistä jotka tekevät suorittavat työt.
Ja moneen kertaan on jo sanottu ettei sosialismi tarkoita autoritäärisyyttä, oot vaan aivan liian tyhmä tätäkään perusasiaa tajuamaan