Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Nyt puhuvat nuoret naiset, joiden asenteet ovat vielä jyrkemmässä murroksessa kuin nuorten miesten

Vierailija
29.12.2024 |

https://www.hs.fi/feature/art-2000010856527.html

Yllättäen: feminismi, vasemmisto, BLM, metoo, lesbous.

Kommentit (1415)

Vierailija
501/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoiset nuoret miehet tulisi kaikki tappaa

Nettivinkattu

Vierailija
502/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mgtow miehet menee omaan suuntaan. Meitä ei kiinnosta vihaiset femcellit vaan me katsotaan rauhassa laadukkain ja paras nainen.

No mene jo saatana! Eikö toi ollut juttu jo 5 vuotta sitten. Miks te meette korkeintaan ulilaudalle jauhamaan kaiket päivät wokesta ja feministeistä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poikani on jonkin sortin "vassari" mutta ei hänellä ole naisseurasta ollut puutetta. Kannattaisiko nuorten miesten kokeilla sitä eikä vain valittaa ja ruveta inceliksi?

Raiskaajia ei lasketa

Vierailija
504/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poikani on jonkin sortin "vassari" mutta ei hänellä ole naisseurasta ollut puutetta. Kannattaisiko nuorten miesten kokeilla sitä eikä vain valittaa ja ruveta inceliksi?

Vasemmistoliberaalilla miehellä on todella kova kysyntä parisuhdemarkkinoilla, kun sellaisia miehiä on niin vähän.

Sama jos on persunainen, niin on varaa valita omaa maailmankuvaa kannattavista miehistä. 

Vierailija
505/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raiskaajia ei lasketa

Voi jeesus mikä kambäkki. Oikeasti alan olla sitä mieltä että suurin osa tän sivun inceleiestä on älyllisesti jossain kehitysvammaisen tasolla

Vierailija
506/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mgtow miehet menee omaan suuntaan. Meitä ei kiinnosta vihaiset femcellit vaan me katsotaan rauhassa laadukkain ja paras nainen.

🤣

Vierailija
507/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
508/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mene jo saatana! Eikö toi ollut juttu jo 5 vuotta sitten. Miks te meette korkeintaan ulilaudalle jauhamaan kaiket päivät wokesta ja feministeistä 

Ihan oikeasti kiinnostaa tietää millanen näin vihainen nainen on: ikä, koulutus, ammatti, parisuhde tilanne

Vierailija
509/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistoliberaalilla miehellä on todella kova kysyntä parisuhdemarkkinoilla, kun sellaisia miehiä on niin vähän.

Sama jos on persunainen, niin on varaa valita omaa maailmankuvaa kannattavista miehistä. 

Vasemmistoliberaaliksi alkaa vain masokistinen mies joka tykkää olla kynnysmatto ja alistuva jees jees mies olla ei saa olla omia mielipiteitä.

Vierailija
510/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh kun oli vaikea lukea. Okei joo, nämä ovat nuoria neitejä ja ajattelu toki sen mukaista. Virheitä ajattelussa ja stereotypiossa on vain niin käsittämättömän paljon. Yksi sanoo että pojat ei muka kannusta toisiaan, että se on vain tyttöjen juttu. Öööö, no voin sanoa että jätkät nimenomaan kannustaa. Niillä ei ole "bestiksiä", vaan kaikki jätkät on samanarvoisia ja todellakin kaikkia kannustetaan. Väitän että enemmän he toisiaan tsemppaavat, kuin naiset. Nainen on naiselle susi, kuten sanotaan. He myös kuvaavat että vasemmisto on tasa-arvoa ja oikeisto ei. Kovin on yhdellä silmällä katsottu todellisuus. Se että joku raataa pitkää päivää, tekee hurjasti töitä menestymisensä eteen ja sitten sen työn hedelmät jaetaan kotona makaaville elämäntapataiteilijoille, niin sekö on sitten oikeudenmukaisuutta? Mutta joo, nuoria ja ajatuksiltaan kehittymättömiä vielä ovat. Mutta onhan tämä pelottava suuntaus, että nuoret naiset on saatu näin sekaisin kaikella tällä feminismin ja woken tuputtamisella.

Vierailija
511/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siinä on enemmän se että vasemmiston suuntaan olevat miehet ei pidä naisia pelkkänä kulutustavarana ja käyttöesineenä, niin sitä seuraakin saattaa helpommin löytyä. Nää palstaincelit on kyllä jo täysin pilalla, josseivat olleet sitä syntymästään niin vuosien ulilaudan käyttö on pilannut heidän kaikki mahdollisuudet onnelliselle pariutumiselle

Vierailija
512/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raiskaajia ei lasketa

Voi jeesus mikä kambäkki. Oikeasti alan olla sitä mieltä että suurin osa tän sivun inceleiestä on älyllisesti jossain kehitysvammaisen tasolla

Mun mielestä tommonen tilanne- ja huumorintaju kertoo nimenomaan korkeasta älykkyydestä. Ja se ettet sä keksi tohon mitään nasevaa vastalausetta kertoo sun pienestä.

Vierailija
513/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistoliberaaliksi alkaa vain masokistinen mies joka tykkää olla kynnysmatto ja alistuva jees jees mies olla ei saa olla omia mielipiteitä.

Tämä ei pidä paikkaansa ollenkaan. Se mitä sanotaan on yksi asia, se minkälaisten miesten kanssa näen naisten pariutuvan on aivan toinen asia. Miehen arvo- ja ajatusmaailma ei näytä painavan vaakakupissa juurikaan verrattuna ulkonäköön ja tulotasoon.

T. Vasemmistoliberaali kolmekymppinen helsinkiläismies

Vierailija
514/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika rohkeaa tekstiä joltain joka toiselee ainoastaan ulilaudan näkemyksiä

Vierailija
515/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset on feminismin aivopesemiä, itsenäinen ajattelu puuttuu. t. nainen 68 v

Vierailija
516/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommarinaiset ovat sikäli mukavia, että antavat helposti pillua. Panen lujaa ja roiskin mällit naamalle, ja sitten vaihtoon enkä koskaan näe uudelleen. Näitä hauska raivonussia kun ovat juuri päästäneet suustaan jotain typerää vihervasemmistolaista paskaa. Ollaan niin feministiä että, mutta sitten kuitenkin haluavat alistua miehekkäisiin otteisiin sängyssä. Parisuhteisiin tosin kelpuutan vain kunnollisemmat järkevät naiset, joilla ei viiraa päästä. t. akateeminen "oikeistolainen" mies

Tämä! On niin löyhät moraalit näillä muikkeleilla, että pillun saaminen on taattu. Huvittavinta on se, että olen tosi ra sistinen ja kuten sanoit, ns. "oikeistolainen", mutta nopeasti näiltäkin naisilta ideologia karisee, kun kohtaavat komean miehen, joka ei pelkää olla miehekäs ja varmaotteinen. Päästelen sitten vaikka millaisia "sammakoita" suustani, mutta tuntuu pillu vain kostuvan entisestään, kun en nakkaa paskaakaan siitä mitä pidetään hyväksyttävänä tai poliittisesti korrektina. Naisen liskoaivot edelleenkin haluavat miehekkään miehen, joka tekee mitä haluaa. Tässäpä naiseuden dualismi. 

Vierailija
517/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakka kantensa löytää. Lienee helpointa löytää vassarinainen. 

Vierailija
518/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤣

Kiitos.Kuljemme ylpeästi nokka pystyssä eteenpäin. We are men and we are strong! We are men and we are strong!

Vierailija
519/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no naiset nyt on keskimäärin tunteellisempia ja herkempiä ja miehet taas rationaalisemmin järjellä ajattelevia ja konkreettisia.

Kumpaakin tarvitaan. Jos mennään ääripäihin, oikealle tai vasemmalle, niin huonosti käy.

Ainahan se on niin ollut, että vihervasemmalla on enemmän naisia ja konserv oikealla on enemmän miehiä.

Itse olen mies ja keskusta-oikealla kansalliskonservatiivi.

Vierailija
520/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raiskaajia ei lasketa

Mun mielestä tommonen tilanne- ja huumorintaju kertoo nimenomaan korkeasta älykkyydestä. Ja se ettet sä keksi tohon mitään nasevaa vastalausetta kertoo sun pienestä.

Juu ihmisten kutsuminen raiskaajiks kertoo ihan helvetin korkeasta älykkyydestä ei saatana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän