HS: Nyt puhuvat nuoret naiset, joiden asenteet ovat vielä jyrkemmässä murroksessa kuin nuorten miesten
https://www.hs.fi/feature/art-2000010856527.html
Yllättäen: feminismi, vasemmisto, BLM, metoo, lesbous.
Kommentit (1415)
Pitäisikö olla miehiä ylöspäin katsova oikeistolainen r asisti?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö olla miehiä ylöspäin katsova oikeistolainen r asisti?
Ei kukaan mies sinusta kiinnostuisi, vaikka olisitkin.
Vierailija kirjoitti:
Lukematta paskaa
Joo. Epäilemättä.
Jos vähän ihmetellään tai kehutaan miehiä, niin heti joku toimittaja kurjoittaa jutun, että naisetpa vielä enemmän. Lapsellista.
Olen akateeminen mies Helsingissä. Naisseuraa on tarjolla loputtomasti, eikä tarvitse tyytyä artikkelin kaltaisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tällä jatkuvalla miesvihalla ajatellaan saavutettavan? Ihmettelen vain.
Muutosta. Pysyvää muutosta. Minäkin uskon, että patriarkaalisten heterosuhteiden aika on maailmassa ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutun mukaan joku nainen maalaa teosta, jossa nainen ampuu pinkillä kiväärillä. Maalaukseen tulee kuolleita miehiä ampujan ympärille. Onpa voimauttavaa!
Sairasta tuollainen on.
Mutta ihanan wokea.
t. Hesari
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen mies Helsingissä. Naisseuraa on tarjolla loputtomasti, eikä tarvitse tyytyä artikkelin kaltaisiin naisiin.
Olet surkea akateeminen- naisseuraa:):) Normaalilla akat olisi kunnon vaimo ja lapset. Mutta sinä haet naisseuraa:) Mikä on pielessä ;)?
Vierailija kirjoitti:
Jutun mukaan joku nainen maalaa teosta, jossa nainen ampuu pinkillä kiväärillä. Maalaukseen tulee kuolleita miehiä ampujan ympärille. Onpa voimauttavaa!
Onkohan tehty taidetta, jossa miehellä on kivääri ja ympärillä makaa kuoliaaksi ammuttuja naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ou jee, Hesari wokettaa jälleen...
YLE myös. Siellä on juttu kommaritytöstä, joka haluaa muuttaa Suomen kommunistiseksi. Hyi olkoon! Muuttakoon Venäjälle tai Pohjois-Koreaan.
Paljonkohan veloittaa anaalista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutosta. Pysyvää muutosta. Minäkin uskon, että patriarkaalisten heterosuhteiden aika on maailmassa ohi.
Sinun kuplassasi ehkä. Suurin osa on edelleen heterosuhteissa tai pyrkimässä sellaiseen.
Niin ja se ei ole kenenkään valinta. Minä en päättänyt olla homoseksuaali. Minä olin sitä jo silloin, kun alkoi sukupuolielämä kiinnostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet surkea akateeminen- naisseuraa:):) Normaalilla akat olisi kunnon vaimo ja lapset. Mutta sinä haet naisseuraa:) Mikä on pielessä ;)?
Alle 30-vuotiaan akateemisen miehen ei todellakaan kannata vielä vakiintua. Naisseuraa löytyy hakemattakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutos on kylläkin nimeltään sukupuutto.
Itse feministi-vassari-miehenä olen kiinnittänyt samaan huomiota. Naiset ovat ihan tutkitustikin nykyään vasemmalla ja jyrkkiä. Se on ihan ookoo, mutta hyvä tunnistaa ajankuva. Miesviha on hyvin epämiellyttävää tosin.
hs-lehti se jaksaa vuodesta toiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ou jee, Hesari wokettaa jälleen...
YLE myös. Siellä on juttu kommaritytöstä, joka haluaa muuttaa Suomen kommunistiseksi. Hyi olkoon! Muuttakoon Venäjälle tai Pohjois-Koreaan.
No ei se miesten ihailema natsivaltio ole sen parempi. Miesten ainoa mielenkiinto kun tuntuu olevan päästä rajattomasti raiskaamaan naisia ja tyttäriään sekä uunittamaan kaikki jotka ei ole alle 35 vuotiaita valkoisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista sekopäänaista en huolisi kumppaniksi kuitenkaan. Ollaan tyttöjen kanssa puhuttukin, että toista naista asuinkumppanina ei kestäisi mitenkään. Miehen sietää paljon paremmin.
T.heteronainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woken mielestä varmaan se naisseura. Pitäisi olla miesseuraa.
Rukoilen näiden naisten puolesta, että he järkiintyisivät ja kiinnostuisivst miehistä. Artikkeli kuvaa hyvin, miksi lapsettomuutta on länsimaissa
Vierailija kirjoitti:
Itse feministi-vassari-miehenä olen kiinnittänyt samaan huomiota. Naiset ovat ihan tutkitustikin nykyään vasemmalla ja jyrkkiä. Se on ihan ookoo, mutta hyvä tunnistaa ajankuva. Miesviha on hyvin epämiellyttävää tosin.
Miesviha on vain täysin ansaittua eikä se lopu ennen kuin miesten naisviha loppuu.
Ihan hyvä, että ovat keskenään. Ei akateemisia miehiä tuollaiset kiinnosta.