Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Nyt puhuvat nuoret naiset, joiden asenteet ovat vielä jyrkemmässä murroksessa kuin nuorten miesten

Vierailija
29.12.2024 |

https://www.hs.fi/feature/art-2000010856527.html

Yllättäen: feminismi, vasemmisto, BLM, metoo, lesbous.

Kommentit (1415)

Vierailija
1/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, että ovat keskenään. Ei akateemisia miehiä tuollaiset kiinnosta.

Vierailija
2/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö olla miehiä ylöspäin katsova oikeistolainen r asisti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö olla miehiä ylöspäin katsova oikeistolainen r asisti?

Ei kukaan mies sinusta kiinnostuisi, vaikka olisitkin.

Vierailija
4/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukematta paskaa

Joo. Epäilemättä.

Jos vähän ihmetellään tai kehutaan miehiä, niin heti joku toimittaja kurjoittaa jutun, että naisetpa vielä enemmän. Lapsellista.

Vierailija
5/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen mies Helsingissä. Naisseuraa on tarjolla loputtomasti, eikä tarvitse tyytyä artikkelin kaltaisiin naisiin.

Vierailija
6/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tällä jatkuvalla miesvihalla ajatellaan saavutettavan? Ihmettelen vain.

Muutosta. Pysyvää muutosta. Minäkin uskon, että patriarkaalisten heterosuhteiden aika on maailmassa ohi.

Vierailija
7/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutun mukaan joku nainen maalaa teosta, jossa nainen ampuu pinkillä kiväärillä. Maalaukseen tulee kuolleita miehiä ampujan ympärille. Onpa voimauttavaa!

Sairasta tuollainen on. 

Mutta ihanan wokea.

t. Hesari

Vierailija
8/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen akateeminen mies Helsingissä. Naisseuraa on tarjolla loputtomasti, eikä tarvitse tyytyä artikkelin kaltaisiin naisiin.

Olet surkea akateeminen- naisseuraa:):) Normaalilla akat olisi kunnon vaimo ja lapset. Mutta sinä haet naisseuraa:) Mikä on pielessä ;)?

Vierailija
9/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutun mukaan joku nainen maalaa teosta, jossa nainen ampuu pinkillä kiväärillä. Maalaukseen tulee kuolleita miehiä ampujan ympärille. Onpa voimauttavaa!

Onkohan tehty taidetta, jossa miehellä on kivääri ja ympärillä makaa kuoliaaksi ammuttuja naisia? 

Vierailija
10/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ou jee, Hesari wokettaa jälleen...

YLE myös. Siellä on juttu kommaritytöstä, joka haluaa muuttaa Suomen kommunistiseksi. Hyi olkoon! Muuttakoon Venäjälle tai Pohjois-Koreaan.

Paljonkohan veloittaa anaalista?

Vierailija
11/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutosta. Pysyvää muutosta. Minäkin uskon, että patriarkaalisten heterosuhteiden aika on maailmassa ohi.

Sinun kuplassasi ehkä. Suurin osa on edelleen heterosuhteissa tai pyrkimässä sellaiseen.

Niin ja se ei ole kenenkään valinta. Minä en päättänyt olla homoseksuaali. Minä olin sitä jo silloin, kun alkoi sukupuolielämä kiinnostamaan.

Vierailija
12/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet surkea akateeminen- naisseuraa:):) Normaalilla akat olisi kunnon vaimo ja lapset. Mutta sinä haet naisseuraa:) Mikä on pielessä ;)?

Alle 30-vuotiaan akateemisen miehen ei todellakaan kannata vielä vakiintua. Naisseuraa löytyy hakemattakin.

Vierailija
13/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutos on kylläkin nimeltään sukupuutto.

Vierailija
14/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse feministi-vassari-miehenä olen kiinnittänyt samaan huomiota. Naiset ovat ihan tutkitustikin nykyään vasemmalla ja jyrkkiä. Se on ihan ookoo, mutta hyvä tunnistaa ajankuva. Miesviha on hyvin epämiellyttävää tosin. 

Vierailija
15/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hs-lehti se jaksaa vuodesta toiseen

Vierailija
16/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ou jee, Hesari wokettaa jälleen...

YLE myös. Siellä on juttu kommaritytöstä, joka haluaa muuttaa Suomen kommunistiseksi. Hyi olkoon! Muuttakoon Venäjälle tai Pohjois-Koreaan.

No ei se miesten ihailema natsivaltio ole sen parempi. Miesten ainoa mielenkiinto kun tuntuu olevan päästä rajattomasti raiskaamaan naisia ja tyttäriään sekä uunittamaan kaikki jotka ei ole alle 35 vuotiaita valkoisia miehiä.

Vierailija
17/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista sekopäänaista en huolisi kumppaniksi kuitenkaan. Ollaan tyttöjen kanssa puhuttukin, että toista naista asuinkumppanina ei kestäisi mitenkään. Miehen sietää paljon paremmin.

T.heteronainen

Vierailija
18/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Woken mielestä varmaan se naisseura. Pitäisi olla miesseuraa.

Vierailija
19/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen näiden naisten puolesta, että he järkiintyisivät ja kiinnostuisivst miehistä. Artikkeli kuvaa hyvin, miksi lapsettomuutta on länsimaissa

Vierailija
20/1415 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse feministi-vassari-miehenä olen kiinnittänyt samaan huomiota. Naiset ovat ihan tutkitustikin nykyään vasemmalla ja jyrkkiä. Se on ihan ookoo, mutta hyvä tunnistaa ajankuva. Miesviha on hyvin epämiellyttävää tosin. 

Miesviha on vain täysin ansaittua eikä se lopu ennen kuin miesten naisviha loppuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi