Ihanaa ku on pörssisähkö!
Koko kuukaudelta sähkölasku 6e. Toivottavasti tämä jatkuu pitkään :)
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yksikin euro sähkö laskua niin muutan veneen alle.sähkö on perkeleen kallista.öööö eilen otin taksin ja lähdin kaupunkii ryypppäämää baareihin ja taksilla takas meni 340e rahaa mut 10euron sähkö laskusta lähtis henki.
No lähteehän se henki kun rahat mennyt ryyppäämiseen. Pakko säästää halvalla sähköllä.
saatana yksikin euro sähköön on paha oon sun kannalla .oon pilkkopimees kämpässä ja runkkaan munaa ku sähkö lasku 6e kuukaudessa.
laukesin mun sähkölaskun päälle kun oli vaan 6e kuukaudessa.
mut eile meni illan rientoihin yli 300e
koht lentää taas mällit sähkölaskun päälle 6e kuukaudessa.bensaan ja baareihin meni noin 700e kuukaudes mut se sähkö 6e kyl kiihottaa saatanasti. uuh uhh uhhh koht tulee.
Meillä mennyt tänä vuonna 16400kWh ja maksanut 4.4c/kWh. 8c määräaikaisella olisi maksanut noin 600€ enemmän.
Pörssisähkön jankkaus kuulostaa jo venäjän propagandalta
Vierailija kirjoitti:
Meillä mennyt tänä vuonna 16400kWh ja maksanut 4.4c/kWh. 8c määräaikaisella olisi maksanut noin 600€ enemmän.
veteletkö koskaan kätee? jos sähkölasku 6e kuukaudessa kun se on tärkein asia maailmassa.
nyt oon pilkkopimees ku kiihottaa se jos sähkölasku 6e kk
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on ihanaa kun on halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
veteletkö koskaan kätee? jos sähkölasku 6e kuukaudessa kun se on tärkein asia maailmassa.
nyt oon pilkkopimees ku kiihottaa se jos sähkölasku 6e kk
Tottakai vetelen, mutta 600€ säästön päälle heitän mällit.
2023 4.8c/kWh ja 2024 4.5c/kWh.💦💦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on ihanaa kun on halpaa.
sama iha kiihottaa ajatus et sähkölasku on 6e kuukaudessa.koht syömää ja juomaa saattaa mennä pari sataa euroa mut se sähkölasku 6e uuh aah uuh vaimoki iha märkä jo.
Mahtava lämmittää torppaa 0c sehän on aikas paljon vähemmän kuin halpa 8c🤣
Vierailija kirjoitti:
Jihuu, mullakin on pörssisähkö. Ja aamusaunassa käyty. Aamulla 0,00 senttiä kilowattitunnilta. 💪
Meillä siirto 8snt/kWh veroineen. Mutta ei tarvitse saunomiseen katsella sähkön hintaa, riittää kun liiteristä puita löytyy. Nyt on noin 60 pinokuutiota kuivaa klapia. Joka päivä sauna lämpiää ja kiukaan säiliöllä lämpiää käyttövesi lähes 100 prosenttisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jihuu, mullakin on pörssisähkö. Ja aamusaunassa käyty. Aamulla 0,00 senttiä kilowattitunnilta. 💪
Meillä siirto 8snt/kWh veroineen. Mutta ei tarvitse saunomiseen katsella sähkön hintaa, riittää kun liiteristä puita löytyy. Nyt on noin 60 pinokuutiota kuivaa klapia. Joka päivä sauna lämpiää ja kiukaan säiliöllä lämpiää käyttövesi lähes 100 prosenttisesti.
mut saunoppa pörssi sähköllä kyllä kulli seisoo ku nii halpaa.ja se on elämässä tärkeintä ettei sähköön mene ku 6e kuukaudessa.
6e sähkölasku kk uuh aah uuh ahh emäntä on niin märkä jo.tankattii autoo äske 80 eurolla ei maksanu mitää mut sähkö lasku jos nousis vaikka 10 euroo kuukaudessa se olis paha.
Vierailija kirjoitti:
Mahtava lämmittää torppaa 0c sehän on aikas paljon vähemmän kuin halpa 8c🤣
kiihottiko?
ja kyl on muna kovana ku jollain sähkölasku 6e kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Olkaa tyytyväisiä r y zz än varjolaivastolle edullisesta pösästä. Ei hullumpi juttu, että viron r y zz ät ei saa Suomesta sähköä reiluun puoleen vuoteen kaapelirempan vuoksi ja se tietää edullista hintaa pösäläisille, toivottavasti myös määriksille edullisimpina soppareina.
No kyllä se toimiva kaapeli on sekä Viron että Suomen etu. Saadaanhan me sillä myytyä sähköä ulkomaille ja kovien pakkasten aikaa tarvittaessa vähän lisäsähköä Virosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mut saunoppa pörssi sähköllä kyllä kulli seisoo ku nii halpaa.ja se on elämässä tärkeintä ettei sähköön mene ku 6e kuukaudessa.
On on mulla pörssisähkö ollut monta vuotta, joku potenssi häiriö varmaan kun vaatii kosketuksen. Ei toimi sähkölaskulla.
Olkaa tyytyväisiä r y zz än varjolaivastolle edullisesta pösästä. Ei hullumpi juttu, että viron r y zz ät ei saa Suomesta sähköä reiluun puoleen vuoteen kaapelirempan vuoksi ja se tietää edullista hintaa pösäläisille, toivottavasti myös määriksille edullisimpina soppareina.