Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa ku on pörssisähkö!

Vierailija
29.12.2024 |

Koko kuukaudelta sähkölasku 6e. Toivottavasti tämä jatkuu pitkään :)

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kiinteä sähkö oli 4.95e viimekuus ja 3.97e perusmaksu. Enskuussahan pörssisähkö on sit taas 2e niinkuin viime vuonna ja mä nauran matkalla pankkiin😉

Asutko jossain äitis kellarissa🤣

53 neliöises kaksios ja ihan itekseen 😊

Vierailija
62/83 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kiinteä sähkö oli 4.95e viimekuus ja 3.97e perusmaksu. Enskuussahan pörssisähkö on sit taas 2e niinkuin viime vuonna ja mä nauran matkalla pankkiin😉

Kerrostalossa tai rivitalo😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu niin kauan kun sähköjohto Viroon on poikki

Vierailija
64/83 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla alkaa pitempi pakkasjakso ja sähkön kysyntä raketoi. Sitten ollaan jännän äärellä. Toisaalta, pörssisähköläisillä on pankkitilit täynnä puskuria pitkän halvan pörssisähköjakson jälkeen. Onhan?

Vierailija
65/83 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuu niin kauan kun sähköjohto Viroon on poikki

Öööö, on jatkunut jo 2 vuotta halpa hinta.

Vierailija
66/83 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä mt-potilaiden kokoontumisajoja.

Vierailija
67/83 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs huvittavaa noissa taloissa asumisessa on?. Eipähän tarvii tehä mitään talontöitä. Ei tarvii maksella jätemaksui ja putkiremonttei tai muitakaan kului mitä omakotitalot imee. Säästyy rahat järkevämpään puuhaan. Ja mikä parasta asuinpaikkoi voi vaihdella kun mieli tekee 

Vierailija
68/83 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pelkästään autotalli +varasto 48 neliötä. 8km päässä kotoa on talliosake 90 neliötä. Nämä on yhteensä alle puolet kodin pinta-alasta. Kaikki lämpenee sähköllä. Ahdistaisi joku kerrostalokaksio.

Vierailija
69/83 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienestä tulee köyhät onnelliseksi :)

Vierailija
70/83 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs huvittavaa noissa taloissa asumisessa on?. Eipähän tarvii tehä mitään talontöitä. Ei tarvii maksella jätemaksui ja putkiremonttei tai muitakaan kului mitä omakotitalot imee. Säästyy rahat järkevämpään puuhaan. Ja mikä parasta asuinpaikkoi voi vaihdella kun mieli tekee 

Ai vielä vuokralla🤣 rahat menee vuokranantajan taskuun🤣

Vierailija
71/83 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksiön sähkölaskulla ei ole mitään merkitystä oli mikä soppari tahansa, huoh...

Vierailija
72/83 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne asumisen kulut maksettava on asumismuodosta riippumatta. Tai no vankilassa olemisesta ei kait tarvi maksaa. Ja niin maksaa osakas tai vuokralainen vuokrassaan yhtälailla. Huoletonta on tosiaan ja sähkölasku mitätön. Kymmenessä vuodessa on meillä sähkölasku noussut noin 10%, vuokra 5%, vesilasku laskenut. Ei tee tiukkaa.

Vierailija
73/83 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

&nb

Nojaa vuokra on 595e sähkö sen 10e ja puhelin 27e. Ja muita kului ei oo ainakaan vakiona kuukaudessa. Jää hyvin rahaa säästöön kuukaudessa. 

Vierailija
74/83 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä maksoin viimeisimmästä kt-asunnostani putkiremontista ja kylppäriremontista 45 tonnia.

Vierailija
75/83 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pörssisähkön jankkaus kuulostaa jo venäjän propagandalta 

Missäpä teikäläiset ei niitä venäläisiä ja iigoreita jo näkisi.

Vierailija
76/83 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olkaa tyytyväisiä r y zz än varjolaivastolle edullisesta pösästä. Ei hullumpi juttu, että viron r y zz ät ei saa Suomesta sähköä reiluun puoleen vuoteen kaapelirempan vuoksi ja se tietää edullista hintaa pösäläisille, toivottavasti myös määriksille edullisimpina soppareina.

No kyllä se toimiva kaapeli on sekä Viron että Suomen etu. Saadaanhan me sillä myytyä sähköä ulkomaille ja kovien pakkasten aikaa tarvittaessa vähän lisäsähköä Virosta.

Mistä se Viro sitä sähköä meille pakkasilla muka pieraisee kun ei niillä ole edes omaa tuotantoa?

Vierailija
77/83 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhah arvasin että tästäkin saadaan joku venäjänmielinen juttu jos iloitsee kaapelirikosta seuranneesta hyvästä asiasta :D Ei siis kyllä meidän pitää maksaa vaikka vähän ylimääräistä että Putinille saatais paha mieli eikö niin.

Vierailija
78/83 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teit kun sähkö oli päiväkausia 20 senttiä ja yli 30 senttiä kun oli yli -20 pakkanen. Itse laskin että meillä päivä 30 sentin hinnalla on 30€ kovalla pakkasella. Ja nimenomaan se tekee pörssissä epäkannattavan kun hinta on silloin kova kun kulutuskin on. Eihän esim kesällä mikään sähkö maksa kun sitä ei kulu. 

Vierailija
79/83 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teit kun sähkö oli päiväkausia 20 senttiä ja yli 30 senttiä kun oli yli -20 pakkanen. Itse laskin että meillä päivä 30 sentin hinnalla on 30€ kovalla pakkasella. Ja nimenomaan se tekee pörssissä epäkannattavan kun hinta on silloin kova kun kulutuskin on. Eihän esim kesällä mikään sähkö maksa kun sitä ei kulu. 

Meillä vuoden 24 kallein päivä 5.1 oli 84e, seuraavaksi kallein 30e ja sen jälkeen pudottiinkin alle 20 euron.

Kesällä kuluu jäähdytykseen ja ilmanvaihtoon ja ruokaakin tehdään ihan normaalisti, suihkussa käydään 2x kun talvella vain 1xpäivässä. Kyllä kuluu!

Tasan jaettuna sähkölasku (siirtoineen, veroineen ja kuluineen) 185e/kk. Kohtuullista kun on sähkölämmitteinen talo ja iso at

Vierailija
80/83 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihanaa on siinä että sähköt ei toimi?