Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka osaatte lopettaa tapailun?

Vierailija
28.12.2024 |

Täällä on aina ketjuja karmeista treffeistä ja treffikumppaneista, ja suhteista jotka tyssäsivät melkein alkuunsa. Kateudella luen, kun olette osanneet jättää suhteen sikseen, kun miehellä on ollut esim. puutteita hygieniassa tai käytöstavoissa.

Minä en osaa, vaan koetan aina selitellä noita puutteita jotenkin, ja kuvittelen että asia kyllä korjaantuu. Vaikka kokemusta jo on että ei korjaannu, vaan muuttuu pahemmaksi. 

Miten te olette niin päättäväisiä ja itsevarmoja, että osaatte vain sanoa että tämä mies ei nyt ole mua varten?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole hygieniahysteerikko ollenkaan. Silti onnistunut järkyttymään joskus, tai useinkin. Toinen ääripää on juuri hygieniahysteerikot. Ihmisillä on tapana jämähtää omiin rutiineihinsa.

Lähinnä se mikä vaivaa on hirvittävä haju ympäriinsä koko ihmisessä, todella todella rasvaiset hiukset, viikon plakit hampaissa, valtavan tahraiset vaatteet päivästä toiseen muualla kuin kotona tai metsässä ja erilaiset pitkään muhineet klöntit alaosastolla eri suunnissa. 

Rikkinäiset paidankainalot ja venyneet kaulukset, paidan rinnuksilla päivästä toiseen leipälautasen kokoinen ruokatahra. Monta viikkoa käytössä olleet housut lököttivät pesemättömyyttään ja haisivat takapuolelta. Miehestä vaatteet olivat ihan hyvät vierailulle kaveripariskunnan luokse. Hampaita ei pessyt, koska kertoi hammasharjan katkenneen. 

Vierailija
62/62 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole hygieniahysteerikko ollenkaan. Silti onnistunut järkyttymään joskus, tai useinkin. Toinen ääripää on juuri hygieniahysteerikot. Ihmisillä on tapana jämähtää omiin rutiineihinsa.

Lähinnä se mikä vaivaa on hirvittävä haju ympäriinsä koko ihmisessä, todella todella rasvaiset hiukset, viikon plakit hampaissa, valtavan tahraiset vaatteet päivästä toiseen muualla kuin kotona tai metsässä ja erilaiset pitkään muhineet klöntit alaosastolla eri suunnissa. 

Rikkinäiset paidankainalot ja venyneet kaulukset, paidan rinnuksilla päivästä toiseen leipälautasen kokoinen ruokatahra. Monta viikkoa käytössä olleet housut lököttivät pesemättömyyttään ja haisivat takapuolelta. Miehestä vaatteet olivat ihan hyvät vierailulle kaveripariskunnan luokse. Hampaita ei pessyt, koska kertoi hammasharjan katkenneen. 

Ihan perus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla