Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun täytyy olla aikuinen ja päättää tapailusuhde

Vierailija
17.09.2025 |

Oon yleensä aina hoitanut sen ghostaamalla mutta nyt en voi kun se asuu viereisessä talossa. En osaa hoitaa tällaisia asioita. Vaikeaa kun en halua loukata ketään n

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko että ghostaamalla et ole loukannut? 

Vierailija
2/10 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelitko että ghostaamalla et ole loukannut? 

No tiiän mut en vaan pysty kasvotusten pahoittamaan kenenkään mieltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli myönnät ettei ghostaaminen ole aikuisen touhuja. Kiitos!

Vierailija
4/10 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli myönnät ettei ghostaaminen ole aikuisen touhuja. Kiitos!

No ei se tietenkään ole mutta on vaan helpompi niin ettei joudu kohtaamaan sitä tilannetta. 

Vierailija
5/10 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sulle. Oot pelkuri kun et kykene kohtaamaan negatiivisia tunteita. Mut yksi ghostasi juuri kesällä, sekin sanoi ettei halua loukata ja siksi ehkä ghostasi ilman selityksiä. Ja loukkasi silti ja pahasti.

Vierailija
6/10 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin tapailusuhde? Todennäköisesti kyseessä on ollut seksuaalisen hyväksikäytön panosuhde etkä edes tiedä naisen lempiväriä. Mene biojätteeseen, miesroska

Vierailija
7/10 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein sulle. Oot pelkuri kun et kykene kohtaamaan negatiivisia tunteita. Mut yksi ghostasi juuri kesällä, sekin sanoi ettei halua loukata ja siksi ehkä ghostasi ilman selityksiä. Ja loukkasi silti ja pahasti.

Niin no pakeista tulee joillekin paha mieli. Vaikka sen sanoisi ystävällisesti ääneen niin silti. Koska siitä tulee paha mieli, että toinen ei halua nähdä itseä enää vaikka itse haluaa, ja sitten keksitään tekosyy että se ilmoitti asian jotenkin väärin, väärällä tavalla, tai joku muu on pielessä, ja etsitään tekosyy purkaa se pettymys toiseen, useimmiten väkivaltana.

Tämän vuoksi se ghostaaminen kehittyi. Liian moni nainen sai osakseen pakkiraivon, eroraivon. Edelleenhän ero on naiselle hengenvaarallinen tapahtuma.

Aina kun olen ehdottnut, miten ottaa pakit vastaan hyvin, olen saanut pelkkiä negatiivisia reaktioita. Oikea tapahan on tietysti:

"Aijaa, okei. Kiitos että kerroit ja kiitos ajastasi kaiken kaikkiaan, minulla oli oikein kivaa. Ja jos joskus muutat mielesi niin ole vaikka udelleen yhteydessä!" 

Näin. Kypsää ja aikuismaista. Ei vammaisia ja sekopäisiä pakkiraivoja. Olkaa hyvät.

Vierailija
8/10 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin tapailusuhde? Todennäköisesti kyseessä on ollut seksuaalisen hyväksikäytön panosuhde etkä edes tiedä naisen lempiväriä. Mene biojätteeseen, miesroska

Oon kyllä nainen eikä tässä oo seksistä kyse 

Vierailija
9/10 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten mää vaan oon sen kanssa niin ei tarvi. En kyllä halua mutta sekin tuntuu helpommalta kuin ilmoittaa asiasta. 

Vierailija
10/10 |
17.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En halua loukata ketään"

-ghostaaja

🤦

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi