Helsingissä palaa - 2 ihmistä kuollut, 👮 epäilee henkirikosta
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Oho, tuo on vain parin kilometrin päässä meikäläisestä! En ole ollut tänään ulkona, ei ole havaintoa savun hajusta.
Doxxasitko itsesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, tuo on vain parin kilometrin päässä meikäläisestä! En ole ollut tänään ulkona, ei ole havaintoa savun hajusta.
Doxxasitko itsesi?
No tässä on aika paljon lääniä parin kilometrin säteellä palopaikasta, eiköhän henkilöllisyyteni ole turvassa. Ja itse asiassa vienon savun hajunkin olen nyt tuntevinani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ei saanut hyviä joululahjoja.
Tai joku jaksoi tsempata jouluun asti hirveässä suhteessa..
Vaimo kertoi eroaikeistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doxxasitko itsesi?
No tässä on aika paljon lääniä parin kilometrin säteellä palopaikasta, eiköhän henkilöllisyyteni ole turvassa. Ja itse asiassa vienon savun hajunkin olen nyt tuntevinani.
Ja jatkat vaan vielä yksityiskohtaisemmin. Joku sekopää saisi hyvin helpolla rajattua potenttiaalisen alueen pelkästään sun kuvauksien perusteella. Sulla ei taida paljon olla itsesuojeluvaistoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doxxasitko itsesi?
Ja jatkat vaan vielä yksityiskohtaisemmin. Joku sekopää saisi hyvin helpolla rajattua potenttiaalisen alueen pelkästään sun kuvauksien perusteella. Sulla ei taida paljon olla itsesuojeluvaistoa?
Nopeesti laskin että kyseisellä alueella asuu noin 40000 ihmistä. Siitä sitten rajaamaan.
Noissa puutaloissa asuu vaan vanhuksia..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doxxasitko itsesi?
Nopeesti laskin että kyseisellä alueella asuu noin 40000 ihmistä. Siitä sitten rajaamaan.
Paitsi, että olet tarjonnut meille jo seuraavat tiedot:
- Parin kilometrin etäisyys (arviolta 2-4)
- Ei ole ollut ulkona (todennäköisesti eläkeläinen)
- Paljon "lääniä" (mahdollisesti tyhjää tilaa asunnon ympärillä)
- Savun haju (pienentää sädettä, jonka ympäriltä etsiä)
Näillä tiedoilla saadaankin jo mahdollista otosta pienennettyä huomattavasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Doxxasitko itsesi?
Pielessä tuossakin useampi kohta. Mutta tule ihmeessä pihalle huutelemaan kun olet löytänyt mut.
Vierailija kirjoitti:
Viherpunikit ja heidän suomalaisvastaiset lemmikkinsä ovat olleet taas asialla.
Omistushaluinen sairas alkoholisti persu tainnut saada kuulla vaimon eroaikeista, joten päättänyt harjoittaa sitä persujen parempaa kunniamurhaamista.
Pitäähän persujen suomalaisia perinteitä pitää yllä.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ei se heille sen mukavampaa ole käristyä hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Häke saanut ilmoituksen pahoinpitelystä, poliisin tultua paikalle talo liekeissä ja savusukeltajat löytäneet talosta kaksi vainajaa.
Ei, vaan se oli 1.5 tuntia aikaisemmin se ilmoitus pahoinpitelystä ja poliisi kävi vain rauhottelemassa tilannetta eikä vienyt ketään pois. Sitten roihahti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ei se heille sen mukavampaa ole käristyä hengiltä.
Ei vaan mietin että onko joku pappa tappanut mummon vai mummo papan ja mikä motiivi.
Kantiksen tekosia, koska puutalo ja parempi asuinalue. Sitä vain en tajua miten naiset seukkaa näiden kanssa, esim. Rikospaikka ohjelmassa esitelty Harri Puhjon murhatapaus. Sekin on niin pelottavan näköinen häiskä että jos olisin nainen, olisin vaihtanut kadun puolta jo naaman perusteella. Joillakin ei ole itsesuojeluvaistoa tai sitten on vaan pakko saada J ä n n ä miestä, kilt ti mies ei kelpaa.
"Paitsi, että olet tarjonnut meille jo seuraavat tiedot:
Näillä tiedoilla saadaankin jo mahdollista otosta pienennettyä huomattavasti"
Ei jummijammi, oon tiennyt aina, että palstalla on sekopäitä, mutta tää on kyllä palstallakin melko sekava suoritus. 😂🤣😂🤣😭
Vierailija kirjoitti:
Kantiksen tekosia, koska puutalo ja parempi asuinalue. Sitä vain en tajua miten naiset seukkaa näiden kanssa, esim. Rikospaikka ohjelmassa esitelty Harri Puhjon murhatapaus. Sekin on niin pelottavan näköinen häiskä että jos olisin nainen, olisin vaihtanut kadun puolta jo naaman perusteella. Joillakin ei ole itsesuojeluvaistoa tai sitten on vaan pakko saada J ä n n ä miestä, kilt ti mies ei kelpaa.
Kyl mää nii mieleni pahoitin... Kannattaa ottaa vastuu omasta elämästään, niin saattaa se vaimokin löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hätäkeskus sai hälytyksen Petaksentiellä syttyneestä palosta noin kello 19.30. Sitä ennen lauantai-iltana poliisi oli saanut ilmoituksen epäillystä pahoinpitelystä samassa osoitteessa.
Olisi ottanut silloin kiinni tän pahoinpitelijän niin ei olisi tätä tapahtunut..
Totta muuten! Miksi tekijää ei viety putkaan?
Eivät kerenneet. Menneet paikalle hakemaan pahoinpitelijän niin talo jo liekeissä. Luetun ymmärtäminen ?
Vierailija kirjoitti:
"Paitsi, että olet tarjonnut meille jo seuraavat tiedot:
Näillä tiedoilla saadaankin jo mahdollista otosta pienennettyä huomattavasti"
Ei jummijammi, oon tiennyt aina, että palstalla on sekopäitä, mutta tää on kyllä palstallakin melko sekava suoritus. 😂🤣😂🤣😭
Todella sairas on.
Joo ja asuu vanhempia ihmisiä.