Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut pystyy lähtemään esim kauppaan heti?

Vierailija
28.12.2024 |

Itsellä kestää ainakin 2 tuntia valmistautua ja laittautua kauppareissua varten.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee noin kolme minuuttia. Käyn vessassa, harjaan pitkät hiukset, hiuskiinne jakaukseen, huulipuna tai -kiilto, poskipunaa sipaus, kevyt kulmaväri ja kulmien harjaus. Hajuvesi. 

Pitkä takki, korkosaappaat ja laukku. Pipo ja hanskat tarvittaessa.

Melko siisti aina. Sama rutiini aina. 

Aamulla tottakai menee enemmän aikaa. Esimerkiksi hammastouhuun menee noin 3-5 minuuttia.

Vierailija
22/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa, lähden lenkille , muovikassi taskussa ja maksukortti. Tullessa käyn kaupassa. 

Jos muuten lähden kauppaan, ei muuta kuin ulkovaatteet päälle ja tilkka poskipunaa,,, 3 min menee,,, kesällä 5 min.edellyttäen ,että hiukset on nätisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kengät jalkaan ja ovesta ulos. Menee noin 3min tästä sohvalta kun lähden niin olen jos kaupassa.

Et käy suihkussa ja pese hiuksia? Et harjaa hiuksia? Et rasvaa naamaa? Et pese hampaita? Et valitse vaatteita erikeen? Itse teen tämä kaikki jos lähden ovesta ulos.

Ap

Käyn suihkussa aamulla, jolloin teen muutkin, hampaiden pesut jne. Kauppareissulle vaatteet pikaisesti sään mukaan. Teatteri yms. reissulle sitten erikseen. Kyllä minua harmittaisi tuhrata pari tuntia siihen, että "menen ovesta ulos", esim. kauppaan.

Vierailija
24/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet päälle ja ulos. Ei ole vaikeeta.

Vierailija
25/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että täällä on ihmisiä, joiden ei tarvi aamulla herätä töihin, vaan päivä rötvätään pyjamassa tukka pystyssä ja hampaat pesemättä. 

Sairastu säkin skitsofreniaan nii ei "tartte" mennä etkä edes pääse .olet etuoikeutettu m.

Vierailija
26/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. kymmenessä minsassa hampaiden pesu, päällystakki ja kaulaliina päälle, eteisen pöydältä rahapussi ja avaimet taskuun ja kengät jalkaan, kävely ulos autolle ja kohti kauppaa joka on kolmen kilsan päässä. Olen kotona sellaisissa olovaatteissa että niillä kehtaa lähteä ulos koska tahansa.

Vierailija
27/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee noin kolme minuuttia. Käyn vessassa, harjaan pitkät hiukset, hiuskiinne jakaukseen, huulipuna tai -kiilto, poskipunaa sipaus, kevyt kulmaväri ja kulmien harjaus. Hajuvesi. 

Pitkä takki, korkosaappaat ja laukku. Pipo ja hanskat tarvittaessa.

Melko siisti aina. Sama rutiini aina. 

Ja kädet tietty pesen, kun olen käynyt vessassa. 

Vierailija
28/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että täällä on ihmisiä, joiden ei tarvi aamulla herätä töihin, vaan päivä rötvätään pyjamassa tukka pystyssä ja hampaat pesemättä. 

Sairastu säkin skitsofreniaan nii ei "tartte" mennä etkä edes pääse .olet etuoikeutettu m.

Hieno mainoslause, olen myyty, missä voin ilmoittautua heti sairastumaan skitsofreniaan?!