Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut pystyy lähtemään esim kauppaan heti?

Vierailija
28.12.2024 |

Itsellä kestää ainakin 2 tuntia valmistautua ja laittautua kauppareissua varten.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, vaatteet päälle ja autoon.

Vierailija
2/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko lähteä, onnistuu alle tunnissa. En pahemmin edes laittaudu, vaan lähden "seinästä revityn" näköisenä, tukka sotkunutturalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mikä olet? Nyt en ehkä ihan tajunnut :D

Vierailija
4/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät jalkaan ja ovesta ulos. Menee noin 3min tästä sohvalta kun lähden niin olen jos kaupassa.

Vierailija
5/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vedän takin päälle ja kengät jalkaan, talvella vielä pipo, muutama minuutti ja olen jo matkalla. Joskus illalla kun on jo suihkussa käynyt ja yövaatteet päällä, pitkä takki ja saappaat auttaa.

Vierailija
6/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kengät jalkaan ja ovesta ulos. Menee noin 3min tästä sohvalta kun lähden niin olen jos kaupassa.

Et käy suihkussa ja pese hiuksia? Et harjaa hiuksia? Et rasvaa naamaa? Et pese hampaita? Et valitse vaatteita erikeen? Itse teen tämä kaikki jos lähden ovesta ulos.

Ap

Vierailija
7/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei mene laittautumiseen, mutta pitäähän siihen valmistautua henkisesti. En tykkää ollenkaan sellaisesta, että mies tulee yhtäkkiä ilmoittamaan, että pitäisi lähteä kauppaan. Kyllä vähintään 1-2 tunnin etukäteisvaroitus pitää olla, että ehtii sopeutumaan. Mieluummin niin, että tiedän jo aamulla, että illalla mennään kauppaan. Niin en vitkuttele omien tehtävieni kanssa, vaan hoidan ne ajoissa että voin lähteä kauppaan ilman ahdistusta tekemättömistä hommista.

En enää edes suostu sellaiseen, että lähtisin kauppaan keskellä päivää, jos olisi tarkoitus saada samana päivänä tehtyä vielä jotain muutakin. Kauppareissu vie kaikki voimat, eikä sen jälkeen jaksa enää mitään hyödyllistä.

Vierailija
8/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. En meikkaa ja hiukset tarvii kuivata ja suoristaa vain pari kertaa viikossa pesun jälkeen. 

Vierailija
9/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et käy suihkussa ja pese hiuksia? Et harjaa hiuksia? Et rasvaa naamaa? Et pese hampaita? Et valitse vaatteita erikeen? Itse teen tämä kaikki jos lähden ovesta ulos.

Ap

Minä teen nuo aamulla. Ei tarvi erikseen lähtöä tehdessä. 

Vierailija
10/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt joutusin pukee päälle, pestä naaman ja hampaat ja laittaa peruukin päähän.

Vierailija
11/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä menee, pari minuuttia kun laittaa päälle ja lähtee menemään.

M51

Vierailija
12/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ole tuo lainaamasi henkilö, mutta kyllä mä käyn suihkussa, puen vaatteet ja pesen hampaat ihan joka ikinen aamu. En mä tee niitä vain sinä päivänä kun lähden kauppaan. 

Ei mulla mene kun se pari hassua minuuttia jos mies sanoisi, että lähdetään. Takki päälle ja kengät jalkaan. Talvisin on vielä kätevämpää kun voi laittaa pipon päähän - ei tarvii välttämättä tukkaakaan kammata.

Vierailija
13/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aamulla tehnyt aamutoimet normaalisti pääsee 15 minuutissa helpostikin ovesta ulos tarvittsessa.

Vierailija
14/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi on parasta aikaa. Pipo päähän ja menoksi. Kesällä pitää laittaa hiukset kuntoon.

Vierailija
15/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä oon usein aika unisen näköinen, mutta auttaa paljon talvella että voi vaan vetää hatun päähän. Yleensä laitan sitten letin jos hiukset rasvaiset niin ei paljon näy siellä takaa. Kasvot pesen äkkiä kylmällä vedellä niin piristyy. Kesällä onkin sitten vähän eri juttu.

Vierailija
16/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et vissiin käy edes töissä, jos noin kauan menee päästä ovesta ulos. Kun käy joka päivä suihkussa ei pidä erikseen kauppaa varten käydä. Ja rasvata naamaa, joka rasvataan jo aamulla kun pesee naama. Hampaat on pesty myös aamulla. Vaatteet on ne mitkä on päällä ja siihen päällysvaatteet. 

Vierailija
17/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että täällä on ihmisiä, joiden ei tarvi aamulla herätä töihin, vaan päivä rötvätään pyjamassa tukka pystyssä ja hampaat pesemättä. 

Vierailija
18/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pakko lähteä, onnistuu alle tunnissa. En pahemmin edes laittaudu, vaan lähden "seinästä revityn" näköisenä, tukka sotkunutturalla.

Mihin sinulla sitten menee tuollainen aika? Itse pääsen viidessä minuutissa. 

Vierailija
19/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee noin kolme minuuttia. Käyn vessassa, harjaan pitkät hiukset, hiuskiinne jakaukseen, huulipuna tai -kiilto, poskipunaa sipaus, kevyt kulmaväri ja kulmien harjaus. Hajuvesi. 

Pitkä takki, korkosaappaat ja laukku. Pipo ja hanskat tarvittaessa.

Melko siisti aina. Sama rutiini aina. 

Vierailija
20/28 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla herättyä laittautuu, ajaa parran, pesee hampaat ja käy suihkussa. Sen jälkeen on koko päivän valmis lähtemään heti vaikka kauppaan.