Moottorisänky kokemuksia? Kannattaako hankkia?
Vanha sänky on tullut tiensä päähän ja olen miettinyt moottorisängyn hankkimista. Nykyinen sänkyni on normi sänky mutta moottorisänky voisi auttaa nukkuma-asentojen säätämisessä esim jos tulee flunssa tai närästää. Onko teillä kokemusta moottorisängyistä?
Kommentit (69)
Kannattaa hankkia. Itsellä on selkäkivut hävinneet ja paljon mukavampi lukea kirjaa kunnon asennossa.
Eikös ne ole yleensä viimeisiä lepopaikkoja?
Kyllähän sängyssä pitää moottori olla, vähintään 5.0l v8! Saa kunnon hyrskytystä muijakin sängyssä!
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sängyssä pitää moottori olla, vähintään 5.0l v8! Saa kunnon hyrskytystä muijakin sängyssä!
Tuollanen oo muijaa nähnykkään, runkkaat vaan vanhassa hetekassas!
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän kohotettua jalkapäätä ja päänpuolta sarjojen katseluun tv:stä. Nukun kuitenkin ihan tasana paitsi jos on flunssaa.
Flunsaan oikein mainio tuo moottorisänky
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne ole yleensä viimeisiä lepopaikkoja?
Ylemmän keskiluokan arjen luksusta
Unikulmassa olisit voinut vaihdattaa ne epäsopivat jousirivit. Lisäksi pohjan säleikössä on säätö. Tai olisit voinut ostaa sänkyyn halvemman ja paremman patjan.
Omassa Unikulmassa ei petari ole liukunut koskaan eikä äidin Jensenissä. Kaverin halpiksessa taas jokin valuu ja liikkuu (en muista mikä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosituksia moottorisängystä?
Ei ole omia kokemuksia mutta netistä löyty suht tuore vertailu: https://kodinkone.com/paras-moottorisanky/ Siellä on käyty läpi eri merkkisiä moottorisänkyjä hintojen, toimintojen ja käyttäjäkokemusten perusteella.
Tuommoinen olisi kyllä aika luxus
Jos tuommoinen moottori hajoaa, niin missä ja miten sen pystyy korjaamaan? Vai onko entinen sänky sitten?
Vierailija kirjoitti:
Jos tuommoinen moottori hajoaa, niin missä ja miten sen pystyy korjaamaan? Vai onko entinen sänky sitten?
Sitten se on ihan tavallinen sänky ilman moottoria. Kai unikulma ainakin korjaa omansa.
On toimiva ratkaisu! Auttanut refluksiin ja kropan palautumiseen. Jos tykkäät nukkua kylkiasennossa niin sitten voi olla vähän hankala. Kyllä siinä seljältteen kuuluu pötkötellä ja omalla kohdalla vaati vähän totuttelua. Se että polvia saa kohotettua auttaa tosi paljon alaselän ja lonkan seudun vaivoihin, kun sinne ei kohdistu painetta entiseen tapaan.
Vierailija kirjoitti:
On toimiva ratkaisu! Auttanut refluksiin ja kropan palautumiseen. Jos tykkäät nukkua kylkiasennossa niin sitten voi olla vähän hankala. Kyllä siinä seljältteen kuuluu pötkötellä ja omalla kohdalla vaati vähän totuttelua. Se että polvia saa kohotettua auttaa tosi paljon alaselän ja lonkan seudun vaivoihin, kun sinne ei kohdistu painetta entiseen tapaan.
Mikä reflux?
Hankin sängyn närästykseen takia. Olen saanut närästykseen hyvät lääkkeet ja se ei ole enää ongelma. Nyt olen löytänyt hyvän asennon nukkumiseen, eli jalat ovat reilusti koholla, on minulle täydellinen asento. Moottoria ei ole tarvinnut käyttää asennon löytymisen jälkeen. Paras sänky vesisängyn jälkeen. Olen ihmetellyt minne katosivat vesisängyt, vaikka niissä oli hyvä nukkua. Luulenpa, että Hästenin sängyssä ei saavuta sellaista mukavuutta, mikä oli vesisängyssä.
On ollut hyvä sänky. Kannattaa hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosituksia moottorisängystä?
Ei ole omia kokemuksia mutta netistä löyty suht tuore vertailu: https://kodinkone.com/paras-moottorisanky/ Siellä on käyty läpi eri merkkisiä moottorisänkyjä hintojen, toimintojen ja käyttäjäkokemusten perusteella.
Ostin tuon testivoittajan kun oli tarjouksessa. Nyt pari viikkoa nukuttu uudella sängyllä ja unenlaatu parantunut huomattavasti. Maksoi vähemmän kun Mersun hierovat penkit joita tulee käytettyä 50 min viikossa kun taas sängyssä tulee vietettyä noin. 60h.
Jos olisin tiennyt, olisin tuonut popcornit!
Aivan kamalaa oli.... kunnes olikin ihan kivaa.
Kaikki ei ole niin yksinkertaista.
Meillä on ollut jo vuosikausia Nexus-merkkinen, sitä ei taida Suomessa olla myynnissä? Olemme erittäin tyytyväisiä, siinä on hyvä nukkua ja lukea, meillä kummallakin on nukkuessa yleensä pääpuoli vähän kohotettuna, itselläni myös jalat.
V8