Moottorisänky kokemuksia? Kannattaako hankkia?
Vanha sänky on tullut tiensä päähän ja olen miettinyt moottorisängyn hankkimista. Nykyinen sänkyni on normi sänky mutta moottorisänky voisi auttaa nukkuma-asentojen säätämisessä esim jos tulee flunssa tai närästää. Onko teillä kokemusta moottorisängyistä?
Kommentit (69)
Nämä on vanhuksille tai sitten sen kuntoidolle ihmisille jolla jo sängyssä kääntyminen on urheilusuoritus.
Vierailija kirjoitti:
Sillä moottorisängyllä ei sitten kannata lähteä ajelemaan moottoritiellä! Eikä autoteillä yleensäkään. Omalla pihatiellä voi rullata.
Riittääkö mopokortti?
Kannattaa katsoa että siihen moottorimekanismiin ei ole käytetty muovia. Itselläni rysähti sängyn pääty alas kun muovikuori joka ottaa vastaan kaiken vetorasituksen halkesi. Totta kai oli takuu moottorille jo umpeutunut. Toki siinä oli myös omaa syytä kun kurkottelin kirjaa päädyn yli sen ollessa ylhäällä mutta surkeaa silti että muoviosaa käytetään niin kriittisessä kohdassa.
Se on hyvä. Minulla on refluksitauti ja se on ehdoton.
Meidän lapinkoira Nemo haukkuu näin syksyllä myös lentävät lehdet.
Minusta tuossa pitäisi olla vähän tilannetajua:
Elän moottorisängyssä 20/24. Melkein välttämätön, Tavalliset petarit/lakanat joutuisi kohentamaan joka kerta, olen viritellyt reunat. Johdollinen on parempi, eipä katoa kaukosäädin ja on 100% pois päältä kun on pois päältä.