Moottorisänky kokemuksia? Kannattaako hankkia?
Vanha sänky on tullut tiensä päähän ja olen miettinyt moottorisängyn hankkimista. Nykyinen sänkyni on normi sänky mutta moottorisänky voisi auttaa nukkuma-asentojen säätämisessä esim jos tulee flunssa tai närästää. Onko teillä kokemusta moottorisängyistä?
Kommentit (69)
V8 on ainoa oikea moottori sänkyyn vaikka syökin jonkin verran bensaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosituksia moottorisängystä?
Ei ole omia kokemuksia mutta netistä löyty suht tuore vertailu: https://kodinkone.com/paras-moottorisanky/ Siellä on käyty läpi eri merkkisiä moottorisänkyjä hintojen, toimintojen ja käyttäjäkokemusten perusteella.
Ihan kiva, mutta kauanko ne kestää? Ja millainen on takuu ( ja toimiiko se oikeasti?)?
MIhin sitä moottoria tarvitaan siinä?
Kippaako se voimiksen jalkeille ?
Vai asuuko voimis sängyssä, ahmien ,amerikkalaiseen tyyliin?
Sitten joku vielä ihmettelee, että miksi suomalaisten pitäisi leikata turhasta kulutuksesta...
Joku moottorisänky on täyttä paskaa. Laittaa fylliä patjan alle niin se on siinä!
Monenko yön jälkeen moottorille täytyy tehdä ensimmäinen huolto?
Pysyykö takuu voimassa jos huollon tekee itse vai pitääkö viedä merkkikorjaamolle huoltoon?
Tyyri esiintyy muinaisissa loitsuissa oravan toisintonimenä.
Miksi palsta on niin outo paikka? Koska kaikki kirjoittajat ovat anonyymejä ja he eivät ole vastuussa sanomisistaan.
Ai tunnet pelkkiä rosvoja ja sossupummeja?
Vierailija kirjoitti:
Suosituksia moottorisängystä?
Svane zefir.
Mutta älä osta maskusta tai finnladiasta (masku sekin), tuut katumaan. Jos jossain tarjotaan nordea tuohi korttia, juokse.
Hommaa samantien kunnollinen, pysyy muun liikenteen mukana moottoritiellä.
En suosittele. Loppujen lopuksi sitä ei tule käytettyä juuri lainkaan, jotenkin epämukavaan, luonnottomaan asentoon menee säädettäessä. Itse ainakin käytän tyynyjä hyvän asennon saamiseksi. Hetkellisesti tuntuu hyvältä, kun saa säädellä jalkapuolta eestaas. Pidemmän päälle ei hyötyä. Hyvän asennon saamiseksi kuitenkin lisättävä tyynyjä. Ei hyvä.
Mietipä sitä.