Mies juo jo yheksättä päivää, kauhea joulu ollut
Tänään veljensä tuli kylään perheensä kanssa pariksi päiväksi ja heti korkkasivat. Tissuttelua koko päivä taas. Loppuis jo lomat ja palaisi työarki.
Kommentit (58)
No hanki ukko joka joka on ollut raittiina alla 200 päivää 10 vuoden aikana. Ei mitään ongelmaa tietty ole ku pystyy käymään töissä. Ihan normaalia et mies juo 12 kaljaa jokapäivä. Ootan vaan et juo itsensä hautaan...
Meillä mies juo iltaisin kun lapsi on nukkumassa ja minäkin menen nukkumaan. Ei joka ilta mutta uskon että näin lomalla lähes joka ilta. Ihan sama periaatteessa mitä tekee omassa huoneessaan, kunhan lapsi tai minä emme sitä näe ja seuraavana päivänä ei ole mitään vaikutuksia, jäätävää darraa tai juominen ei ala aamulla/päivällä jne. Itselleni (ja myös miehelleni) on tärkeintä että lapsi ei näe isäänsä humalassa tai yhteisenä aikanamme mies ei siis käytä ollenkaan tippaakaan. Vaikka jos lähdemme reissuun niin emme ota kumpikaan yhtään mitään. Limpparilinjalla mennään silloin. Toistaiseksi tämä on näin ihan ok. Varmasti juuri nyt tuolla omassa huoneessaan katsoo leffaa tai pelaa jonkun viskilasin kanssa mutta eipä tuo mua ja lasta häiritse. Ja jos joskus alkaa häiritä ja homma lähtee lapasesta niin olen valmis sitten lähtemään. Lapsen turvallisuus ja turvallisuudentunne on ykkösasia.
Hitto nää alkoholistien vaimot on surkeita! Eivät vaan osaa lähteä ja jättää sitä paskaa. Ei se paska siitä miksikään unelmien mieheksi muutu, vaikka raitistuisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän naiset enää halua seksiä, niin sitten kaljapullosta saa edes jotakin lohtua.
Ai että kaikki alkoholistit ovat alkoholisteja sen takia, että muija ei anna? Jepjep, ainahan ne jonkun syyn keksivät viinan vetämiselle ja se syy on jossain muualla kuin peilissä.
Ja ikään kuin niillä se muna enää toimisi tuolla kittaamistahdilla :p
Vierailija kirjoitti:
Miks te pidätte tommosia miehiä, jos ette ite ryyppää?
Tunnen monta pariskuntaa joissa miehen kaikki lomat ja viikonloput kuluu tissuttelun, ryypiskelyn tai vähintään krapulan merkeissä. Naiset suvaitsee tämän, koska eivät uskalla erota kun pelkäävät elintason putoamista, vaivannäköä, uutta elämää jne. Epämukavuuden pelko se taitaa olla useimmilla syynä: mieluummin siedetään kuin hypätään tuntemattomaan (eli vapauteen).
No jos se joulu olut niin kauheaa on niin hae kaupasta jotain parempaa juotavaa.
Mä aloitan just kymmettä päivää, kippis🍻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän naiset enää halua seksiä, niin sitten kaljapullosta saa edes jotakin lohtua.
Ai että kaikki alkoholistit ovat alkoholisteja sen takia, että muija ei anna? Jepjep, ainahan ne jonkun syyn keksivät viinan vetämiselle ja se syy on jossain muualla kuin peilissä.
No on tasan kaksi vaihtoehtoa, juoda joko kaljaa tai käydä maksullisilla naisilla.
On niitä muitakin, mutta kun niihin kuuluis vastuu ja miehistyminen niin sehän ei rapajuopolle käy.
Mies juo joululomalla kaljaa = rapajuoppo
Kyllä, olet ihan oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies hoitelee mieluiten itse itsensä, seksiä ei ole ollut neljään vuoteen. Joskus voisin jotain ottaakin, alkoholia siis, mutta mies kieltää senkin.
Mielenkiinnosta että millä aineilla pystyy dokailee yhdeksän päivää?
Minulla tuli jo stoppi kahdenpäivän jälkeen.
Vinkkejä vois laitella,kiitos.
Onko mies myös syönyt lapsen vanukkaat?
Vierailija kirjoitti:
Hitto nää alkoholistien vaimot on surkeita! Eivät vaan osaa lähteä ja jättää sitä paskaa. Ei se paska siitä miksikään unelmien mieheksi muutu, vaikka raitistuisikin.
Aika moni on läheisriippuvainen. Ei ole helppoa lähteä. Itsekin rohkaistui vasta kun tapasin nykyisen mieheni. Olimme silloin vain kavereita, mutta hänen kanssa puhuminen avasi silmiä ja ymmärsin myös että en silti olisi yksin. Saisin apua kaikkeen sellaiseen mitä en ole aiemmin tehnyt, mm. autoon tai asumisen tekniikoihin liittyen. Eron jälkeen myös isäni auttoi paljon miesten töissä. Meidän ystävyys sitten myöhemmin syveni, mutta se on jo toinen tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies hoitelee mieluiten itse itsensä, seksiä ei ole ollut neljään vuoteen. Joskus voisin jotain ottaakin, alkoholia siis, mutta mies kieltää senkin.
Elät ilmiselvästi todella onnellisessa parisuhteessa. Hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Meillä kymmenettä, voitettiin.
Tai ei se ympäri vuorokauden juo. Päivän on selvin päin.Illalla taas alkaa kokkaa saunan päälle, ja kuulemma kokki tarttee viiniä ja kun loihtii herkkujaan, kumoaa ainakin viinipullon ja tietty ne pari saunakaljaa.
Saat sentään miehen kokkaamaa ruokaa
Vierailija kirjoitti:
Ihmisissä on kyllä eroa..
Ex mies joi kaikki lomat ekasta päivästä vikaan lomapäivään ja sitten pitemmät vkloput jne.
Nykyinen mies ei tiedä miltä olut maistuu tai ylipäätään alkoholi. Ei ole ikinä maistanut alkoholia missään muodossa.
Eikä varmaan ole ikinä valehdellutkaan mistään asiasta.
Mistäköhän sen perheen äiti sitten saa lohtua, jos kaikki ikävä kaatuu hänen päälleen? Jonkun pitää jaksaa huolehtia lapsista.