Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies juo jo yheksättä päivää, kauhea joulu ollut

Vierailija
28.12.2024 |

Tänään veljensä tuli kylään perheensä kanssa pariksi päiväksi ja heti korkkasivat. Tissuttelua koko päivä taas. Loppuis jo lomat ja palaisi työarki.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kymmenettä, voitettiin.

Tai ei se ympäri vuorokauden juo. Päivän on selvin päin.

Illalla taas alkaa kokkaa saunan päälle, ja kuulemma kokki tarttee viiniä ja kun loihtii herkkujaan, kumoaa ainakin viinipullon ja tietty ne pari saunakaljaa.

Melko naisellinen määrä alkoholia, eihän tuosta tule iso mies edes pöhnään.

Vierailija
22/58 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sitten kun miehen loma loppuu, aloita itse viikon ryyppyputki ihan vain että hän saa tietää millaista jatkuvasti juovuksissa olevan puolison seura tuntuu. Jos et halua juoda alkoholia joka päivä, esitä juopunutta, häiriköi miestä, nauraa käkätä tyhmille omille jutuillesi, makaa sängyssä päivät, jätä kaikki rempalleen, itke ja ole hankala, älä ymmärrä mitä hän puhuu, jankuta typeristä asioista, kaada mehulaseja jne.

Suomalaisen naisen parisuhteen kehittämismalli perustuu näpäyttelyyn ja kostamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asutte Porvoossa 🤣🤣

Vierailija
24/58 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän naiset enää halua seksiä, niin sitten kaljapullosta saa edes jotakin lohtua.

Ai että kaikki alkoholistit ovat alkoholisteja sen takia, että muija ei anna? Jepjep, ainahan ne jonkun syyn keksivät viinan vetämiselle ja se syy on jossain muualla kuin peilissä.

No on tasan kaksi vaihtoehtoa, juoda joko kaljaa tai käydä maksullisilla naisilla.

Vierailija
25/58 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän naiset enää halua seksiä, niin sitten kaljapullosta saa edes jotakin lohtua.

Ensin juo pullollisen ja sitten työntelee anukseen. Aaahhh. Lisäö löylyä. Ja taaaassss....

Vierailija
26/58 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että kaikki alkoholistit ovat alkoholisteja sen takia, että muija ei anna? Jepjep, ainahan ne jonkun syyn keksivät viinan vetämiselle ja se syy on jossain muualla kuin peilissä.

No on tasan kaksi vaihtoehtoa, juoda joko kaljaa tai käydä maksullisilla naisilla.

On niitä muitakin, mutta kun niihin kuuluis vastuu ja miehistyminen niin sehän ei rapajuopolle käy.

Vierailija
27/58 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä muitakin, mutta kun niihin kuuluis vastuu ja miehistyminen niin sehän ei rapajuopolle käy.

Mies juo joululomalla kaljaa = rapajuoppo

Vierailija
28/58 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyään ole mikään järkeä olla mies kun naiset näyttävät miehiltä lyhyine kouvolatukkineen. Oikeastaan juonkin kaljaa paljon mieluummin.

Vierailija
29/58 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla niinpäin, että tuhkamunaukot ei halua seksiä.

Vierailija
30/58 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies juo joululomalla kaljaa = rapajuoppo

Mies keksii tuommoista älyllisesti epärehellistä paskaa saadakseen juoda hinnasta viis = rapajuoppo.

Mullon kavereina teitä narsistisia rapajuoppoja aika monta, naisiin saattaa upota toi sonta mut meille muille miehille on ihan turha valehdella.

Vierailija
31/58 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei:( valitit, tai itseasiassa jankutit tätä samaa viime joulunakin. On se vaan kumma juttu kun missään asiassa siinä omassa elämässä ei mennä eteenpäin, ei edes jankkauksessa.

Vierailija
32/58 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäähän tuon PettynytPersu jakaa puh.joht.kanssa tuskaa.

Vierailija
33/58 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta tämän ikävän tilanteen avaimet ovat omissa käsissäsi.

Ei sinun eikä lasten tarvitse katsella juopottelua. Avioliittoa voi jatkaa halutessaan, mutta eri osoitteissa.

Mieti, minkä mallin lapset saavat. Mieti tarkkaan.

Mies saa valita oman elämisensä tavan. Myös sinä saat valita. Tällä hetkellä miehellä ei ole syytä ryhdistäytyä. Sinä siedät.

Itse olen valinnut suoraan miehen, joka ei käytä alkoholia lähes ollenkaan eikä ikinä minun nähteni. Olen absolutisti ollut aina enkä pidä humalaisista ihmisistä yhtään.

Olen ilmoittanut miehelleni jo varhain että juopottelua ja juoppoa miestä minä en ala katsella. Hän sen tietää ja hänellä oli tuolloin ja yhä ihan kaikki oikeus maailmassa lähteä ja valita joku toinen.

Juopottelu lapsiperheessä ei ole pikkujuttu ja ap se sinun rakas miehesi on jo juoppo. Alkoholisti. Nyt. Tuota se on.

Eivät alkoholistit ole Lasolia puistossa juovia kodittomia. Eivät alkoholistitkaan joka päivä juo - ennen kuin ovat täysin pohjalla. Sisäistä se fakta. Monet, monet alkoholistit käyvät töissä.

Suomessa on todella hyvin paljon täysiä alkoholisteja ja tätä asiaa peitellään ja hävetään ja kaunistellaan juurikin töiden hoitumisella. Höpö höpö.

Töiden hoitaminen ja raittiit päivät eivät alkoholismin diagnosoinnissa merkitse mitään, vaikka niin täällä luullaan ja selitellään.

Itse olen jättänyt nuorena seurusteluaikana maailman ihanimman miehen, koska näin, että tulevaisuutemme olisi tuo mistä kerrot.

Vierailija
34/58 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta tämän ikävän tilanteen avaimet ovat omissa käsissäsi.

Ei sinun eikä lasten tarvitse katsella juopottelua. Avioliittoa voi jatkaa halutessaan, mutta eri osoitteissa.

Mieti, minkä mallin lapset saavat. Mieti tarkkaan.

Mies saa valita oman elämisensä tavan. Myös sinä saat valita. Tällä hetkellä miehellä ei ole syytä ryhdistäytyä. Sinä siedät.

Itse olen valinnut suoraan miehen, joka ei käytä alkoholia lähes ollenkaan eikä ikinä minun nähteni. Olen absolutisti ollut aina enkä pidä humalaisista ihmisistä yhtään.

Olen ilmoittanut miehelleni jo varhain että juopottelua ja juoppoa miestä minä en ala katsella. Hän sen tietää ja hänellä oli tuolloin ja yhä ihan kaikki oikeus maailmassa lähteä ja valita joku toinen.

Juopottelu lapsiperheessä ei ole pikkujuttu ja ap se sinun rakas miehesi on jo juoppo. Alkoholisti. Nyt. Tuota se on.

Eivät alkoholistit ole

Mihin lähetän kruunun , oi muiden ihmisten alentaja? Tuu väittää juopoks minua. Käyn töissä,kyllä. Urheilen aktiivisesti,kyllä. Hoidan kodin , kyllä. Ja otan Alkoa silloin tällöin.Minusta ei ole tullut juoppoa vaikka olenkin koko aikuisikäni välillä alkoholia juonut. 

Käsittääkseni sekin vaatii jonkinlaiset geenit siihen , että alkoholisoituu. Pystyisin olemaan juomatta vaikka lopun rlämän MUTTA EN HALUA.

En näe siihen mitään syytä. Välillä on kiva vaihtaa vapaalle. Sinunlaiset tyrannnit toivottavasti pysyy pois minun elämästä.

Vierailija
35/58 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, sitten kun miehen loma loppuu, aloita itse viikon ryyppyputki ihan vain että hän saa tietää millaista jatkuvasti juovuksissa olevan puolison seura tuntuu. Jos et halua juoda alkoholia joka päivä, esitä juopunutta, häiriköi miestä, nauraa käkätä tyhmille omille jutuillesi, makaa sängyssä päivät, jätä kaikki rempalleen, itke ja ole hankala, älä ymmärrä mitä hän puhuu, jankuta typeristä asioista, kaada mehulaseja jne.

Suomalaisen naisen parisuhteen kehittämismalli perustuu näpäyttelyyn ja kostamiseen.

Et lukenut kommenttia huolella. Siinä luki "ihan vain että hän saa tietää millaista jatkuvasti humalaisen puolison seura on". Eri asia kuin kostaminen. Ap:n miehellä on se ongelma ettei hänellä ole empatian kautta mahdollista suoraan eläytyä toisen ihmisen asemaan, vaan hänen on itse koettava asiat ennen kuin oppii.

Vierailija
36/58 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvä vasikka" elää juomalla.

Vierailija
37/58 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on alkuun päästy niin antaa mennä vaaan!

Vierailija
38/58 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisia suomi perheitä täällä näköjään, kaikenlaisten kanssa sitä onkin pariuduttu. Turha nillitää, lusikat jakoon ja juoppo pois nurkista, näin elämänne heloottuu.

Vierailija
39/58 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap poista mies tai poistu itse. Oikeesti.

Vierailija
40/58 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kymmenettä, voitettiin.

Tai ei se ympäri vuorokauden juo. Päivän on selvin päin.

Illalla taas alkaa kokkaa saunan päälle, ja kuulemma kokki tarttee viiniä ja kun loihtii herkkujaan, kumoaa ainakin viinipullon ja tietty ne pari saunakaljaa.

Melko naisellinen määrä alkoholia, eihän tuosta tule iso mies edes pöhnään.

Onhan niitä eri vahvuisia kaljoja (6-7%) ja viinejä (11-16%) ja jos kittaa niit vahvempia, niin ainakin iloiseen hiprakkaan. Joka ilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi