Treffinainen ei ottanut lippalakkia päästä ruokapöydässä?
Millaisella ihmisellä ei ole käytöstapoja lainkaan? Lippalakkia ja burkhaa ei käytetä sisätiloissa eik ruokapöydässä etenkään!
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei tarvitse poistaa päähinettään pöydässä. Jostain syystä etiketti on näin, olkoon tasa-arvo miten tahansa.
Muistaakseni selitys on se, että naisella hattu on osa asua, miehellä hattu on ihan vaan hattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei tarvitse poistaa päähinettään pöydässä. Jostain syystä etiketti on näin, olkoon tasa-arvo miten tahansa.
Muistaakseni selitys on se, että naisella hattu on osa asua, miehellä hattu on ihan vaan hattu.
Näin minäkin olen ymmärtänyt, oli se miten hullua ikinä 🤣
On niitä muitakin kahjoja sääntöjä: Sveitsiläisen au-pair-perheeni äiti huomautti minulle, että tein väärin, kun jotain tuntemaani nuorta miestä tervehdin kadulla, e n n e n k u i n hän oli tervehtinyt minua. Ei ollut sopivaa: mies tervehtii aina ensin. . .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pähine on naiselle nöyryyden merkki, miehelle korskeuden.
Näin momissa kulttuureissa.
Sillä oli siellä alla miestyypillinen, hilseilevä kalju niinkuin sullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyy myös hiuksiin ja kampaukseen. Kampaus on pilalla jos sen päälle on pantu hattu. Miehillä harvemmin on hatun alla kampausta saati edes hiuksia.