100kg painavat? Mikä vyötärönympärys? Mulla 72cm
Pointtina että monikaan 100kg ei ole lihava tai lihavan näköinen. Itsellä ei ainakaan yhtään vatsamakkaraa. Toki lantio on leveä mutta siitä ainakin miehet tykkää kovasti.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Minulla vyötärönympärys on 140 cm. Painan vain 135 kg. Pituuteni on 155 cm. En koe olevani lihava, vaan runsas.
Tuohan on keskiverto suominainen, melkein olet jo laihan puolella
Ap, olet ylipainoinen noin 30 kilolla.
Laihduta.
100 kiloa millä tahansa 180 pituisella on liikaa ja selvästi et ole bodaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painan n.120kg ja vyötärö 125cm jos mittasin oikein
Ap ootko käynyt kauneusleikkauksissa?
Rasvaimussa joo, kui?
-ap
Miksi esität ap:tä? Ap ei ole käynyt
104kg paino ja vyötärönympärys 118cm (lantio ja rinnan ymp. 124cm). Tosin olin syönyt just, mutta eipä se laihemmaksi tee vaikka olisin heti aamupaskan jälkeen mitannut. Läski mikä läski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painan n.120kg ja vyötärö 125cm jos mittasin oikein
Ap ootko käynyt kauneusleikkauksissa?
Rasvaimussa joo, kui?
-ap
Vähän arvelinkin. Ei yllätä.
Rasvalla taipumusta tulla takaisin.
Vierailija kirjoitti:
104kg paino ja vyötärönympärys 118cm (lantio ja rinnan ymp. 124cm). Tosin olin syönyt just, mutta eipä se laihemmaksi tee vaikka olisin heti aamupaskan jälkeen mitannut. Läski mikä läski.
Samalla painolla olet huomattavasti suurempi kuin ap eli ilmeisesti olet lyhyt?
Kuva olisi kiva. Mikä on kuppikokosi?
Vierailija kirjoitti:
95G.
Kuvaa en voi antaa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Painan 55 kg ja mulla vyötärö 82 cm. Pienemmäksi ei tule, vaikka miten laihduttaisin, olen sen mallinen että kylkiluut on melkein navassa kiinni ja suurin osa pituudesta (167 cm) pelkkää jalkaa.
Kuvailit juuri minun vartalotyypin ja mittasuhteet. Ompelijakin totesi että selän pituus suhteessa jalkoihin on poikkeuksellisen lyhyt. Ja kun kylki- ja lonkkaluiden väliin jää huomattavan vähän tilaa, niin vyötärö vain sattuu olemaan tasapaksu. Hoikimmillanikaan en ole ollut vyötäröstä suoranaisesti kapea, vaikka painoa ollut niin vähän että kylkiluut on jo törröttäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95G.
Kuvaa en voi antaa.
-ap
Miten tämä voi olla mahdollista? Vyötärö on 72 cm ja yhtäkkiä rinnanalusmitta on 100 cm?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95G.
Kuvaa en voi antaa.
-ap
Miten tämä voi olla mahdollista? Vyötärö on 72 cm ja yhtäkkiä rinnanalusmitta on 100 cm?
Oletko kuullut misseistä? Lantio 90-60-90?
Tai optimi mitoista eli 97-62-97
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painan 55 kg ja mulla vyötärö 82 cm. Pienemmäksi ei tule, vaikka miten laihduttaisin, olen sen mallinen että kylkiluut on melkein navassa kiinni ja suurin osa pituudesta (167 cm) pelkkää jalkaa.
Kuvailit juuri minun vartalotyypin ja mittasuhteet. Ompelijakin totesi että selän pituus suhteessa jalkoihin on poikkeuksellisen lyhyt. Ja kun kylki- ja lonkkaluiden väliin jää huomattavan vähän tilaa, niin vyötärö vain sattuu olemaan tasapaksu. Hoikimmillanikaan en ole ollut vyötäröstä suoranaisesti kapea, vaikka painoa ollut niin vähän että kylkiluut on jo törröttäneet.
Mulla on varmaan maailmankaikkeuden pisin selkä, mutta silti kylki- ja lonkkaluiden väliin jää vain sentin verran tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95G.
Kuvaa en voi antaa.
-ap
Mitä iloa feikkiap saa? Oikean ap:n on 75DD-E. Kuvaa ei tule mutta voit sen kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
169cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95G.
Kuvaa en voi antaa.
-ap
Tiimalasi kroppa terminä tuntematon? Tuo on naisellinen kroppa.
Korsetti tuntematon?
Oletko edes naisellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap:n mitat ei pidä kyllä paikkansa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95G.
Kuvaa en voi antaa.
-ap
Täällä koko ajan feikki ap vastailee. Oikella aplla 75DD-E mallista riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinunlaisia näkee usein uimahallissa, pinemmässä koossa lihavia naisia. Nimenomaan laihaläskejä. On kyllä melkoinen terveysriski jos vatsa on noin suuri painoisellasi. Kyllä se siitä pienenee kun söisit terveellisesti ja liikkuisit. Naisella ei saa olla noin iso vatsa.
Olen suorastaan ortorektikko ja liikun joka päivä. Vartalotyyppini oli tuollainen myös 50 kiloa painavana tanssia joka päivä harrastavana teininä.
t. Toinen saman mallinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95G.
Kuvaa en voi antaa.
-ap
Oletko kuullut misseistä? Lantio 90-60-90?
Tai optimi mitoista eli 97-62-97
Rinnanalusmitta on ihan eri asia kuin rinnanympärys. Hyvänen aika sentään. Ap:n rinnanympärys on jotain 120 cm.
Rasvaimussa joo, kui?
-ap