100kg painavat? Mikä vyötärönympärys? Mulla 72cm
Pointtina että monikaan 100kg ei ole lihava tai lihavan näköinen. Itsellä ei ainakaan yhtään vatsamakkaraa. Toki lantio on leveä mutta siitä ainakin miehet tykkää kovasti.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
188cm mies
Paino 67kg
Vyötärö 65cm
Lihasmassa 71%
Rasvaprosentti 8%
Hauis: 54cm
Pohje: 45cm
Sixpacki näkyy selvästi, rintalihakset kiinteät.
Kiva että olet kunnossa. Mulla oli lihasmassa 55kg hetki sitten kun kävin vielä salilla. En tiedä mikä tilanne nyt. Ap
Tai 55% ihan sama kun paino 100kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
188cm mies
Paino 67kg
Vyötärö 65cm
Lihasmassa 71%
Rasvaprosentti 8%
Kiva että olet kunnossa. Mulla oli lihasmassa 55kg hetki sitten kun kävin vielä salilla. En tiedä mikä tilanne nyt. Ap
Taas väärä ap valehtelee. Lihasmassani on matala, olen naisellinen. Se oikea ap.
Vierailija kirjoitti:
Mä painan 88 kiloa ja käytän vaatekokoja 38-40. Käyn ahkerasti salilla painoja nostamassa. Kokoni ei ole muuttunut mihinkään, ehkä jalat on paksummat lihasten takia. Aiemmin ennen salia paino vaihteli samassa koossa 61-65 kilon välillä. Olet pitkä myös.
Mä painan 59 kiloa ja käytän vaatekokoja 38-40. Olen pitkä myös. Joku ei nyt ihan täsmää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuva olisi kiva. Mikä on kuppikokosi?
95G.
Kuvaa en voi antaa.
-ap
Miten tämä voi olla mahdollista? Vyötärö on 72 cm ja yhtäkkiä rinnanalusmitta on 100 cm?
Oletko kuullut misseistä? Lantio 90-60-90?
Tai optimi mitoista eli 97-62-97
Rinnanalusmitta on ihan eri asia kuin rinnanympärys. Hyvänen aika sentään. Ap:n rinnanympärys on jotain 120 cm.
Ei miehet tajua tuota :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
188cm mies
Paino 67kg
Vyötärö 65cm
Lihasmassa 71%
Rasvaprosentti 8%
Taas väärä ap valehtelee. Lihasmassani on matala, olen naisellinen. Se oikea ap.
Miksi feikkaat? Oikean ap:n lihasmassa oli hetki sitten salilla käydessä 55%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
188cm mies
Paino 67kg
Vyötärö 65cm
Lihasmassa 71%
Rasvaprosentti 8%
Eli et ole nainen. Naisella keskimääräinen lihasmassa on n. 30%. Joku 55% naisella on mahdotonta saada ilman steroideja.
Syynä estrogeeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95G.
Kuvaa en voi antaa.
-ap
Mitä iloa feikkiap saa? Oikean ap:n on 75DD-E. Kuvaa ei tule mutta voit sen kuvitella.
Ei todellakaan voi olla 75 rinnanympärus ja 100 kg ja 72 cm vyötärön ympärys! Missä se paino oikein on? Kaikki takamuksessa ja jaloissa??
Jos on käynyt kirurgilla ottamassa itselleen 20 kilon tekotakamuksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
188cm mies
Paino 67kg
Vyötärö 65cm
Lihasmassa 71%
Rasvaprosentti 8%
Eli et ole nainen. Naisella keskimääräinen lihasmassa on n. 30%. Joku 55% naisella on mahdotonta saada ilman steroideja.
Syynä estrogeeni.
Olin fysioterapeutin tekemässä kehonkoostunusmittauksessa ja paperissa lukee lihasmassa 55%. Ap
Mittaat väärästä kohtaa. Lihavilla se "vyötärön kapein kohta" ei toimi, koska keho ei ole samanlainen kuin hoikilla. Vyötärö kuuluu mitata 1 cm navan yläpuolelta, mittaa se ja kerro sitten mikä luku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
188cm mies
Paino 67kg
Vyötärö 65cm
Lihasmassa 71%
Rasvaprosentti 8%
Syynä estrogeeni.
Olin fysioterapeutin tekemässä kehonkoostunusmittauksessa ja paperissa lukee lihasmassa 55%. Ap
Tämä nyt ei pidä paikkaansa millään.
Olen itse naisbodari ja lihasmassaa huikeat 53%.
Nousee noin 320kg edestä rautaa penkistä.
Ja tämäkin lihasmassa vaatinut vuosien työn.
On siis mahdotonta että sinulla olisi 55% lihasmassa kun et mikään bodari ole.
Jopa 53% on liki mahdotonta saada naisella. Yleensä se liikkuu 40-48% kovaa treeniä harrastavilla ja sen näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
188cm mies
Paino 67kg
Vyötärö 65cm
Lihasmassa 71%
Rasvaprosentti 8%
Syynä estrogeeni.
Olin fysioterapeutin tekemässä kehonkoostunusmittauksessa ja paperissa lukee lihasm
Sitten sain väärät tiedot maksullisesta mittauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
188cm mies
Paino 67kg
Vyötärö 65cm
Lihasmassa 71%
Rasvaprosentti 8%
Syynä estrogeeni.
Olin fysioterapeutin tekemässä kehonkoostunusmittauksessa ja paperissa lukee lihasm
Kävin kyllä salilla 3-4x viikossa mutta en totta kyllä ole itseäni bodariksi koskaan luokitellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
188cm mies
Paino 67kg
Vyötärö 65cm
Lihasmassa 71%
Rasvaprosentti 8%
Syynä estrogeeni.
Olin fysioterapeutin tekemässä
Paljon nousi penkistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla rasva on varastoitunut lantioon. Aika ruman näköistä kun rasva lilluu lantiossa iho on kuin rullalla.
Rasvaa pakaroissa, peppu niin iso että peittää kaiken taakseen.
Tämän takia ap:lla vyötärö on 72cm.
120 cm lantio on huomattavasti suositusta suurempi.
Naiset käy kauneusleikkauksissa saadakseen ison pepun ja lantion.
Mä painan ehkä noin 95kg, voi olla jo ton noin 100 kiloakin, en ole varma, kun hävitin kiukuissani vaa'an, kun paino vaan noussut loppukesästä koko ajan, vaikka mitä tekisin tai vaikka olisin syömättäkin.
Lantio on n. 115-118cm
vyötärö (tai maha) navan kohdalta n. 105-110cm
navan yläpuolelta noin 10cm ylös kapeimmasta kohdasta n. 91-95cm, kumpi näistä nyt sit on se vyötärö, tää ennemmin?
rinnan ympärys n. 116-118cm
Mitat vaihtelee, kun tuntuu, että turvotusta on välillä enemmän.
Pituus 175cm ja N43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
95G.
Kuvaa en voi antaa.
-ap
Miten tämä voi olla mahdollista? Vyötärö on 72 cm ja yhtäkkiä rinnanalusmitta on 100 cm?
Oletko kuullut misseistä? Lantio 90-60-90?
Tai optimi mitoista eli 97-62-97
Nuo on mitattu rinnan päältä, ei alta😁
Mun mitat (164cm, 72kg) oikein mitattuna 106-90-106.
10 kiloa aiemmin 98-81-98
20 kiloa kevyempänä 92-71-92
Korkea rintakehä ja lyhyt matka lantioluihin
Vierailija kirjoitti:
Mittaat väärästä kohtaa. Lihavilla se "vyötärön kapein kohta" ei toimi, koska keho ei ole samanlainen kuin hoikilla. Vyötärö kuuluu mitata 1 cm navan yläpuolelta, mittaa se ja kerro sitten mikä luku.
Ja siis tämän sanoin ihan entisenä lihavana. Virallinen ohje on mitata 1-2 cm navan yläpuolelta "eli kapeimmasta kohdasta". Hoikkana se kapein kohta onkin just siinä, mutta lihavana se mun kapein kohta oli oikeaa mittauskohtaa ylempänä (ehkä jotain 4 senttiä navasta ylöspäin).
Isokokoisen on pakko siis mennä senttimitalla, eli ensin mitata 1 cm navan yläpuolella oleva kohta ja sitten ottaa vyötärö siitä. Ihan navan päältä sitä ei ole tarkoitus mitata, mutta ei kovin paljon ylempääkään.
Ei kai nainen voi 100kg painaa?
Vierailija kirjoitti:
Mä painan ehkä noin 95kg, voi olla jo ton noin 100 kiloakin, en ole varma, kun hävitin kiukuissani vaa'an, kun paino vaan noussut loppukesästä koko ajan, vaikka mitä tekisin tai vaikka olisin syömättäkin.
Lantio on n. 115-118cm
vyötärö (tai maha) navan kohdalta n. 105-110cm
navan yläpuolelta noin 10cm ylös kapeimmasta kohdasta n. 91-95cm, kumpi näistä nyt sit on se vyötärö, tää ennemmin?
rinnan ympärys n. 116-118cm
Mitat vaihtelee, kun tuntuu, että turvotusta on välillä enemmän.
Pituus 175cm ja N43
Kumpikaan noista ei ole vyötärö. Se vyötärö on 1-2 cm navan yläpuolelta otettu mitta.
Mä painan 88 kiloa ja käytän vaatekokoja 38-40. Käyn ahkerasti salilla painoja nostamassa. Kokoni ei ole muuttunut mihinkään, ehkä jalat on paksummat lihasten takia. Aiemmin ennen salia paino vaihteli samassa koossa 61-65 kilon välillä. Olet pitkä myös.